اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران

اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران که از محله‌های قدیمی و اصیل تهران است به قدری طرفدار دارد که در بعضی از موارد قیمت اجاره خانه در یوسف آباد با بالاشهر تهران برابری می‌کند. از طرفی موقعیت عالی و دسترسی فوق‌العاده یوسف آباد به سایر نقاط شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی از مزیت‌های اجاره آپارتمان در یوسف آباد است و بسیاری از تهرانی‌ها علاقه‌مند به سکونت در این بخش از شهر هستند.

یوسف آباد را می‌توان به دلیل موقعیت بسیار عالی آن در مرکز پایتخت و منطقه 6 شهرداری تهران، قلب تهران نامید. یوسف آباد از شرق به خیابان ولی عصر و محله عباس‌آباد، از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف آباد محدود می‌شود. خیابان جمال الدین اسدآبادی خیابان اصلی یوسف آباد است که در گذشته هم با نام خیابان یوسف آباد شناخته می‌شده است و بیشتر رفت و آمدها، مغازه‌ها و واحدهای اداری و تجاری در این خیابان قرار دارند.

رهن و اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران

رهن و اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران با افزایش ساخت و ساز و ساخت آپارتمان‌های لوکس و لاکچری در این محله، رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. آپارتمان‌های نوساز و لاکچری یوسف آباد از نظر امکانات چیزی کمتر از ساختمان‌های منطقه 1 تهران و بالاشهر تهران ندارند و به همین دلیل همناطور که گفته شد، قیمت اجاره آپارتمان در یوسف آباد نیز بالاست.

از نظر دسترسی به ناوگان حمل و نقل عمومی یوسف آباد موقعیت خوبی دارد و برای تردد با وسایل نقلیه عمومی بی‌آرتی‌های خیابان ولیعصر و ایستگاه‌ مترو مفتح، ایستگاه مترو جهاد و ایستگاه مترو میرزای شیرازی در دسترس است. چهار بیمارستان فوق تخصصی محب کوثر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هاجر (۵۰۳ ارتش تهران)، مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه (س) و بیمارستان شهرام (سجاد) در محله یوسف‌ آباد قرار دارند. همچنین مراکز تجاری، تفریحی، آموزشی و ورزشی بسیاری در محله یوسف آباد برای بهره‌مندی عموم وجود دارد.

قیمت اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران

قیمت اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران بالاتر از میانگین قیمت اجاره آپارتمان در تهران است. به طور کلی می‌توان گفت که این محله، جزو محله‌های گران قیمت تهران است و برای اجاره خانه در یوسف آباد تهران باید تمکن مالی خوبی داشته باشید. لازم به ذکر است که هرچه از شمال این خیابان به سمت جنوب حرکت کنید، از سطح قیمت‌ها کاسته می‌شود.