پیشرفت 2043 واحد مسکونی در شهر پردیس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امیرحسین جابرانصاری، سرپرست شرکت عمران شهر پردیس در خصوص طرح ملی مسکن از پیشرفت 45 درصدی این پروژه خبر داد.
مسکن ملی

به گزارش دلتا مگ به نقل ازایسنا، امیرحسین جابرانصاری سرپرست شرکت عمران شهر پردیس از پیشرفت 2043 واحد پروژه ملی مسکن در پردیس خبر داد. وی همچنین بر پیشرفت 45 درصدی این پروژه در پردیس تاکید کرد.

جابرانصاری پیرامون احداث 5000 واحد آپارتمانی از تکمیل 10 درصدی 2500 واحد مسکونی در این شهر ابراز امیدواری کرد. این شهر با امکانات آموزشی و رفاهی فراوان می‌تواند محل مناسبی برای خرید آپارتمان باشد. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون تکمیل پروژه ملی مسکن در شهر پردیس با دلتا مگ همراه باشید.

پردیس

شرکت عمران شهر پردیس 1500 میلیارد تومان بدهکار است

 امیرحسین جابرانصاری در نشست خبری پیرامون وضعیت طرح ملی مسکن اظهار کرد:«براساس آنچه در حساب‌های ما نشسته، مطالبات پیمانکاران  پردیس از شرکت عمران حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان است که البته به نظر می‌رسد بدهی ما بیش از این مقدار باشد. برای تامین منابع از روش‌های تلفیقی استفاده می‌کنیم. بخشی از طریق تهاتر زمین و بخشی از طریق پول نقد انجام می‌شود. البته منابع ما محدود است. در نتیجه با استفاده از روش‌هایی مثل صندوق ملی مسکن، قصد تامین منابع مالی را داریم. صندوق ملی مسکن هم‌اکنون در حال شارژ است.»

این مقام آگاه در خصوص وضعیت منابع اعتباری در پروژه 2043 واحدی نهضت ملی مسکن از عدم مجوز برای خرج منابع این واحدها در پروژه‌های دیگر خبر داد.

مطلب پیشنهادی:  برنامه ساخت مسکن دولت از فرار سرمایه‌ها جلوگیری می‌کند

پردیس

واگذاری 2300 واحد مسکن مهر در شهر پردیس

جابرانصاری ضمن اشاره به واگذاری 2300 واحد مسکن مهر در زمان مدیریت خود از اجرای 2043 واحد در پروژه ملی مسکن ابراز خرسندی کرد. وی همچنین بر پیشرفت 45 درصدی این طرح اشاره کرد. این مقام مسئول در ادامه شروع مرحله سفید‌کاری در بلوک‌ها و مرحله سنگ‌نما در برخی دیگر را با اهمیت دانست.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس درخصوص قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس گفت:« قیمتی که با پیمانکار منعقد شده فعلا متری ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که البته تعدیل خواهد شد. در هر مرحله باید متقاضیان پیش‌پرداخت خود را تامین کنند که پروژه دچار وقفه نشود. بنابراین در صورت تعلل متقاضیان مجبور هستیم که از افراد جایگزین استفاده کنیم، زیرا نمی‌خواهیم این پروژه مسکن مهر دوم شود.»

نتیجه‌گیری: با توجه به تکمیل پروژه ملی مسکن، به نظر می‌رسد که واحدهای مسکونی در شهر جدید پردیس بتواند جمعیت کثیری از پایتخت‌نشینان را در خود جای بدهد.

مطالعه بیشتر: امکانات فازهای مختلف شهر پردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …