آخرین مهلت پرداخت مالیات تا 10 شهریور

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمدتقی پاکدامن، معاون درآمدهای سازمان مالیاتی در خصوص پرداخت مالیات بر خانه‌های خالی از اعتراض برخی از مالیات‌دهندگان خبر داد.
پرداخت مالیات

به گزارش دلتا مگ به نقل از مهر، محمدتقی پاکدامن معاون درآمدهای سازمان مالیاتی پیرامون انتشار فهرست نهایی خانه‌های خالی از پرداخت مالیات تا 10 شهریور خبر داد.

بهتر است مالکان برای خرید آپارتمان از آخرین اخبار مربوط به مالیات مطلع گردند. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون مالیات بر خانه‌های خالی تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

پرداخت مالیات

حذف اطلاعات فهرست 515 هزار واحد خانه خالی

محمدتقی پاکدامن، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار کرد:« وزارت راه و شهرسازی اطلاعات حذفی فهرست ۵۱۵ هزار واحد مسکونی خالی را که برای آن‌ها پرونده مالیاتی تشکیل شده به سازمان مالیاتی می‌دهد. همچنین این سازمان برای موارد باقی مانده، برگه مطالبه مالیات صادر می‌کند.»

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی در توضیح بیشتر درباره بانک اطلاعاتی مربوط به مالیات بر خانه‌های خالی گفت: «بر اساس اطلاعاتی که به سازمان امور مالیاتی از خانه‌های خالی رسیده و برای مالکان نیز پیامک مربوط به خانه خالی ارسال شده است. همچنین برخی مالیات‌دهندگان معترض بودند که مهلت یک ماهه‌ای برای رسیدگی به این اعتراض‌ها در نظر گرفته شد.»

مطلب پیشنهادی:  دلیل عقب‌نشینی فروشنده‌ها در بازار مسکن

پرداخت مالیات

اعتراض به ارسال پیامک‌های خالی جهت پرداخت مالیات

این مقام آگاه با اشاره به عدم پذیرش متقاضیان از آنان خواست تا با وارد شدن به سامانه سازمان مالیاتی، عدم تائید اطلاعات خود را اعلام کنند. وی همچنین در ادامه از ورود کاربران به سامانه راه و شهرسازی برای تصحیح اطلاعات متقاضیان خبر داد.

پاکدامن در خصوص اعتراض به خالی بودن پیامک مالیات بر واحدهای مسکونی از امکان در‌خواست عدم پذیرش و به روز‌‌رسانی اطلاعات مالیاتی در سامانه وزارت راه و شهرسازی خبر داد. به نظر می‌رسد که بعد از 10 شهریور امکان پرداخت مالیات وجود نخواهد داشت. لازم است بدانید که این اعتراضات در روند دادرسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: آخرین مهلت پرداخت مالیات بر خانه‌های خالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…