جدیدترین مدل‌های طراحی اتاق خواب دخترانه با تم بنفش

0
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست دارید یک طراحی بسیار زیبا برای اتاق خواب دخترانه خود انتخاب کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
تزیین اتاق خواب دخترانه بنفش

یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در طراحی دکوراسیون خانه، دیزاین اتاق خواب است؛ طراحی اتاق خواب انواع مختلفی دارد که برای هریک از آن‌ها لازم است نکات مخصوص به خود را رعایت کنید؛ برای مثال تزیین اتاق خواب دخترانه با دیزان اتاق خواب عروس متفاوت است؛ بنابراین اگر قصد دارید یک اتاق خواب بسیار زیبا برای فرزندتان طراحی کنید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

نکات مهم تزیین اتاق خواب دخترانه بنفش

انتخاب رنگ مهم‌ترین بخش در طراحی اتاق خواب است که باید متناسب با سبک دکوراسیون خانه و روحیات شما باشد؛ با توجه به تحقیقات به عمل آمده رنگ بنفش جزو یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای اتاق خواب دخترانه است؛ این رنگ جذاب از ترکیب رنگ آبی و قرمز به وجود می‌آید.

در صورتی که شما بتوانید از این ترکیب رنگ به صورت اصولی در اتاق خواب استفاده کنید، حس آرامش و راحتی را به افراد منتقل می‌کند؛ برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک لازم است به یک سری نکات که در ادامه گفته می‌شود توجه داشته باشید.

  • به هیچ عنوان از رنگ بنفش برای کل فضای اتاق استفاده نکنید و سعی کنید آن را با رنگ‌های دیگر مانند زرد و طوسی تلفیق کنید.
  • برای ایجاد تنوع و جلوگیری از یکنواختی از طیف گسترده‌ای از رنگ بنفش مانند بنفش متالیک، بنفش روشن یا بنفش تیره در اتاق استفاده کنید.
  • نورپردازی با نور تند و برجسته ممکن است احساس ناخوشایندی را به اتاق بیاورد، بنابراین از نورپردازی مناسب و آرام استفاده کنید.

تزیین اتاق خواب دخترانه بنفش

مراحل تزیین اتاق خواب دخترانه با وسایل ساده

استفاده از رنگ بنفش برای طراحی اتاق خواب دخترانه می‌تواند جلوه‌ زیبا و جذابی را به اتاق ببخشد؛ درنتیجه با توجه به سلیقه دخترتان، می‌توانید از این ایده‌ها استفاده کنید و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک اتاق خواب دخترانه بنفش ساده و جذاب داشته باشید.

انتخاب کاغذ دیواری بنفش برای تزیین اتاق خواب دخترانه

استفاده از کاغذ دیواری با رنگ بنفش می‌تواند جلوه‌ زیبا و شادی به اتاق خواب ببخشد به شرط آنکه به چند نکته توجه داشته باشید؛ برای مثال اگویی که برای کاغذ دیواری انتخاب می‌کنید باید مطابق با سلیقه فرزندتان باشد؛ بهترین طرح کاغذ دیواری برای تزیین اتاق خواب دخترانه الگوهای هندسی یا طرح گل و پرندگان است.

مطلب پیشنهادی:  ۵ مدل میز ناهارخوری کم جا، مخصوص خانه‌های کوچک

هنگام نصب کاغذ قسمتی از دیوار را به عنوان نقطه مرکزی در اتاق انتخاب کنید و دیوارهای دیگر را با رنگ‌های مکمل که در بالا به آن اشاره شد پوشش دهید؛ برای مثال اتاق خواب بنفش و طوسی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

تزیین اتاق خواب دخترانه بنفش

انتخاب رنگ پرده

انتخاب رنگ پرده برای اتاق خواب بنفش از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می‌تواند زیبایی اتاق را دو چندان کند؛ در این مرحله بهترین رنگ پرده برای دیزاین اتاق خواب رنگ سفید، بژ و صورتی است؛ استفاده از پرده‌های سفید یا بژ می‌تواند با رنگ بنفش هماهنگی بسیار خوبی داشته باشد. این رنگ‌ها اتاق را باز و پرنور نگه می‌دارند و به تعادل در تزیینات کمک می‌کنند.

استفاده از اکسسوری

برای تزیین اتاق خواب دخترانه با رنگ بنفش، می‌توانید از اکسسوری‌های متنوعی استفاده کنید که جلوه‌ زیبا و شادی به اتاق ببخشند. در ادامه چند مدل اکسسوری مناسب برای تزیین اتاق خواب دخترانه با رنگ بنفش را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

تزیین اتاق خواب دخترانه بنفش

پتو و روبالشتی: استفاده از پتو و روبالشتی با رنگ بنفش یا با الگوها و طرح‌هایی که از رنگ بنفش استفاده کرده‌اند، می‌تواند جلوه‌ی شاد و دلنشینی به اتاق ببخشد.

گل و گیاهان آپارتمانی: استفاده از گلدان‌هایی با رنگ بنفش می‌تواند زیبایی طبیعی به اتاق ببخشد.

استفاده از شمع و شمعدان: استفاده از لوازم دکوری مانند میزگرد با رنگ بنفش یا شمعدان‌هایی با طرح‌هایی که از رنگ بنفش استفاده کرده‌اند، می‌تواند جلوه‌ی شیک و زیبا به اتاق ببخشد.

تعداد کلمات مطلب: 603

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان گلدان‌های مدرن و داشتن زیباترین فضای منزل

گلدان‌ها و گیاهان آپارتمانی می‌توانند به هر فضایی طراوت و زیبایی ببخشند. با چیدمان درست آن…