واگذاری 14 هزار مسکن به خبرنگاران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فعالیت حدود ۱۷ هزار فعال رسانه‌ای در کشور بر تلاش دولت برای بهره‌مندی خبرنگاران از زیر ساخت‌هایی مانند بسته‌های اینترنتی تاکید کرد.
خبرنگاران

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایسنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون تسهیلات خرید کالا به وسیله کارت اعتباری ویژه اصحاب رسانه، از رایزنی برای اعطای 14 هزار واحد مسکونی ویژه خبرنگاران خبر داد.

با توجه به افزایش قیمت مسکن در رهن و اجاره، اهالی رسانه نیز برای خرید آپارتمان نیاز به دریافت وام مسکن دارند. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون مسکن خبرنگاران تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

 

خبرنگاران

اختصاص بسته های اینترنتی به اصحاب رسانه

 وزیر ارشاد با اشاره به فعالیت حدود ۱۷ هزار فعال رسانه‌ای در کشور و تلاش دولت برای بهره‌مندی آنان از زیرساخت‌های لازم فعالیت حرفه‌ای گفت:« تاکنون بسته اینترنت هدیه روز خبرنگار برای ۱۲ هزار نفر تخصیص یافته است. گفتنی است که سایر اصحاب رسانه که تاکنون مشمول دریافت این بسته اینترنت نشده‌اند. این افراد با تکمیل مدارک می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.»

محمد مهدی اسماعیلی در خصوص سفر به استان گلستان از عضویت اختیاری در سایت رسانه‌های کشور جهت تسهیل امور حمایتی مانند واگذاری اینترنت، هنرکارت، وام، تسهیلات، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی انجام خبر داد.

مطلب پیشنهادی:  سایه سنگین دلار بر سر بازار اجاره و بازار مسکن

خبرنگاران

 پرداخت تسهیلات با نرخ سود 18 درصد به خبرنگاران

وی به حمایت وزارت صمت از خبرنگاران اشاره کرد و گفت:« پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری یکی از این حمایت‌ها است که در آن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و پنج درصد تخفیف قیمت کالا به همه خبرنگاران تعلق می‌گیرد.»

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به رایزنی با وزارت راه و شهرسازی از اعطای 14 هزار مسکن به خبرنگاران خبر داد. فعالان رسانه‌ای‌ با عضویت در سامانه جامع رسانه‌های کشور می‌توانند از خدمات این سامانه استفاده کنند.

مطالعه بیشتر: شرط واگذاری مسکن به مجردها در طرح‌های حمایتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…