چندش آور ترین غذاهای دنیا!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در جهان غذا و خوراکی‌هایی وجود دارد که فراتر از یک چالش هستند و امتحان کردن آن‌ها حتی برای آشنایی با فرهنگ ساکنین آن منطقه نیز توصیه نمی‌شود.
چندش آورترین غذاهای دنیا

یکی از لذت‌های زندگی هر انسان غذا خوردن است و هر فرد با توجه به سلبیقه و ذائقه خود یک غذا و یا دسر مخصوص را دوست دارد؛ اما در میان خوشمزه ترین غذای دنیا، خوراکی‌هایی هستند که واقعا حال به هم زن بوده و به عنوان چندش آور ترین غذاهای دنیا شناخته می‌شوند؛ در این مطلب از دلتامگ قصد داریم شما را با این غذاهای آشنا کنیم.

چندش آور ترین غذاهای دنیا کدامند؟

ممکن است شما با دانستن محتویات این غذاها حالتان بد شود، اما در نقاطی از دنیا کسانی هستند که حاضرند برای خوردن همان غذاها پول زیادی خرج کنند. در ادامه تعدادی از چند آورترین غذاهای جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

  •  سوسیس خون

یکی از عجیب‌ترین و در عین حال متداول‌ترین غذاهای تهیه شده از خون، سوسیس خون است. در تهیه این نوع سوسیس از خون حیواناتی نظیر خوک و گاو به عنوان ماده اصلی استفاده می‌شود و پس از استخراج آن از بدن، به همراه افزودنی‌های مختلف پخته می‌شود. هنگامی که سوسیس سرد شده و بافتی ماسیده و منسجم پیدا کند می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

چندش آور ترین غذاهای دنیا

  • نوشیدنی خون فک 

این نوشیدنی عجیب مخصوص اینوئیت‌ها، گروهی از سرخپوستان ساکن گرینلند و مناطق قطبی کانادا است که از خون فک زنده تهیه می‌شود. از نظر اینوئیت‌ها این نوشیدنی باعث سلامتی بدن می‌شود، هرچند نوشیدن آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم.

  • سوپ خون از چندش آور ترین غذاهای دنیا

سوپ خون همانند سوسیس‌های خونی در بسیاری از کشورها دستور پخت بومی خود را دارد و می‌توان گفت پس از سوسیس‌های خونی محبوب و البته ترسناک‌ترین نوع از غذاهای تهیه شده از خون است.

چندش آور ترین غذاهای دنیا

چندش آورترین شیرینی جهان

شاید برای شما هم عجیب باشد با ورود به شیرینی فروشی به جای دیدن شیرینی‌های خوشمزه با محصولات ترسناک و چندش آر روبه‌رو شوید. در این مغازه‌ از اندام‌های جانوران در تهیه محصولات استفاده می‌شود که مشتریان مخصوص به خود را دارد و در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • پنکیک خونی 
مطلب پیشنهادی:  اگر این نشانه‌ها را دارید، واقعا زیبا هستید

اگر روزی به کشورهای اسکاندیناویایی سفر کردید و برای صرف یک صبحانه وارد رستوران شدید هنگام سفارش پنکیک کمی دقت کنید. چرا که در کشورهای سوئد، فنلاند، نروژ و استونی، پنکیک خونی ممکن است به عنوان یک صبحانه سنتی سرو شود.

این پنکیک که با نام‌های blodplättar یا veriohukainen شناخته می‌شود متشکل از خون خوک (ماده اصلی)، شیر، پیاز، گندم سیاه، نمک، فلفل سفید و کره است که همه این مواد همانند یک پنکیک معمولی با یک دیگر میکس شده و به مدت چند دقیقه روی گاز حرارت می‌بیند.

چندش آور ترین غذاهای دنیا

چندش آور ترین غذا های چینی

اگر فهرست غذاهای عجیب جهان را زیر و رو کنیم، بیشترین آن‌ها مربوط به کشورهای آسیای شرقی است؛ یکی از این کشورها که عجیب‌ترین و در عین حال حال به هم زن ترین‌ غذاها را سرو می‌کنند، کشور چین است که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

  • اسب دریایی سرخ شده 

چینی‌ها علاقه بسیاری به اسب دریایی دارند و معتقد هستند که خاصیت درمانی هم دارد که به صورت سرخ شده در سوپ‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

  • کرم ابریشم از چندش آورترین غذاهای دنیا

حشرات در رژیم غذایی مردم چین جایگاه خاصی دارند و جزو لذیذ‌ترین غذاهای چینی‌ها محسوب می‌شوند که به روش‌های مختلف مصرف می‌شود. چینی‌ها شفیره‌های کرم ابریشم را از پیله درآورده و به صورت جوشانده یا بخارپز شده، مصرف می‌کنند. این ماده مزه‌ای شبیه به میگو یا خرچنگ دارد.

تعداد کلمات مطلب: 553

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

ته چین بادمجان بدون گوشت، یک غذای مجلسی و اقتصادی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به خوردن گوشت علاقه ندارید، در این مطلب از دلتامگ قصد د…