این زنجیرهای طلا امسال خیلی مد شده‌اند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن اکسسوری می‌تواند استایلی متفاوت را برای شما بسازد. پس انتخاب اکسسوری درست شما را شیک و خاص می‌کند.
آشنایی با انواع مدل زنجیرهای طلا

زنجیرهای طلا هم برای حمل آویزهای طلا مورداستفاده قرار گرفته و هم می‌توان از آن‌ها به‌صورت مستقل و بدون آویز استفاده کرد. زنجیرهای طلا  سبک‌های مختلفی دارند و از قدیم طلاسازان برای طراحی این آیتم‌های کاربردی، تکنیک‌های متنوعی را به کار می‌برند. انتخاب زنجیر طلای مناسب از بین تعداد زیادی زنجیرهای طلا ممکن است کاری نسبتاً پیچیده و دشوار به نظر برسد؛ اما کسب اطلاعات در خصوص نام انواع زنجیر طلا و ویژگی‌های آن‌ها باعث می‌شود در انتخاب زنجیر طلا بهتر عمل کنید. همراه دلتامگ باشید.

آشنایی با انواع مدل زنجیرهای طلا

یکی از نکاتی که باید بدانید آن است که سبک‌های مختلفی برای طراحی و ساخت زنجیر طلا وجود دارد. اگر اسم انواع زنجیر طلا را بدانید و درباره‌ مدل‌های آن اطلاعات کافی داشته باشید بهتر می‌توانید زنجیر طلای مناسب و کارآمد را برای خودتان انتخاب کنید. ما در ادامه چند مدل زنجیر طلا که امسال بسیار روی بورس است را به شما نشان می‌دهیم.

 زنجیر طنابی یا پیچی

زنجیرهای طلا دارای انواع و اقسام مختلفی هستند. زنجیر طنابی دارای قطعات یا پیوندهای فلزی بوده که در اطراف یکدیگر پیچیده تا ظاهری طناب مانند را نشان دهد و این زنجیرهای طلا می‌توانند بسیار نازک و ظریف یا فوق‌العاده درشت و ضخیم باشند.

این مدل زنجیر یکی از بادوام‌ترین مدل‌های زنجیر طلا بوده که استحکام بسیار داشته حتی اگر بسیار ظریف باشد. نمونه‌های ظریف‌تر این نوع زنجیر برای حمل آویز به کار برده می‌شوند و زنجیرهای ضخیم‌تر می‌توانند به‌صورت تک استفاده شوند. اگر دوست دارید یک زنجیر ظریف برای حمل آویزهای سنگین طلا داشته باشید زنجیر طنابی یکی از بهترین انواع زنجیر طلا برای شما است.

 زنجیر بیسمارک

در بین انواع زنجیرهای طلا که جدیداً مد شده‌اند، زنجیر بیسمارک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. این زنجیر که جلوه‌ای صاف و صیقلی روی گردن دارد در بین انواع زنجیرهای طلای زنانه که به‌صورت تک و بدون آویز مورداستفاده قرار می‌گیرند جزو بهترین انتخاب‌ها است.

مطلب پیشنهادی:  چرا بعضی افراد در خواب جیغ می‌کشند؟

البته این نوع زنجیر در ترکیب با آویز هم می‌تواند فوق‌العاده باشد. زنجیر بیسمارک از پیوند دو یا چند حلقه زنجیر که به یکدیگر لحیم شده‌اند تشکیل شده و دارای یک الگوی زنجیری منحصربه‌فرد است.

زنجیرهای طلا مثل فلامینگو

زنجیرهای طلا مثل فلامینگو

این زنجیر طلا امسال طرف‌داران بسیار زیادی دارد. زنجیر کابلی که زنجیر فلامینگو هم نامیده می‌شود یکی از کلاسیک‌ترین و رایج‌ترین مدل‌های زنجیر است. این زنجیر از حلقه‌های شبیه به هم بیضی‌شکل تشکیل شده که این حلقه‌ها در زنجیر نسبت به یکدیگر زاویه‌ ۹۰ درجه دارند.

اگر بخواهیم به‌طورکلی بگوییم این نوع زنجیر محکم و بادوام بوده مگر این که حلقه‌ها به‌خوبی به یکدیگر جوش نخورده باشند که در این صورت امکان پارگی زنجیر وجود دارد. زنجیر فلامینگو معمولاً همراه با آویز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 زنجیر ماری

این زنجیر ظاهری شبیه به مار داشته و بسیار انعطاف‌پذیر است. در ساخت زنجیر از تعداد زیادی حلقه یا نوارهایی استفاده شده که خیلی نزدیک به هم متصل شده‌اند و یک ساختار لوله‌ای شکل را تشکیل داده‌اند. زمانی که زنجیر را تکان می‌دهید حرکتی شبیه به حرکت مار دارد.

 زنجیر ماری

 زنجیر طلا مدل فیگارو

زنجیر فیگارو از حلقه‌های مسطح ساخته شده که اندازه‌ آن‌ها متفاوت است. در این نوع زنجیر معمولاً دو یا سه حلقه دایره‌ای کوچک وجود داشته که با یک حلقه‌ بزرگ‌تر بیضی‌شکل به یکدیگر وصل می‌شوند. این نوع زنجیر بسیار مستحکم بوده و یکی از بهترین انواع زنجیر طلا برای استفاده روزمره محسوب می‌شود.

تعداد کلمات مطلب: 546

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درمان ریزش مو خانگی با 9 ماده خوراکی

برای بسیاری از ما پیش آماده که هنگام شانه کردن مو یا هنگامی که مشغول دوش گرفتن هستیم، مقدا…