جایگزینی متقاضیان در طرح ملی مسکن

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محبت‌خواه از اختصاص 155 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن اطلاع داد. وی همچنین اظهار کرد که طی چهار سال آینده هیچ مشکلی جهت تامین زمین نیز نخواهیم داشت.

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، خلیل محبت‌خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پیرامون متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن از ارسال پیامک و پرداخت وجه دریافت شده، خبر داد. وی همچنین در خصوص عدم تامین پیش پرداخت متقاضیان بر جایگزینی افراد دیگر تاکید کرد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون طرح ملی مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

طرح نهضت ملی مسکن

اختصاص 155 هزار مسکن در تهران

محبت‌خواه با تاکید بر سهمیه استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن از اختصاص 155 هزار واحد اطلاع داد. وی همچنین اظهار کرد که هیچ مشکلی در بخش زمین وجود ندارد. زیرا در تامین زمین برای دو سال آینده و حتی چهار سال آینده نیز مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود:” تا حدود ۴۵ روز قبل در حال بررسی مسائل مربوط به زمین در کارگروه و کمیسیون بودیم که این مرحله به اتمام رسیده است. هم‌اکنون مشغول تهیه طرح‌ها و مشاور هستیم. در بعضی مناطق پیمانکاران وارد فعالیت شده‌اند. در برخی نقاط هم زمین در اختیار پیمانکاران قرار گرفته که به زودی کارهای اجرایی شروع می‌شود.”

ارسال پیامک برای تمامی افراد واجد شرایط

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان تهران که تکلیفشان مشخص نشده است، گفت:” به تمام کسانی که واجد شرایط شناخته شده‌اند پیامک داده‌ایم تا نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کنند. اگر پیش پرداخت را به‌موقع واریز نکنند نفراتی از اولویت‌های بعدی جایگزین آنها می‌شوند.”

مطلب پیشنهادی:  آیا خرید آپارتمان با 600 میلیون در تهران شدنی است؟

این مقام مسئول ضمن اشاره به عدم ارسال پیامک برای افراد واجد شرایط از پیگیری این مسئله را از طریق سایت مهم تلقی کرد. در حالی که فرد از طریق سایت موفق به حل مشکل خود نشود، می‌تواند برای پیگیری این موضوع به اداره راه و شهرسازی شهرستان مربوطه مراجعه کند.

طرح نهضت ملی مسکن

اجرایی شدن بیش 40 هزار واحد در طرح ملی مسکن

بر اساس داده‌های وزارت راه و شهرسازی، محبت‌خواه پیرامون بررسی طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران از پیشرفت مناسب این پروژه‌ها و همینطور اجرایی شدن بیش از 40 هزار واحد در پروژه نهضت ملی مسکن ابراز امیدواری کرد. وی همچنین از افزایش تعداد پروژه‌های مسکن نیز خبر داد.

در پایان این مقام آگاه با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن از ثبت نام  900 هزار نفر همگام با اتمام گزینش آنها اطلاع داد. همچنین آغاز ثبت نام مجدد طرح ملی مسکن را امری ضروری دانست.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « خانه‌دار شدن حقوق‌‌بگیران چند سال طول می‌کشد؟» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن

وام ودیعه مسکن وامی است که برای رفاه مستاجران و تامین تمام یا بخشی از هزینه رهن منزل مسکون…