احداث 100 هزار واحد از پروژه مسکن ملی

3
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون وزیر راه و شهرسازی از حذف متقاضیانی که پیش‌پرداخت خود را در صورت مشاهده پیامک سوم واریز نکرده‌اند، خبر داد.
مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی پیرامون پروژه نهضت ملی مسکن از اجرایی شدن احداث 100 هزار واحدهای مسکونی در سایر شهرها ابراز امیدواری کرد. وی همچنین بر تکمیل 200 هزار مسکن دیگر تا پایان تیرماه تاکید کرد. بررای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون طرح نهضت ملی مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

افرادی که تصمیم به خریداری مسکن در این پروژه را دارند، باید از این به بعد روالی جدی‌تری را در پیش بگیرند. بنابراین بهتر است متقاضیانی که ثبت‌نام کردند، هرچه زودتر ملبغ مورد‌نیاز را جهت پیشبرد سریعتر پروژه ملی مسکن واریز نمایند.

مسکن

ارسال سه پیامک جهت واریز پیش‌پرداخت

وی افزود:” برای پرداخت آورده سه بار به متقاضیان پیامک می‌فرستیم تا نسبت به واریز آورده اقدام کنند. در صورتی که پس از بار سوم این اقدام صورت نگیرد. بنابراین متقاضیان غیرموثر حذف و افرادی از لیست ذخیره جایگزین آنها می‌شوند.”

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاخیرهایی که در تامین آورده از سوی متقاضیان صورت گرفته است و همسن امر منجر به چالشی برای پروژه نهضت ملی مسکن شده است؛ گفت: “طبق دستور وزیر راه و شهرسازی فعلا پروژه‌ها با استفاده از تسهیلات بانکی پیش می‌رود. همچنین از این روش می‌توان برای اعتمادسازی بین مردم استفاده کرد. در نهایت مردم متوجه می‌شوند که پروژه‌ها در حال پیشرفت هستند.”

مطلب پیشنهادی:  فریب تبلیغات پیش‌فروش مسکن ملی را نخورید

در صورتی که علاقمند به دانستن مطالب پیرامون پروژه نهضت ملی مسکن هستید، مطلب«اراضی طرح نهضت ملی مسکن گسترش یافت » را در دلتا مگ بخوانید.

مسکن

نام‌نویسی مجدد از متقاضیان مسکن ملی

جعفری پیرامون وضعیت احداث 100 هزار واحد در مرحله دوم ثبت‌نام از نام‌نویسی مجدد متقاضیان در شهرهایی که تعداد کمتری ثبت‌نام کرده‌اند، خبر داد.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، از مجموع 163 شهری که در گام هفتم فرایند نام‌نویسی در سامانه مربوطه هستند، تنها ده مورد از آن شامل شهرهای جدید می‌شوند. بنابراین شروع کلنگ‌زنی این پروژه‌ها بستگی به میزان استقبال مردم در ثبت‌نام اولیه دارد.

در پایان این مقام آگاه با اشاره به مهلت پرداخت وجه از سوی متقاضیان پروژه نهضت ملی مسکن، عدم مشکل پیرامون تامین زمین برای احداث پروژه ملی مسکن را در این مرحله از ثبت‌نام اقدام ویژه‌ای تلقی کرد.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « جزئیاتی جدید از نرخ سیمان در بازار» را در دلتا مگ بخوانید.

3 دیدگاه

  1. […] بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر مطلب « احداث 100 هزار واحد از پروژه مسکن ملی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] به دانستن مطالب پیرامون تولید و عرضه مسکن هستید، مطلب« احداث 100 هزار واحد از پروژه مسکن ملی » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب «احداث 100 هزار واحد از پروژه مسکن ملی » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …