چند ترفند ساده که شما را لاغرتر نشان می‌دهد

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه افراد دوست دارند اندام و استایل زیبا و رو فرم داشته باشند اما زندگی امروزه که همواره پر از استرس، کار، غذاهای فست‌فودی است گاهی این موضوع را با مشکل مواجه می‌کند.
ترفندهای لاغری برای خانم‌ها

ترفندهای لاغری بسیاری وجود دارد که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. دانستن این ترفندها به شما کمک می‌کند درحالی‌که اضافه‌وزن دارید، خوشتیپ‌تر و لاغرتر به نظر برسید. همراه دلتامگ باشید.

ترفندهای لاغری برای خانم‌ها

اجازه دهید ترفندهای لاغری را از افرادی شروع کنیم که همیشه دغدغه زیباتر به‌نظررسیدن، از گذشته تا به امروز را دارند. نگران نباشید، ما به شما نکات ساده‌ای را می‌گوییم که جذاب‌تر به نظر برسید.

لباس زیر جدید بخرید

یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی که باید در خرید آن دقت داشته باشید تا شما را خوش‌اندام‌تر نشان دهد، لباس زیر است. لباس زیری که در اثر شستشو شل شده است را هرگز استفاده نکنید؛ زیرا آن‌ها نمی‌توانند فرم بدن شما را زیبا کنند. لباس زیرهای فنری و اسفنجی را کنار بگذارید.

کفش پاشنه‌بلند بپوشید

درست است که کتانی‌ها هم راحت هستند، هم پیاده‌روی و رانندگی با آن‌ها لذت‌بخش است، هم به‌راحتی با شلوار جین و انواع لباس‌ها هماهنگ می‌شوند؛ اما فراموش نکنید یکی از ترفندهایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهد، پوشیدن کفش پاشنه‌بلند است.

بنابراین در مهمانی‌های مهم از کفش‌های پاشنه‌بلند استفاده کنید تا استایل زیبا و جذابی داشته باشید. برای اینکه پاهای شما لاغرتر و کشیده‌تر به نظر برسند، چاره‌ای ندارید به‌جز اینکه به قول قدیمی‌ترها، پاشنه تق‌تقی‌های خود را از کمد بیرون بیاورید؛ زیرا یکی از ترفندهای لاغری استفاده از این کفش‌ها است.

لباس‌هایی با برش عمودی بخرید

از قدیم گفته‌اند که برش عمودی لباس افراد را لاغرتر نشان می‌دهد. برش‌های عمودی مانند برش از سرشانه یا برش پرنسسی باعث ایجاد خطای دید در بیننده شده و اندام شما را لاغرتر از آنچه که هست‌نمایش می‌دهند.

لباس‌هایی با برش عمودی بخرید

پیراهن‌هایی با مدل ساعت شنی بپوشید

یادتان باشد که پیراهن‌های ساعت شنی به کمر چسبیده و فرم کمر شما را باریک‌تر نشان می‌دهند. همچنین این پیراهن‌ها اگر بلند باشند، قد شما را هم بلندتر نشان داده و باعث می‌شوند اضافه‌وزن شما دیده نشود.

اگر پیراهن ساده دارید و فرم آن ساعت شنی نیست، یکی از ترفندهای لاغری آن است که با یک کمربند، کمر لباس را تنگ کرده تا به بدن بچسبد.

مطلب پیشنهادی:  5 ترفند کاربردی برای پاک کردن لکه مداد رنگی روی دیوار!

آقایانی که می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند

همیشه صحبت از لاغری خانم‌ها است؛ اما در واقع مردان نیز به خوش استایل بودن علاقه دارند. برای آقایانی که می، خواهند خوش استایل به نظر برسند نیز ترفندهایی وجود دارد:

زاویه دادن به خط مو و ریش

ترفندهای لاغری برای آقایان فقط در گرو نوع لباس پوشیدن آن‌ها نیست. آرایش مو، اصلاح ریش و زاویه دادن به خط مو و ریش خیلی راحت می‌تواند چهره را استخوانی و خط فک روی صورت ایجاد کند؛ بنابراین مردان با این تغییرات لاغرتر به نظر می‌رسند.

از کلاه استفاده کنید

وقتی اضافه‌وزن دارید، باید توجه را از اندام خود بردارید و سعی کنید قسمت‌های دیگر بدنتان جلب‌توجه کند. یکی از ترفندهایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهد، پوشیده کلاه است. کلاه قد شما را بلندتر کرده و اضافه‌وزنتان را می‌پوشاند.

آقایانی که می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند

کمربند را حذف کنید

نکته مهمی که باید بدانید آن است که برای لاغرتر به‌نظررسیدن باید کمربند را حذف کنید. هر چقدر خطوط عمودی روی لباس شما بیشتر باشد، شما لاغرتر دیده می‌شوید؛ بنابراین به‌جای کمربندهای قطور دور شلوار از ساسپند استفاده کنید. اگر پالتو می‌پوشید، کمربند آن را در بیاورید و پالتو بلند را انتخاب کنید.

دکمه‌های ژاکت و سویشرت را نبندید

ژاکت‌ها و سویشرت‌ها معمولاً در قسمت پایین خود حالت کشبافت دارند؛ بنابراین بستن زیپ یا دکمه این لباس‌ها باعث چسبیدن آن‌ها به بالاتنه و ایجاد حالت گرد و توپر می‌شوند. دکمه و زیپ را نبسته و برای اینکه برجستگی‌های شکم و سینه مشخص نشود از تیشرت یا یقه‌اسکی مشکی استفاده کنید.

شال‌گردن روی شانه بیندازید

یکی از ترفندهای لاغری، آویزان کردن شال روی شانه است. به‌وسیله شال خطوط عمودی لباس‌هایتان را افزایش داده و اندام خود را کشیده‌تر نشان می‌دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…