گسترش ظرفیت طرح ملی برای 4 استان

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پروانه اصلانی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن چندی‌پیش بر نام‌نویسی بیش از ۲ میلیون نفر در سامانه ملی املاک و اسکان تاکید نمود.
ظرفیت

به گزارش دلتا مگ به نقل از مهر، وزارت راه و شهرسازی پیرامون افزایش ظرفیت نهضت ملی مسکن از آغاز ثبت‌نام این پروژه برای 4 استان و 40 شهر خبر داد. وی همچنین بر افتتاح این سامانه برای شهرهای دیگر نیز تاکید کرد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون طرح نهضت ملی مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

به نظر می‌رسد با شروع ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن که در چهارشبه هفته گذشته مورخه 15 تیر، نام‌نویسی از متقاضیان برای 4 استان و 40 شهر به زودی صورت‌پذیرد.

ظرفیت

ایجاد ظرفیت جدید در پی حذف متقاضیان قبلی

پروانه اصلانی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن از تامین زمین در شهرهای دیگر اطلاع داد. وی همچنین از ایجاد ظرفیت‌های جدید در پی حذف متقاضیان به دلیل ناقصی مدارک طی چند ماه اخیر ابراز امیدواری کرد.

وی افزود:” ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند. لازم است بدانید که از این تعداد ۳ میلیون ۴۰۰ هزار نفر واحد شرایط تشخیص داده شدند. همچنین یک میلیون نفر از این افراد تا کنون مدارک خود را بارگذاری نکردند. در واقع این افراد احتمالا به پیامک‌های مراجعه به ادارات راه و شهرسازی یا به  شهرهای جدید و بنیاد مسکن توجه نکرده‌اند. این افراد تا پایان تیر‌ماه فرصت دارند وضعیت خود را مشخص کنند. در غیر این صورت از نهضت ملی مسکن کنار گذاشته می‌شوند.”

مطلب پیشنهادی:  قیمت مسکن ریزش کرد!

ظرفیت

افزایش ظرفیت طرح ملی در شهر جدید ایوانکی

رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی در برنامه تلوزیونی خبر از افزایش ظرفیت شهر جدید ایوانکی واقع در استان سمنان برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن داد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در این برنامه با اشاره به هک شدن سامانه ملی املاک و اسکان کشور گفت:” تا کنون بیش از ۲ میلیون نفر در این سامانه مشخصات ملکی-سکونتی خود را درج کرده‌اند. پیشتر هم پروانه اصلانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از نام‌نویسی ۲ میلیون و ۶۰ هزار نفر در سامانه املاک و اسکان کشور خبر داده بود”.

مرکز آمار ایران، در هفته و ماه‌اخیر پیرامون نرخ اجاره‌بها در بازار مسکن از میانگین نرخ هر متر‌مربع واحد آپارتمانی در تهران 41 میلیون و 400 هزار تومان اطلاع داد. در صورتی که بر طبق گزارش‌های بانک مرکزی طی ماه اخیر متوسط نرخ اجاره هر متر‌مربع 39 میلیون و 441 هزار تومان برآورد شده است.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب «عواقب افزایش قیمت در بازار مسکن » را در دلتا مگ بخوانید.

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «گسترش ظرفیت طرح ملی برای 4 استان» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « گسترش ظرفیت طرح ملی برای 4 استان» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …