کلاهبردار حرفه‌ای مسکن پردیس بازداشت شد

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلاهبردار حرفه ای که از سال ۱۳۹۴ با تاسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به خرید و فروش مسکن در پردیس به 2 هزار خریدار کرده بود، دستگیر شد.
شهر پردیس

به گزارش دلتا مگ به نقل از جماران، سرهنگ کارآگاه ” علی‌ ولی‌پور گودرزی ” در رابطه با پرونده گسترده کلاهبرداری خرید و فروش آپارتمان در پردیس اظهار داشت: در پی کلاهبرداری های متعدد در فاز یازدهم شهرک پردیس موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم (معاونت مبارزه جعل و کلاهبرداری)پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، متهم از سال ۱۳۹۴ با تاسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به خرید و فروش آپارتمان در پردیس به 2 هزار خریدار کرده اما آپارتمانی تحویل خریداران نداده است.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با رصد های اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهم اصلی پرونده را در شمال تهران شناسایی کردند، خاطرنشان کرد: تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای لازم قضائی راهی محل موردنظر شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

مطلب پیشنهادی:  قیمت مسکن عقب‌نشینی کرد

خرید و فروش آپارتمان در پردیس

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش واحد های آپارتمان به شهروندان در فاز یازدهم شهرک پردیس اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولی پورگودرزی بیان داشت: همچنین اکثر مال باختگان پرونده با مراجعه به اداره چهاردهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند و از وی شکایت کردند. متهم برای کشف جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارد.

مطالعه بیشتر: مطلب «پردیس قطب جدید توسعه شهرنشینی» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «کلاهبردار حرفه‌ای مسکن پردیس بازداشت شد» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…