تجربه تلخ بلند مرتبه سازی در پردیس

1
0
زمان مطالعه: 1 دقیقه
استاندارد تهران با اعلام اینکه در احداث ساختمان‌های ۱۵ و ۱۷ طبقه در پردیس و پرند تجربه‌های خوبی نداریم، گفت: می‌توانیم به جای بلندمرتبه سازی، زمین به مردم واگذار  کنیم.
خرید خانه در پردیس

به گزارش دلتا مگ به نقل از خبرگزاری فارس، محسن منصوری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال لغو مجوز بلند مرتبه سازی در شهر پردیس، اظهار کرد: بلند مرتبه‌ سازی از نظر ما ممنوعیت قانونی ندارد اما برای آن محدودیت قائل هستیم.

وی در ادامه به محدودیت‌ها و ملاحظات فرهنگی و اجتماعی برای بلند مرتبه سازی در پردیس اشاره کرد و گفت: در پردیس و پرند از نظر ساخت ساختمان‌های ۱۵ و ۱۷ طبقه تجربه‌های خوبی نداریم. استاندار تهران و مصمم هستیم به جز ضرورت، پروژه های اینگونه را آغاز نکنیم.

استاندار تهران افزود: در برخی نقاط می‌توانیم به جای بلندمرتبه‌سازی، زمین به مردم واگذار کرده و با ارائه تسهیلات، ساخت و ساز صورت بگیرد و در نقاطی نیز می‌توان با تامین زمین ساختمان‌های دو تا چهار طبقه احداث کرد.

منصوری با بیان اینکه قرار نیست در هر نقطه‌ای اقدام به بلند مرتبه سازی کنیم، ابراز کرد: اساساً سبک بلند مرتبه سازی با فرهنگ ایرانی و اسلامی سازگاری ندارد اما ممکن است بنابر شرایط دولتی مجبور شود تا به این سبک روی بیاورد.

مطلب پیشنهادی:  بخش قابل توجهی از خانه‌های خالی متعلق به بانک‌ها است

وی ادامه داد: ما نیز ممکن است بخشی از تعهدات خود را به همین شکل دنبال کنیم اما هرچه بتوانیم در سطح زمین این ساخت و سازها را انجام خواهیم داد، هرچند هزینه‌ها ممکن است بیشتر شود اما به لحاظ مسائل فرهنگی و اجتماعی برکات آن برای مردم بیشتر است.

استاندار تهران تاکید کرد: این مورد را در شورای مسکن استان مصوب کرده و تا حد امکان از بلند مرتبه سازی پرهیز خواهیم کرد مگر بنا به ضرورت و اجبار این اقدام صورت بگیرد.

در پایان گفتنی است؛ شما برای مشاهده فایل‌های آگهی خرید و فروش مسکن در پردیس می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن خانه ایده‌آل خود را متناسب با بودجه و سرمایه خود پیدا کنید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «تجربه تلخ بلند مرتبه سازی در پردیس» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن

وام ودیعه مسکن وامی است که برای رفاه مستاجران و تامین تمام یا بخشی از هزینه رهن منزل مسکون…