نقش بانک مسکن استان اصفهان در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیراصفهان: بانک مسکن بعنوان یک بانک توسعه ای و تخصصی دولتی،همیشه یار و یاور دولت و اقشارآسیب پذیر ، بسیار فعال و موثر عمل کرده است.
بانک مسکن استان اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از حسن نوروزی مدیر اصفهان، مدیریت بانک مسکن استان اصفهان تا کنون در اجرای پروژه های بزرگ و پرداخت تسهیلات مسکن مهر،شهرهای زیر 25هزار نفر، بافتهای فرسوده و روستایی سهم بزرگ و بسزایی را در استان داشته است.

نوروزی گفت: درشرایط فعلی با توجه به پروژه نهضت ملی مسکن اصفهان، انتظار می‌رود تا بخش‌های مختلف شهرداری به ویژه بخش مالی و اقتصادی ، تعاملات و همکاری‌های بیش از پیش را با بانک مسکن صورت دهند.

حسن نوروزی مدیر منطقه درخصوص جایگاه و توانمندی بانک گفت : بانک مسکن استان اصفهان به عنوان یک بانک دولتی همواره در اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی در زمینه ساخت وساز و رونق بخش ساختمان همواره نقش مهمی را ایفا نموده است.

وی افزود: بانک مسکن بعنوان یک بانک توسعه‌ای و تخصصی دولتی،همیشه یار و یاور دولت و اقشارآسیب پذیر، بسیار فعال و موثر عمل کرده است و امروز نیز در زمینه ساخت و بهسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و مشارکت در ساخت پروژه‌های انبوه در بخش مسکن نقش موثری دارد و از این رو مقتضی است نهادهای مرتبط جهت هدفمند شدن این برنامه‌ها همکاریهای سازنده‌ای بعمل آورند.

مطلب پیشنهادی:  اجاره مسکن به صورت اشتراکی

نوروزی در پایان صحبتهای خود با بیان این که بانک مسکن همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله خدمات انحصاری اعتباری،صرافی، بیمه، گروه مالی، کارگزاری و … را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری اصفهان با بانک مسکن شد.

دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر اصفهان در راستای تحقق شعار “شهرزندگی”در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های بانک مسکن برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «بهمن ماه؛ آخرین فرصت ثبت نام وام ودیعه مسکن» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…