مظنه قیمت مسکن در پردیس چقدر است؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میانگین قیمت مسکن‌های مهر پردیس از مسکن‌های بافت شهری این منطقه بسیار پایین‌تر است.
مظنه قیمت مسکن در پردیس

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، بررسی بازار مسکن نشان می‌دهد که مظنه قیمت مسکن در پردیس البته در بافت شهری آن، با متری 15 تا 30 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مشاوران املاک درحالی روند قیمت‌ها در بازار مسکن حاشیه تهران را صعودی پیش بینی می‌کنند که در حال حاضر ثبات قیمتی در این بازار حاکم است.

در حالی که خرید و فروش ملک در پایتخت به کف رسیده است اما بازار مسکن‌های مهر حاشیه شهر تهران کماکان پر رونق است و به گفته مشاوران املاک این منطقه، در چند ماه اخیر در حالی تقاضا برای مسکن‌های مهر افزایش یافته است که در بافت شهرهای پردیس و پرند تقاضا کماکان در کف است.

رصد بازار مسکن پردیس از قیمت های نجومی در این بازار حکایت دارد؛ در حال حاضر خانه های تکمیل نشده مسکن مهر پردیس به قیمت متری ۷ تا ۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که واحدهای ۸۰ متری آن نزدیک به ۶۳۰ میلیون تومان تمام خواهد شد.

در سایر شهرهای حاشیه‌ای تهران نیز وضعیت به همین منوال است و میانگین قیمت مسکن‌های مهر به نسبت بافت شهری بسیار پایین‌تر است؛ در حال حاضر میانگین قیمت مسکن‌های مهر در پرند متری ۵ میلیون تومان است و از طرف دیگر میانگین قیمت مسکن در بافت شهری این منطقه متری ۱۲ تا ۳۰ میلیون تومان است.

مطلب پیشنهادی:  در صورت عدم پرداخت مالیات چه می‌شود؟

مظنه قیمت مسکن در پردیس

توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب تومان و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

خرید آپارتمان در پردیس با متراژ 100 متری / قیمت: یک میلیارد و 350 میلیون.

خرید خانه در منطقه پردیس با مساحت 105 متر / قیمت: یک میلیارد و 550 میلیون.

قیمت خانه 85 متری در پردیس / قیمت: 650 میلیون.

خرید آپارتمان 114 متری در پردیس / قیمت: 570 میلیون.

مظنه قیمت خانه در پردیس با متراژ 86 متر / قیمت: 670 میلیون.

پیشنهاد خرید: اگر قصد سکونت در منطقه 8 تهران را دارید، خرید آپارتمان در وحیدیه گزینه مناسبی است که در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…