ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران رایگان شد!

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ثبت آگهی خرید و اجاره در سراسر ایران در سایت ملکی دلتا رایگان شد.
ثبت آگهی ملکی رایگان شد

دلتا اولین سایت تخصصی ملکی ایران است؛ که امکان ثبت هر گونه آگهی ملکی را برای شما کاربر گرامی به وجود آورده. در حال حاضر ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران در سایت ملکی دلتا رایگان شده است. لازم به ذکر است که برای ثبت آگهی ملکی خرید در تهران تنها با مبلغ 6000 تومان میتوانید آگهی خود را در اولین سایت تخصصی ملکی ایران به نمایش بگذارید.

برای گذاشتن آگهی های ملکی خود فقط کافی است در سایت ملکی دلتا ثبت نام کنید. برای ثبت نام 3 راه وجود دارد که در ادامه به صورت کامل توضیح دادیم.

  • اگر شما کاربر عادی هستید و تقاضای ثبت آگهی ملکی برای خرید و اجاره دارید :

برای عضویت گزینه ورود به حساب کاربری را انتخاب کنید، شماره موبایل خود را برای دریافت کد امنیتی ورود وارد کنید، سپس وارد مرحله تایید هویت می‌شوید که کد ملی می‌خواهد و بعد از ورود به پنل خود، از گزینه‌های تقاضای ملک یا ثبت ملک برای یافتن ملک مورد نظر خود یا گذاشتن ملک خود برای فروش استفاده کنید.

ورود کاربر عادی

  • اگر به صورت مشاورمستقل وارد پنل می‌شوید:

گزینه عضویت مشاور در سمت چپ و بالای سایت را انتخاب کنید، از بین دو گزینه عضویت مشاور املاک و عضویت آژانس املاک، گزینه اول را انتخاب کنید، در پنل ثبت نام گزینه‌های ستاره دار که پرکردن آن ها واجب است را پر کنید که عبارت اند از: نام و نام خانوادگی، کدملی، تلفن همراه، استان و شهر، منطقه.

این نکته مهم را در نظر بگیرید که اگر با شماره خود قبلا ثبت نام را انجام داده باشید امکان ثبت نام دوباره با همان شماره موبایل وجود ندارد.

عضویت مشاور

  • اگر به عنوان آژانس املاک وارد پنل می‌شوید:

گزینه عضویت مشاور را در سمت چپ و بالای صفحه سایت انتخاب کنید. از بین دو گزینه موجود، عضویت آژانس املاک را انتخاب کنید. در پنل ثبت نام تمامی گزینه های ستاره دار به ویژه شماره جواز و تصویر جواز بسیار مهم هستند و حتما باید پر شوند.

بعد از پر کردن فرم گزینه عضویت را بزنید و منتظر تایید و ثبت باشید. در صورت تایید نشدن، پشتیبانان سایت با شما تماس می‌گیرند تا رفع ابهامات شود. توجه کنید که شما می‌توانید مدیریت پنل را با ثبت ویژگی‌های خواسته شده، برای کسی دیگر تعریف کنید.

عضویت آژانس

در صورت عضو بودن در سایت ملکی دلتا، امکاناتی برای آگهی های شما در نظر گرفته شده تا در کوتاه ترین زمان به هدف خود برسید. بعد از ورود به پنل کاربری و ثبت آگهی ملکی خود، در صورتی که آگهی ملکی تایید شده و در حال نمایش باشد، امکانات بخش ارتقا آگهی برای شما قابل استفاده هستند. این امکانات عبارت اند از:

  • سنجاق
  • بروزرسانی
  • ویترین
  • آگهی ویژه و بروزرسانی
  • افزایش بازدید.
مطلب پیشنهادی:  گیاهی که در برگ‌های آن ذرات طلا نهفته است!

سنجاق کردن آگهی (رایگان)

دوست عزیز، شما با استفاده از این گزینه می‌توانید حداکثر 4 آگهی در حال نمایش خود را انتخاب کنید تا به صورت دائم در بالای صفحه پروفایلتان در سایت دلتا نمایش داده شود.

سنجاق کردن آگهی

بروزرسانی آگهی

کاربر عزیز، اگر می‌خواهید آگهی شما به صورت مداوم در لیست جستجو دیده شود، با استفاده از امکان بروزرسانی کردن، با پرداخت تنها 6000 تومان آگهی خودتان را بروز کنید و زمان ثبت آگهی ملکی را به گزینه لحظاتی قبل تغییر دهید. بدین ترتیب آگهی ملکی شما در میان جدیدترین آگهی‌های سایت دلتا قرار می‌گیرد. محدودیت استفاده از بروزرسانی برای شما کاربر گرامی 2 ساعت است و تا زمان فروش یا اجاره ملک شما (پیش از به پایان رسیدن نمایش آن ها در سایت) می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

بروزرسانی آگهی

ویترین آگهی

شما کاربر عزیز می‌توانید با پرداخت 3000 تومان آگهی خود را به مدت 5 روز، به صورت مجزا در بالای لیست جستجوی آگهی‌ها قرار دهید. این ویژگی باعث افزایش بازدید و تماس ملک ویترین شده شما می‌شود.

محدودیت استفاده از ویترین برای شما مشاور عزیز 5 روز است.

ویترین کردن آگهی

آگهی ویژه و بروزرسانی

شما می‌توانید با پرداخت 15000 تومان، آگهی خود را بروزرسانی کنید و همچنین به مدت 3 روز آن را در لیست جستجو به صورت ویژه نشان دهید.

آگهی ویژه

افزایش بازدید آگهی

این ویژگی یک قابلیت منحصر به فرد برای معرفی آگهی است.با تهیه بسته افزایش بازدید با پرداخت 150 هزار تومان، آگهی ملکی را که خودتان انتخاب کردید در سایت های پر بازدید کشور مانند سایت‌های خبری اقتصاد نیوز یا خبر آنلاین و غیره نمایش داده می‌شود.

افزایش بازدید آگهی

 تمدید کردن آگهی

وقتی زمان نمایش آگهی ملکی شما کاربر عزیز تمام و وارد آرشیو می‌شود شما می‌توانید تنها با پرداخت 4000 تومان، مدت زمان نشان دادن آگهی را تمدید کنید. (آگهی خرید: 3 ماه و آگهی اجاره:1 ماه)

در ضمن با هر بار تمدید آگهی، به صورت خودکار یک بروزرسانی هم روی آن انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

زمین رایگان دولتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی به افرادی که در کلان شهر‌ها ساکن هستند زمین رایگان تخصیص…