ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اصفهان رکورد زد

0
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
طرح نهضت ملی مسکن از تاریخ ۲۸ مهرماه به مدت یک ماه در اصفهان ادامه دارد
نهضت ملی مسکن اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، در این استان از زمان آغاز ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اصفهان تاکنون بالغ بر ۴۰ هزار متقاضی مسکن در سامانه ثمن ثبت نام کردند.

علیرضا قاری‌قرآن افزود: از این تعداد، بالغ بر ۱۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (فولادشهر، بهارستان و مجلسی) ثبت نام کرده و ما بقی متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوده اند که شهرهای کاشان، شهرضا، فلاورجان و شاهین شهر بیشترین آمار ثبت نام را داشتند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در حال حاضر ثبت نام  برای شهرهایی که زمین برای آنها تامین شده انجام می پذیرد لذا در استان اصفهان امکان ثبت نام در ۴۳ شهر فراهم شده است.

وی تصریح کرد: برای متقاضیان تعدادی از شهرها در شهر مجاور تامین زمین انجام شده است. براین اساس متقاضیان ساکن در شهرهای مبارکه، طالخونچه و تمامی شهرهای استان اصفهان می‌توانند برای شهر جدید مجلسی اقدام به ثبت نام کنند.

مطلب پیشنهادی:  بهارستان افسار گرانی مسکن را کشید

قاری‌قرآن اضافه کرد: متقاضیان ساکن در شهر گوگد می‌توانند برای گلپایگان در طرح نهضت ملی مسکن اصفهان ثبت نام کرده و برای متقاضیان ساکن در شهرهای شهرستان‌های لنجان، نجف‌آباد، فلاورجان، خمینی‌شهر امکان ثبت نام در شهر جدید فولادشهر فراهم شده است.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان افزود: همچنین متقاضیان ساکن در شهر های شهرستان اصفهان نیز می‌توانند در سه شهر جديد بهارستان، فولادشهر و مجلسی ثبت نام کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «مالیات بر زمین و املاک راهکاری برای ساماندهی بازار آشفته» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …