وضعیت مسکن حمایتی در اندیشه به کجا رسید؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اغلب پروژه‌های مسکونی، خدماتی و تجاری که در شهر جدید اندیشه در جریان است از نوع مشارکت با بخش خصوصی است
مسکن حمایتی در اندیشه

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، حدود 2700 واحد مسکونی از طرح مسکن حمایتی در اندیشه که با نهضت ملی مسکن ادغام شده بین شرکت عمران و سازندگان در حال اجرا است که تا بهمن ماه ۷۰۰ واحد آن افتتاح خواهد شد.

۷۰۰ واحد از این پروژه‌های مسکن حمایتی در اندیشه که قرار است با طرح نهضت ملی مسکن ادغام شود به زودی تکمیل خواهد شد و احتمالا در بهمن ماه به مرحله افتتاح می‌رسد. شرکت عمران از عزم خود برای تکمیل پروژه‌ها در زمان مقرر خبر داده است.

اغلب پروژه‌های مسکونی، خدماتی و تجاری که در شهر جدید اندیشه در جریان است از نوع مشارکت با بخش خصوصی است و با توجه به انعقاد قراردادهای آن در یکی دو سال اخیر چندان گرفتار رشد قیمت ماه‌های گذشته نشده و تمامی پروژه‌ها فعال است.

حبیب‌الله طاهرخانی ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با سازنده هایی که فعال عمل کنند نهایت همکاری و کمک خواهد شد. او همچنین بر تسریع در برقراری انشعابات و انجام تعهدات در پروژه‌هایی که با این مشکلات مواجه هستند تاکید کرد.

پروژه‌های لیلیان پالاس، هزار دستان، مرکز شهر، تجاری مریم، مسکونی نرگس، سرای فرهنگی فاز۴ محله۷، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  از جمله پروژه هایی بودند که توسط معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی:  وضعیت اسفبار سکونتگاه‌های غیررسمی در تهران

مجتمع مسکونی نرگس برای ۱۷۶ واحد در زمینی به مساحت ۵۷۰۸ مترمربع با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

مجتمع مسکونی هزاردستان با ۲۶ طبقه مسکونی در ۱۵۴۶ مترمربع، پروژه ۱۰۷۹ واحدی مرکز شهر با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد، پروژه ۵۴۵ واحدی لاله با پیشرفت فیزیکی ۶ درصد، پروژه۵۰ واحدی آپادانا با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و دیگر پروژه ها با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در اندیشه در  دست اجرا قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «رکورد هزینه وام مسکن در آذر ماه» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…