سهم استان اصفهان در مسکن دولتی ۵.۷ درصد است

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از ۲۸ مهرماه آغاز شد و در ابتدا مقرر بود تا ثبت‌نام طی یک ماه انجام شود که با توجه به ادامه تقاضا برای این طرح تاکنون طی دو نوبت تمدید شده است.
سهم استان اصفهان در مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال در برنامه دولت قرار گرفته که سهم استان اصفهان در این برنامه ۵.۷ درصد است.

امیر زاغیان با بیان اینکه حدود ۱۹۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان نام‌نویسی کردند، گفت: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام در این طرح برای آخرین بار تمدید شد و تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی اظهار کرد: بنابر تازه‌ترین آمار حدود ۱۹۰ هزار نفر متقاضی بهره‌بندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به نام‌نویسی کردند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان یادآور شد: ثبت‌نام در این طرح برای سومین مرتبه و آخرین بار تمدید شد و تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد، همچنین برای سایر شهرهایی که به مرور به سامانه اضافه شدند ۲ ماه مهلت ثبت نام داده می‌شود.

زاغیان اظهار کرد: متقاضیان واقعی مسکن می‌توانند با داشتن چهار شرط که دو شرط آن نیز تسهیل یافته است شامل تاهل، حداقل سابقه یک سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی در پنج سال اخیر و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب (فرم ج سبز) نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی:  گزارش عملکرد بانک‌ها در خصوص تسهیلات مسکن منتشر می‌شود

در ادامه خاطرنشان شد: زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص همچنین نخبگان علمی با معرفی بنیادملی نخبگان کشور، معلولین جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن بدون شرط تاهل و بدون شرط سرپرست خانوار بودن در زمره متقاضیان واجد شرایط قرار داده می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «تمایل سرمایه‌‌گذاران به خروج از بازار مسکن» از مجله ملکی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…