راهنمای رهن، اجاره و خرید آپارتمان در اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای خرید خانه در اصفهان معیارها و ارزش گذاری‌های زیادی از جمله امکانات رفاهی، اقتصادی، گردشگری و ... وجود دارد که باعث شده است خرید ملک در 60 محله اصفهان متنوع باشد.
اجاره و خرید آپارتمان در اصفهان

اجاره و خرید آپارتمان در اصفهان در شرایطی که بازار مسکن هر روز رو به افزایش می‌رود، یک راه مطمئن برای جلوگیری از کاهش ارزش پول خود است. از این رو مجله ملکی دلتا به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر و راحت‌تر صاحب خانه شوید.

منطقه‌های شمالی بیشترین قیمت خرید آپارتمان در تهران را به خود اختصاص داده است در حالی که در شهر نصف جهان محله‌های جنوبی شهر جز مناطق خوش‌نشین هستند.

یعنی اگر شما به دنبال بهترین و گران‌ترین محله‌ها در اصفهان هستید باید قسمت جنوبی شهر را کاوش کنید. از نظر کارشناسان املاک می‌توان این گونه خلاصه کرد که، به منزله قدمت، بافت‌های متفاوت شهری و همچنین انبوه جمعیت، محله‌های جنوبی از نظر خرید و حتی رهن، اجاره آپارتمان در اصفهان بیشترین قیمت مسکن را به خود اختصاص داده‌اند.

شهر اصفهان به طور تقریبی 10 درصد از صنعت کشور از قبیل صنایع دستی و ماشینی را در دل خود جای داده است، همین امر باعث شده است این شهر یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید ملک و سکونت باشد.

تنوع محله‌های نصف جهان به گونه‌ای است که یک محله مراکز خرید مدرن و امروزی را متشکل شده و محله دیگر بافت قدیمی و خاص را شامل شده و دیگری پر شده از کافه‌های شیک.

 

خرید آپارتمان در اصفهان

رهن، اجاره و خرید آپارتمان در اصفهان با هر قیمتی

برای خرید خانه در اصفهان معیارها و ارزش گذاری‌های زیادی از جمله امکانات رفاهی، اقتصادی، گردشگری و … وجود دارد که باعث شده است خرید ملک در 60 محله اصفهان متنوع باشد.

مطلب پیشنهادی:  ورود تکنولوژی ساخت مسکن توسط انبوه‌سازان

اگر این روزها به فکر سرمایه گذاری در اصفهان هستید و می‌خواهید ملکی را رهن، اجاره و یا خریداری کنید بهتر است بدانید که 15 منطقه اصلی شهر به صورت یکسان از مسیریابی و حمل و نقل برخوردار نیستند.

به عنوان نمونه محله مرداویج اصفهان در دسته گران‌ترین محله‌های اصفهان قرار دارد؛ از این رو برای خرید آپارتمان در مرداویج، محله استقلال جنوبی با متراژ 175 متر، سه خوابه، 2 سال ساخت و طبقه اول با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) نیاز به نقدینگی 8 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

چنانچه شرایط خرید مسکن برای شما در هر منطقه‌ای امکان‌پذیر نیست و به دنبال رهن و اجاره ملک در اصفهان هستید، ملک شهر می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای شما باشد.

در این محله و خیابان آرمان یک آپارتمان 100 متری، یک خوابه، 4 سال ساخت و در طبقه همکف با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با 50 میلیون تومان ودیعه و اجاره بها 2 میلیون و 500 هزار تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «مظنه قیمت خرید خانه در ملک شهر اصفهان چند؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…