مظنه قیمت خرید خانه در ملک شهر اصفهان چند؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال این هستید که بدانید با چه میزان سرمایه امکان خرید خانه در ملک شهر اصفهان را خواهید داشت تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.
خرید خانه در ملک شهر اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، محله ملک شهر در استان اصفهان و در محدوده‌ی شمالی شهر اصفهان واقع شده است. این محله از شمال با میدان نگین، خیابان فجر، بلوار آزادگان، خیابان نوبهار و میدان آزادگان، از شرق با بلوار رباط سوم، خیابان دانش و خیابان بهارستان شرقی، از جنوب با خیابان گلخانه و از غرب با خیابان بهارستان غربی، خیابان دکتر مفتح، خیابان مفتح، خیابان ناصر خسرو و بلوار آرمان محدود شده است.

شما برای خرید خانه در ملک‌شهر اصفهان با نقدینگی زیر یک میلیارد تومان هم امکان یافتن خانه های با عمر بنای بالاتر و امکانات کمتر را خواهید داشت؛ اما اگر به دنبال واحدهای نوساز هستید نقدینگی شما به صورت میانگین باید بالای یک میلیارد 600 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی 110 متری، نوساز سه خوابه با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با قیمت 2 میلیارد و 530 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

قیمت خانه در تالار اصفهان

 

شما حتی با نقدینگی 2 میلیارد تومان می‌توانید در برخی از لوکیشن های این محله واحدهای بالای 100 متری پیدا با عمری بنای بین 5 تا 7 سال پیدا کنید. در حال حاضر یک واحد 110 متری، 4 سال ساخت، دو خوابه با قیمت یک میلیارد و 750 میلیون تومان آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  سقف ۲۵ درصدی برای تمدید قرارداد اجاره مسکن رعایت شد؟

حتی یک خانه 105 متری، یک سال ساخت در این محله با قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در حال فروش است.

طور کلی شما با یک سرمایه دو میلیارد تومانی، امکان خرید خانه در ملک‌شهر اصفهان با امکانات مناسب و در بهترین لوکیشن این محله را خواهید داشت.

مطالعه بیشتر: مطلب «در کدام محله می توان خانه های ارزان قیمت پیدا کرد» را در مجله ملکی دلتا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…