معرفی محله مردوایج اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مردوایج محله‌ای در جنوب شهر اصفهان و جزء منطقه شش شهرداری اصفهان است. این محله حدفاصل دروازه شیراز (میدان آزادی) تا چهارراه فرایبورگ و کوی استادان و خیابان کارگر است.
محله مردوایج اصفهان

اگر قصد خرید آپارتمان در محله مردوایج اصفهان و منطقه 6 این شهر را دارید بهتر است تا پایان این مقاله با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

شهر اصفهان به دلیل قدمت و وسعت خود خانه‌های ویلایی و حیاط دار بسیاری دارد و محله مرداویج نیز از این ویژگی مستثنا نیست.

برخلاف تهران که محله‌های به اصطلاح بالاشهر در نیمه شمالی آن قرار دارند. محله‌های بالاشهر اصفهان در جنوب آن واقع شده‌اند. یکی از محله‌های لوکس اصفهان، محله مرداویج است که در حدفاصل دروازه شیراز (میدان آزادی) تا چهارراه فرایبورگ، کوی استادان و خیابان کارگر قرار دارد.

محله مرداویج دارای مجتمع تجاری، پارک، مدرسه، کافه‌ها و رستوران‌های مورد توجه است. موقعیت این محله از نظر دسترسی به وسایل نقلیه عمومی خوب است. خانه‌های این محله معمولاً ویلایی و لوکس و با قیمت‌های بالا هستند.

مهم‌ترین پاتوق اهالی این محله، پارک مرداویج است. مجتمع تفریحی و ورزشی پرواز از دیگر مراکز تفریحی مرداویج است که در خیابان شیخ کلینی قرار دارد. پاساژ قائم نیز مرکز تجاری مردوایج است که بیشتر مشتریان آن، محلی هستند و معمولا قیمت‌های این مرکز خرید از میانگین قیمت منطقه بالاتر است.

بنای تاریخی برج کبوتر نیز در محله مرداویج قرار دارد. این بنای تاریخی متعلق به دوره صفویان است و در میدانی در تقاطع خیابان آزادی و شیخ صدوق اصفهان قرار گرفته‌ است.

مطلب پیشنهادی:  خرید خانه در سعادت آباد تهران

قیمت آپارتمان در محله مردوایج اصفهان

اگر از علاقه‌مندان خرید ملک در مرداویج هستید لازم است بدانید که در محله‌های جنوبی شهر اصفهان قیمت خانه در حداکثر خود قرار دارد. در صورتی‌ که بودجه محدودی دارید می‌توانید خانه‌هایی با متراژ کمتر را انتخاب کنید.

محله مرداویج اصفهان از محله­‌هایی است که هم شامل خانه­‌های ویلایی و حیاط‌دار و هم آپارتمان­‌های لوکس و مدرن است.

بازه قیمت آپارتمان و یا خانه ویلایی در محله مرداویج با توجه به سن بنا، متراژ، محل ساختمان و ملک و امکانات آن متفاوت است. به طور متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرداویج اصفهان از متری ۳۰ میلیون شروع شده و به قیمت­‌های بالاتری می‌رسد.

پیشنهاد خرید: اگر دوست دارید در منطقه اصلی و مرکزی شهر اصفهان صاحب خانه شوید بهتر است گزینه‌های خود را به منطقه 3 اصفهان که در سایت ملکی دلتا آگهی شده است، معطوف کنید.

نقشه محله مرداویج اصفهان

در تصویر زیر، محله مرداویج اصفهان به همراه دسترسی های مهم آن را مشاهده می کنید.

پیشنهاد مطالعه:«اصفهان دیگر ظرفیت سکونت جدید ندارد»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران رایگان شد!

دلتا اولین سایت تخصصی ملکی ایران است؛ که امکان ثبت هر گونه آگهی ملکی را برای شما کاربر گرا…