اعلام قیمت مسکن در منطقه یک اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مبلغ اجاره در منطقه 1 شهرداری اصفهان تا سه میلیون تومان است.
مسکن در منطقه یک اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، قیمت مسکن در منطقه یک اصفهان (خیابان‌های طیب، مسجد سید و کاشانی) هر متر ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است.

قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۱۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان جامی شرقی تا متری ۴۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان کاشانی می‌رسد.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر با قدمت بیش از ۲۵ سال ارائه شده که در طبقه سوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۸۰ متری ۱۰ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

همچنین خانه‌ای با قدمت ۲۰ سال واقع در خیابان کاشانی شمالی آگهی شده است که هر متر از آن را به قیمت ۲۲ میلیون تومان می‌فروشند.

قیمت رهن و اجاره مسکن در منطقه یک اصفهان

قیمت رهن و اجاره مسکن در منطقه یک اصفهان

قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیش از ۳۰ سال و متراژ ۱۷۰ متر در خیابان نواب صفوی ۱۰۰ میلیون تومان رهن و مبلغ سه میلیون تومان اجاره است.

مطلب پیشنهادی:  هشدار به خریداران مسکن: فریب «تعاونی‌نماها» را نخورید

همچنین یک واحد مسکونی ۱۶۰ متری در خیابان فروغی ارائه شده است که مبلغ رهن آن را ۵۰۰ میلیون تومان و مبلغ اجاره یک میلیون تومان است. این واحد مسکونی سه خوابه است، دو اتاق خواب مستر، جاروبرقی، برق اضطراری و پارکینگ مسقف دارد و سیستم سرمایش و گرمایش آن هم داکت اسپیلیت است.

به گفته مشاوران املاک منطقه به نظر می‌رسد مالکان در این منطقه تمایل چندانی به گرفتن رهن‌های بالا ندارند به طوری که در این منطقه یک آپارتمان ۷۴ متری در خیابان کاشانی شمالی به قیمت رهن ۱۱۰ میلیون تومان آگهی شده است.

پیشنهاد خرید: اگر قصد خرید خانه در منطقه 4 اصفهان را دارید، خرید آپارتمان در شاهزید با قیمت مناسب در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …