معرفی محله شیخ صدوق اصفهان

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله شیخ صدوق اصفهان جزو محله‌های خوش نشین و در عین حال گران‌قیمت اصفهان است به نحوی که در دسته بهترین محله‌های این شهر قرار دارد.
محله شیخ صدوق اصفهان

محله شیخ صدوق اصفهان کجاست؟

محله شیخ صدوق اصفهان، در محدوده‌ی مرکزی شهر واقع شده‌است. این محله از شمال با خیابان چهارباغ بالا و خیابان میرفندرسکی، از شرق با خیابان مصلا، از جنوب با خیابان آزادگان و خیابان فرایبورگ و از غرب با میدان آزادی محدود شده‌است. اگر قصد خرید خانه در  اصفهان را دارید بهتر است تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محدوده جغرافیایی این محله از پل فردوسی تا محله مرداویج کشیده شده‌است. این محله شامل دو خیابان اصلی شیخ صدوق شمالی و شیخ صدوق جنوبی است. شیخ صدوق شمالی از محله‌های اعیانی نشین اصفهان محسوب می‌شود که فاصله اندکی با زاینده‌رود دارد. قیمت آپارتمان‌ در این محله به دلیل ویلایی و نوساز بود ساختمان‌ها، بسیار گران است. بافت جمعیتی این محله طیف خاصی از افراد را تشکیل نمی­‌دهد. اما می­‌توان به طور مختصر عنوان کرد این بافت جمعیتی عمدتاً شامل کارمندان، فرهنگیان و همچنین کسبه همان محل است.

نقشه خیابان شیخ صدوق اصفهان

در تصویر زیر، نقشه خیابان شیخ صدوق شمالی اصفهان و امکانات مهم آن قابل نمایش است.

مطلب پیشنهادی:  خرید خانه در منطقه 12 اصفهان

دسترسی به محله شیخ صدوق

این محله دارای چندین شریان اصلی است. خیابان­‌های شیخ صدوق شمالی و جنوبی از اصلی­‌ترین شریان‌ها هستند. سه ایستگاه اتوبوس در خیابان شیخ صدوق قرار دارد. مبدا این ایستگاه‌­ها در خیابان هزارجریب و روبروی در شرقی دانشگاه اصفهان قرار دارند.

قیمت خرید آپارتمان در محله شیخ صدوق اصفهان

این محله از محله­‌هایی است که هم شامل خانه‌­های ویلایی، کلنگی و حیاط دار و هم آپارتمان‌­های لوکس و مدرن است. بازه قیمت آپارتمان و یا خانه ویلایی در محله شیخ صدوق اصفهان با توجه به سن بنا، متراژ، محل ساختمان و ملک و امکانات آن متفاوت است.

به طور متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شیخ صدوق اصفهان از متری 17 تا 107 میلیون تومان متغییر است.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین محله‌ها برای خرید خانه در اصفهان

یک نظر

  1. […] سکونت در منطقه  6 اصفهان را دارید، خرید آپارتمان در شیخ صدوق بهترین گزینه است که در سایت ملکی دلتا آگهی شده […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های اصفهان

همچنین بخوانید

لوکس‌ترین محله‌های اصفهان کدامند؟

اصفهان مقصد خوبی برای مهاجرت به ویژه از شهرستان ها و روستاهای اطراف است. …