خرید مبل و تخت خواب با کیفیت از خانه چوب و هنر، با بیش از 20 شعبه در کشور

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر قصد خرید مبلمان و محصولات چوبی را دارید، قبل از انتخاب بهتر است با یکی از بهترین برندهای کشور آشنا شوید.
خرید مبل

مبلمان از جایگاه ویژه‌ای در چیدمان خانه برخوردار است؛ چرا که می‌تواند زیبایی دکوراسیون را چند برابر کند. از سوی دیگر با توجه به تنوعی که در صنعت مبلمان در بازار موجود است، انتخاب یک مبل و یا ست ناهارخوری که از کیفیت خوبی برخوردار باشد کار چندان راحتی نیست؛ اما در صورتی که شما برند خاصی را بشناسید و از کیفیت آن مطمئن باشید، به راحتی می‌توانید وسایل مورد نیاز منزل را خریداری کنید.

برند خانه چوب و هنر یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برندها در صنعت مبلمان، اکسسوری و کالای خواب است که با توجه به تنوع بالا و کامل بودن دسته‌بندی محصولات، میتواند کل فضای خانه شما را چیدمان کند.
اگر قصد خرید مبل و یا خرید کالای خواب را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص محصولات تولید شده این مجموعه را در اختیار شما قرار دهیم.

درباره خانه چوب و هنر

خانه چوب و هنر یکی از تولیدکنندگان بسیار موفق و با سابقه در صنعت مبلمان است که بیش از 50 سال در این حوزه فعالیت دارد؛ این فضای تولیدی با مساحتی بالغ بر 12 هزار متر مربع و با بهره‌مندی از کارشناسان و مهندسان مجرب موفق به کسب ۶ لوح زرین و تندیس‌های نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل Hofex شده است؛ همچنین در زمینه صادرات مبلمان به کشورهای مختلف دنیا مانند استرالیا، بلژیک و آلمان نیز فعالیت گسترده دارد.

اکنون این برند با 4 شعبه در تهران و کرج، و بیش از 20 نمایندگی در سراسر کشور، با به کار گیری بیش از ۲۰۰ نیروی کار مستقیم که در کارخانه مشغول به کار هستند و همچنین بیش از ۳۰۰ نیروی کار غیر مستقیم که در کارگاه ها و نمایندگی ها فعالیت میکنند، توانسته به عنوان کارآفرین نمونه و یکی از معتبرترین برندهای داخلی تولید مبلمان شناخته شود.

خرید مبل

وجه تمایز محصولات تولید شده در خانه چوب و هنر

همانطور که می دانید مجموعه‌های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که شما می توانید برای خرید مبل، کالای خواب و سایر وسایل دکوراسیون داخلی مانند میز کنسول، میز تلویزیون و میز ناهارخوری به آنها مراجعه کنید؛ اما آنچه که باعث متمایز شدن برند خانه چوب و هنر نسبت به سایرین شده، کیفیت مطلوب محصولات که از بهترین مواد اولیه طراحی و تولید شده اند، ارائه خدمات مشاوره داخلی، گارانتی ۵ ساله و تحویل ۳۵ روزه (بدون تاخیر) و همچنین امکان انتخاب رنگ پارچه و چوب از کالیته های متنوع موجود در شوروم‌های سراسر ایران است.

معرفی متریال‌های به کار رفته در خانه چوب و هنر

در این مجموعه، مبلمان، کنسول، میز تلویزیون، میز ناهارخوری، کالای خواب(تشک، بالش، ملحفه و…)، اکسسوری و دکوراسیون منزل(فرش، لایتنینگ و…) از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که شما می توانید با توجه به نیاز و سبک دکوراسیون خود از میان این محصولات انتخاب کنید؛ بنابراین اگر قصد خرید محصولات فوق را در منزل خود دارید، بهتر است اطلاعات کافی از متریال هایی که در آنها استفاده شده و همچنین خدمات پس از فروش (مانند گارانتی و حمل و نقل) داشته باشید.

متریال مصرفی نجاری در تولید محصولات چوبی

یکی از مهم‌ترین متریال‌ها در تولید مبل، تخت خواب و یا میز ناهارخوری، انواع چوب‌ها هستند؛ در خانه چوب و هنر برای تولید تمام محصولات از چوب‌ راش، چوب نراد و چوب توسکا استفاده می‌شود؛ برای مثال در این کارخانه چوب راش گرجستان خریداری می‌شود که طی فرآیندی با حساسیت‌های فراوان آن را انتخاب و وارد کشور می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  اهمیت نورپردازی اصولی در دفتر کار

قبل از اینکه چوب وارد چرخه تولید شود، پس از گذراندن مراحل مشخصی به رطوبت مطلوب می‌رسد تا بتوان از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد؛ برای مثال در اقلیمی مانند گیلان و هرمزگان که رطوبت هوا بسیار بالا است، یا بلعکس در استان‌هایی مانند یزد و کرمان که رطوبت کمی دارند، این چوب‌ها می‌توانند طول عمر بالایی داشته باشند.

خرید مبل

رنگ روی چوب

کیفیت رنگ چوب استفاده شده در تولید محصولاتی مانند مبل،کالای خواب و اکسسوری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که می‌تواند علاوه بر زیبایی ظاهری، مستقیماً روی طول عمر محصول تأثیرگذار باشد؛ به همین منظور مجموعه خانه چوب و هنر برای رنگ آمیزی محصولات چوبی خود از پرایمرهای سلولوزی، رنگ‌های پلی اورتان و رنگ‌های فوری استفاده می‌کند.

رویه کوبی محصولات چوبی

متریالی که در بخش رویه کوبی خانه چوب و هنر استفاده می‌شود فوم سرد، لایکو و اسفنج با دانسیته 25 کیلویی گرید A است با نوارکشی هایی با لاتکس ترکیه از که دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

یراق‌آلات در محصولات چوبی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از ما بعد از خرید کنسول و یا سرویس خواب با آن مواجه هستیم، یراق‌آلات بی کیفیتی است که در محصولات استفاده می‌شود؛ اما مجموعه خانه چوب و هنر نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج داده و به همین دلیل از ریل‌های ساچمه‌ای ترک و چینی با کیفیت در محصولات خود استفاده می‌کند.

پارچه مبلمان

انتخاب پارچه که از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار و در عین حال زیبا باشد، برای بسیاری از ما که قصد خرید مبل داریم اولویت دارد؛ به همین منظور در این کارخانه از پارچه‌های ترک، چینی و ایرانی باکیفیت برای تمامی مدل‌های مبلمان استفاده می‌شود.

کنترل کیفیت محصولات خانه چوب و هنر

تمامی محصولات پس از اتمام هر فرآیند در خط تولید وارد مرحله بازبینی در واحد کنترل کیفیت شده و تمامی قطعات مورد بررسی دقیق قرار میگیرند تا از لحاظ سلامت و برخورداری از کیفیت مورد تایید مجموعه خانه چوب و هنر اطمینان حاصل شود.

شما برای انتخاب و خرید هر نوع محصول چوبی برای منزل خود شامل مبل، کاناپه، صندلی، میز، کمد کنسول، تخت خواب و کالای خواب، میز ناهارخوری و سرویس غذاخوری، فرش، لوستر، آویز و آباژور می‌توانید به سایت خانه چوب و هنر و یا یکی از شوروم های این مجموعه در شهر محل سکونتتان مراجعه نمایید. خوب است بدانید که این مجموعه دارای 3 شعبه در تهران (بازار مبل 1 و 3 و شعبه ولنجک) و نیز 1 شعبه در کرج و بیش از 20 نمایندگی در شهرستان‌ها می‌‌باشد که می‌توانید برای خرید حضوری و انتخاب راحت‌تر محصولات مورد نظر خود به آنها مراجعه کنید

تلفن تماس: 54169-021

تعداد کلمات مطلب: 996

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مدل های کابینت آشپزخانه کلاسیک 2024

انتخاب بهترین مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک به سلیقه شخصی، فضای آشپزخانه و بودجه شما بستگی دا…