در انتخاب دفتر کار اداری به این نکات توجه کنید!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اجاره دفترکار قطعا هزینه‌بر است و باید دفتری را انتخاب کنید که از هر لحاظ مناسب و ایده‌آل شما و متناسب با سبک کارتان باشد. از همین رو باید حسابی برای این انتخاب وقت بگذارید.

اگر شما قصد راه‌اندازی یک کسب و کار را دارید، یا می‌خواهید آن را توسعه و گسترش دهید، مسلما نیاز به خرید یا اجاره یک دفتر کار اداری یا یک واحد آپارتمانی دارید. به‌عبارتی کیفیت و چگونگی اجاره آپارتمان اداری در راستای اجرا و مدیریت کسب و کارتان نقش مهم و تأثیرگذاری دارد، زیرا مراجعین به دفتر کارتان روش رفتاری سازمان شما را با توجه به فضا و چیدمان دفترکارتان پیش‌بینی خواهند کرد.

با دلتا مگ همراه باشید تا با نکات مهم در انتخاب دفتر کار آشنا شوید.

نکات مهم در انتخاب دفتر کار

فضای گسترده

ملک اداری مناسب ملکی است که مساحت و فضای آن گسترده باشد و امکان چیدمان درست اداری را برای شما فراهم کند. از طرفی فضایی برای انتظار ارباب رجوع داشته باشد تا به گونه ای تجهیز گردد که در مواقع لزوم ارباب رجوع شما مجبور به سرپا ایستادن حتی برای زمان کوتاهی نشود.

در کنار آن، ایجاد فضایی برای صرف ناهار کارکنان نیز هم پرستیژ کاری شما را حفظ کرده هم برای کارکنان راحت‌تر است.

محیط کاری گسترده

نور مناسب و روشنایی کافی

یکی از مزیت‌های ملک اداری نور مناسب و یا نورپردازی متناسب با فضا است. تابش نور خورشید در طی روز حس شادابی را بین پرسنل دفتر کار شما جاری خواهد نمود. اما اگر فضای دفتر کارتان به هر دلیلی نورگیری خوبی نداشت باید بتوانید نور مناسب را برای کارمندان ایجاد کنید چرا که فضای تاریک همیشه در کارمندان شما ایجاد رخوت و خستگی می‌نماید.

تعداد اتاق‌ها

تعداد اتاق‌های موجود در ملک اداری شما می‌تواند بین واحدهای متفاوت مجموعه مرزی ایجاد نموده و ساز و کار عملکرد هر واحد را تفکیک نماید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین نورپردازی در خانه های کوچک

موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان

واقع شدن ملک اداری در منطقه‌ای که رفت و آمد ارباب رجوع را آسان کند، از مزیت‌های ملک محسوب می‌شود. موقعیت ساختمان اداری باید علاوه بر دسترسی مناسب، در بین خطوط مترو و اتوبان‌های اصلی واقع شده باشد. یکی از نکات دیگر در انتخاب ملک اداری این است که آیا ملک در محدوده طرح ترافیک است یا خیر؟

موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان

وجود پارکینگ و جای پارک

در زمان خرید یا اجاره ملک اداری این نکته را فراموش نکنید که جای پارک کافی یا وجود پارکینگ برای کارکنان و ارباب رجوع بسیار اهمیت دارد.

فضای مناسب برای اتاق کنفرانس

وجود این اتاق در ملک اداری می‌تواند فضای مناسبی را برای جلسات گروهی و میهمانان شما با امکان پذیرایی برای آن‌ها فراهم کنید. در چنین فضایی می توانید جلساتی که احتیاج به آنالیز و ارائه نظر گروهی دارد را نیز برگزار کنید و با استفاده از صفحه نمایش، موضوع را در معرض دید میهمانان و صاحبان نظران قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «اقرارنامه فروش ملک چیست؟» را از دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان کلاسیک و داشتن منزلی شیک

چیدمان مبلمان کلاسیک می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود و به سلیقه شخصی، نوع فضا و تعداد…