تولد عجیب نوزادی با یک دم همه را وحشت‌زده کرد!

3
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینکه حیوانات دم داشته باشند یک چیز عادی و طبیعی است؛ اما دم داشتن انسان اصلا عادی نیست! چه می‌شود اگر نوزادی را ببینید که با یک دم متولد شده است؟!
نوزاد دم دار

دلتامگ در چند مقاله پیشین خود به دم انسان و چگونگی از بین رفتن آن از نظر علمی اشاره کرده بود؛ اما تولد یک نوزاد دم دار اتفاقی است که اصلا نمی‌شود آن را به‌راحتی پذیرفت! همراه ماجرای عجیب تولد یک نوزاد استثنایی را بخوانید!

تولد نوزاد عجیب الخلقه!

چند وقت پیش یک خبر عجیب رسانه‌های دنیا را به لرزه درآورد! تولد نوزاد دم دار در برزیل خبری شوکه کننده بود که حتی باعث وحشت بسیاری از مردم شد! تقریبا تمام پیروان ادیان الهی بر این باور هستند که انسان در زمان هبوط روی زمین یک موجود تکامل یافته بوده و از نسل هیچ حیوان دیگری تکامل نیافته است! در حالی که برخی از دانشمندان دنیا معتقدند که انسان از نسل میمون و برخی دیگر حتی بدتر از آن باور دارند که ماهی‌ها اجداد تمام گونه‌های جانوری روی زمین هستند!

ماجرای تولد نوزاد دم دار

ظاهرا خانمی که در هفته 35 باردار خود به سر می‌برده دچار درد زایمان می‌شود. به بیمارستان مراجعه کرده و نوزادش را به روش طبیعی به دنیا می‌آورد؛ اما پزشکان با یک صحنه عجیب و وحشتناک مواجه می‌شوند! نوزاد به دنیا آمده در قسمت تحتانی بدن خود دارای دمی بوده که یک زائده توپ مانند نیز روی آن دیده می‌شده است!

تولد نوزاد عجیب الخلقه!

دم این نوزاد کاملا واقعی است!

نکته عجیب اینجاست که نوزاد دم دار دارای دمی با بافت چربی، رگ‌های خونی و همچنین ماهیچه‌های عصبی است. طول دم این بچه 12 سانتی‌متر بوده و زائده توپ مانندی به اندازه 4 سانتی‌متر نیز در انتهای آن وجود داشته است.

مطلب پیشنهادی:  آیا بعد از مرگ دوباره در یک بدن دیگر متولد می‌شویم؟

نوزاد دم دار تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

پزشکان به‌سرعت شروع به انجام آزمایش‌ها و اسکن‌های مختلف از بدن نوزاد می‌کنند. با منفی شدن جواب درگیری سیستم عصبی نوزاد با دمش پزشکان با خیال راحت شروع به جراحی نوزاد می‌کنند و بدون هیچ عارضه جراحی دم را از بدن کودک جدا می‌کنند.

نوزاد دم دار تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

سخن پایانی

نام و هویت نوزاد دم دار هیچ‌وقت فاش نشد؛ اما انسان‌های عجیب الخلقه بسیاری این‌گونه متولد شده و حتی با عضو عجیب متصل به بدن خود زندگی کرده‌اند! تقریبا همه حیوانات در طبیعت دم دارند! تنها چند حیوان مانند شامپانزه‌ها وجود دارند که به خاطر جهش ژنتیکی در میلیون‌ها سال قبل دم خود را از دست داده‌اند! اینکه آیا این پدیده تنها یک اتفاق و به علت جهش ژنتیکی بوده یا واقعی بخشی از بدن انسان بوده و در طول زمان از بین رفته چیزی است که نه‌تنها موضع جالبی در علم؛ بلکه در فلسفه و مطالعه ادیان است!

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    25 اسفند 1402 در 1:39 ق.ظ

    عجب خلقتی داشته این نوزاد

    پاسخ

  2. همراه با شما

    25 اسفند 1402 در 1:44 ق.ظ

    مطلب عجیب وبحث بر انگیز البته برای ما بنده ها نه برای خالق

    پاسخ

  3. ناشناس

    25 اسفند 1402 در 8:47 ق.ظ

    وای پناه برخدا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…