6 مدل رنگ مو که همه خانم‌ها را شیک می‌کند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از کارهایی که برای تنوع می‌توانید انجام دهید، رنگ کردن موهایتان است. این کار به شما حس تازگی و سرزندگی می‌بخشد.
رنگ موهای شیک

شناخت رنگ موهای شیک و امروزی به شما کمک می‌کند تا از آن‌ها استفاده کرده و برای خودتان یک تیپ و استایل جدید بسازید. رنگ موی شنی که این روزها شبکه‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده، شما را به یاد شن‌های ساحلی می‌ندازد و زیبایی و جلوه ویژه‌ای به شما می‌دهد. همراه دلتامگ باشید.

رنگ موهای شیک

در واقع و به‌طور کلی رنگ موی تیره در ماه‌های زمستان رنگ غالب بوده اما به محض رسیدن بهار، همه‌ رنگ‌های تیره جای خود را به رنگ‌های روشن می‌دهند. البته اگر هنوز آماده نیستید که رنگ تیره‌ موهایتان را کاملا رها کنید، می‌توانید از رنگ موی شنی استفاده کنید. رنگ موی شنی نوعی رنگ بلوند تیره است که با رنگ‌های بلوند روشن و رنگ‌های نزدیک به طیف رنگی قهوه‌ای همخوانی دارد. این رنگ از جمله شیک‌ترین رنگ‌ها برای موهای شماست.

رنگ موی شنی مدل بالیاژ

از جمله رنگ موهای شیک، شنی مدل بالیاژ است. رنگ موی شنی مدل بالیاژ که برای موهای بلند و کوتاه مناسب است، لابه‌لای موهای حالت‌دار یا فر فوق‌العاده به نظر می‌رسد. سایه بژ ماتی که این رنگ مو دارد، به موهای شما درخششی خیره‌کننده می‌دهد. ویژگی اصلی این رنگ مو رنگ‌های گرم زیرین آن است. همچنین ترکیب رنگ قهوه‌ای طلایی با شنی به این بالیاژ رنگ موی شما را جذاب‌تر می‌کند.

رنگ موهای شیک مثل رنگ شنی ماسه‌ای

رنگ موی شنی ماسه‌ای یکی از شیک‌ترین رنگ موهاست که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. این رنگ مو تأثیرگذار با سایه‌هایی از رنگ طلایی است. این رنگ مو با رنگ‌های لطیف لباس‌هایتان کاملا ست خواهد شد. این رنگ مو با درخشش ظریف و گرمی خاصی که دارد می‌تواند با تمام تناژها و رنگ‌های پوستی هماهنگ شود. با سایه‌های بلوند و قهوه‌ای رنگ شنی ماسه‌‌ای، ظاهر دخترانه‌ شما بیش از همیشه خودنمایی می‌کند.

رنگ موهای شیک مثل رنگ شنی ماسه‌ای

رنگ موی شنی صحرایی

رنگ موی شنی صحرایی به تیره‌ترین سایه از رنگ بژ گفته می‌شود و جزو رنگ موهای شیک است. این رنگ برای کسانی که به دنبال رنگی مرکب از سایه‌های گرم و سرد در کنار یکدیگر هستند، انتخاب عالی است.

مطلب پیشنهادی:  املت کالباس؛ صبحانه فوری و پر کالری

ترکیب سایه‌های بلوند و قهوه‌ای در رنگ موی شنی صحرایی به شما تیره‌ترین سایه‌ رنگی با تناژ قهوه‌ای را می‌لخشد. این رنگ مو را با موهای حالت‌دار و صاف امتحان کرده تا متوجه شوید که رنگ شنی صحرایی با هر نوع مویی زیبا می‌شود.

رنگ موی شنی پاستلی

این رنگ موی شنی لطیف و ملایم رنگی بوده که تقریبا طبیعی است. سایه‌های محو صورتی و رنگ بژ قهوه‌ای این رنگ مو باعث می‌شود که رنگ موهای شما تغییر خیلی زیاید نداشته باشد. فرقی هم نمی‌کند که این رنگ را فقط در ریشه‌ موها کار کرده باشید یا با روش‌های بالیاژ یا آمبره آن را به کار برده باشید، به هر حال موهای شما درخششی چشم‌نواز با ترکیبی از رنگ‌های ملایم دارد.

رنگ موهای شیک مثل شنی دودی

رنگ‌ موی شنی نوعی رنگ خنثی است اما رنگ دودی یک رنگ با تناژ سرد است. ترکیب رنگ موی شنی و دودی با روش آمبره یا بالیاژ به موهای حالت‌دار شما کنتراست زیبایی می‌دهد. اگر موهای بلندی دارید، ریشه‌های آن را دودی کرده و روی آن یک رنگ شنی استفاده کنید تا موهای بلندتان با رنگ موی شنی دودی ظاهری شگفت‌انگیز پیدا کنند.

رنگ موی شنی پاستلی

هایلایت شنی

اگر دوست ندارید که همه‌ موهایتان را به رنگ شنی دربیاورید، می‌توانید با هایلایت شنی به موهایتان زیبایی ببخشید این هایلایت از جمله رنگ موهای شیک است. رنگ موی کاراملی یا طلایی را با رنگ موی شنی ترکیب کرده تا هایلایت بهتری داشته باشید. با ترکیب رنگ موی شنی کاراملی، موهای شما عمقی دیدنی پیدا می‌کنند و هایلایت‌های آن با سایه‌های بلوند ترکیب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…