در نوروز امسال از جذاب‌ترین دیدنی های کیش غافل نشوید!

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زیباترین جزیره مرجانی جهان و گران‌ترین مقصد گردشگری ایران جایی نیست غیر از جزیره کیش و آیا کسی هم هست که دلش نخواهد به این جزیره زیبا و تماشایی سفر کند؟
دیدنی های کیش

دیدنی های کیش از قلعه جنی تا شهر زیرزمینی کاریز، از باغ پرندگان تا پارک دلفین‌ همگی جاذبه‌هایی هستند که هر مسافری در سفر به این جزیره زیبا باید آن‌ها را از نزدیک ببیند. همراه دلتامگ با چند جاذبه زیبای کیش آشنا شوید.

خرید آپارتمان در کیش

باغ پرندگان از دیدنی های کیش

یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این جزیره باغ پرندگان است که در مساحتی به وسعت 100 هکتار در سال 1380 افتتاح شد. در این باغ می‌توانید کلکسیونی از 57 گونه پرنده را ببینید. این باغ در داخل پارک دلفین قرار گرفته و از آنجا دسترسی ساده‌ای به پارک دلفین هم دارید.

پارک دلفین جاذبه تماشایی کیش

دلفین‌ها موجودات باهوش و بامزه‌ای هستند که با مهربانی بیش از حدشان انسان‌ها را به خود جذب می‌کنند. در این پارک علاوه بر دلفین می‌توانید پنگوئن و پستاندارانی مانند شیر دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی هم ببینید. همچنین می‌توانید سوار بر قطار از باغ پرندگان تا دلفیناریوم این مجموعه را ببینید. این پارک در جنوب شرقی کیش واقع شده است.

باغ پرندگان از دیدنی های کیش

شهر زیرزمینی کاریز از عجایب کیش

یکی از دیدنی های کیش که بسیار عجیب و باورنکردنی است، شهر زیرزمینی کاریز است. این شهر قدمتی باغ بر 2500 سال دارد و در مساحتی به وسعت 100 هزار مترمربع، آب شرب شیرین ساکنان جزیره را فراهم می‌کند. این شهر که زمانی قنات اصلی کیش بوده در عمق 16 متری زمین واقع شده و برای دیدن آن باید به بلوار میرمهنا بروید.

مطلب پیشنهادی:  روستایی که در سال ۷۷ ناپدید شد

جاذبه های کیش

ساحل درختان نارگیل از دیدنی های کیش

شاید تعجب کنید اما باید بدانید که ما در کشورمان باغ نارگیل هم داریم که یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های جزیره لوکس کیش است! در این باغ ساحلی 2500 درخت نارگیل وجود دارد. همچنین تعداد زیادی از درختان لور قدیمی و آلاچیق به زیبایی این باغ ساحلی افزوده‌اند. باغ ساحلی را در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌توانید ببینید.

دلفیناریوم کیش

اوشن پارک از جاهای لاکچری کیش

اگر از مسافرت به این جزیره و در میان دیدنی های کیش دنبال یک مکان لوکس و جذاب می‌گردید که هیجانات خود را آنجا خالی کنید، بهترین انتخاب اوشن پارک است. در این پارک که روزانه ظریفت پذیرش 3300 نفر را دارد انواع تفریحات آبی و امکانات جذاب را خواهید دید. سرسره‌های آبی، راید آرام، راید تند، راید هولناک، جکوزی پلکانی، جکوزی درمانی، چند استخر، سالن ماساژ و چندی رستوران لوکس از جمله امکانات و تفریحات این پارک هستند. اگر از این پارک خوشتان آمده باید به میدان لوکس و جاده جهان بروید تا به پارک اوشن برسید.

یک نظر

  1. همراه با شما

    1 فروردین 1403 در 10:20 ب.ظ

    از پیشتهاد شما ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

طرز تهیه دنت خانگی ساده + عکس

طرز تهیه دنت خانگی شما را شیفته خود خواهد کرد. دنت یک دسر بسیار خوشمزه است که در طعم‌های م…