با بهترین مراکز خرید کیش آشنا شوید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد سفر به کیش را دارید، ما در این مطلب از دلتامگ به شما بهترین مراکز خرید کیش را معرفی می‌کنیم.
مراکز خرید کیش

کیش، زیباترین جزیره خلیج فارس است که سال‌های اخیر در صنعت گردشگری رشد چشمگیری داشته و افراد بسیاری ترغیب شده‌اند تا در این جزیره ملکی بخرند و سرمایه‌گذاری کنند. خرید آپارتمان در کیش مزیت‌های فراوانی برای افراد به همراه دارد. برای مثال افرادی که در جزیره کیش زندگی کنند به آن‌ها کارت کیشوندی تعلق می‌گیرد که با داشتن این کارت می‌توانند از مزیت منطقه آزاد کیش استفاده کنند. با توجه به آب‌و‎‌هوای مرطوب کیش بهترین زمان برای سفر به این جزیره، فصل زمستان است. شما با سفر به این جزیره می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری کیش دیدن کنید و با مناسب‌ترین قیمت، مایحتاج خود را از بهترین مراکز خرید کیش تهیه نمایید. اگر قصد سفر به جزیره کیش را  دارید، در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید آپارتمان در کیش

معروف‌ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

باتوجه به اینکه کیش منطقه آزاد است، واردات جنس از کشورهای خارجی بسیار راحت‌تر است و تشریفات گمرکی را ندارد. بنابراین شما می‌توانید با کیفیت‌ترین اجناس را با قیمت مناسب خریداری کنید. در ادامه به معرفی لوکس ترین  مرکز خرید کیش می‌پردازیم.

بازار پردیس 1 و 2

بازار پردیس کیش دوتا شعبه دارد که در فاصله کمی از هم قرار دارند در واقع شما با انتخاب این مجتمع خرید یک تیرودونشان می‌زنید در فاصله زمانی و مکانی کم به دوتا مرکز خرید کیش دسترسی دارید.

خرید آپارتمان در کیش

بازار مریم کیش

تنها مرکز خرید کیش که روباز است پاساژ مریم نام دارد. اگر دنبال فروشگاه‌هایی هستید که علاوه‌بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی هم داشته یاشند بازار مریم کیش انتخاب خوبی می‌تواند باشد.

مرکز خرید مروارید از مراکز خرید ارزان کیش

معماری این بازار از دوره‌ی هخامنشی الهام گرفته شده است و برای نامگذاری هر بخش از آن نام‌های باستانی مثل آپادانا، پاسارگاد، پرسپولیس، پارس، تیسفون استفاده کرده‌اند.

مراکز خرید کیش

مرکز خرید سارینا 1

یکی از لوکس‌ترین مرکز خرید کیش، سارینا 1 است که از بخش‌های مختلف و هیجان‌انگیزی تشکیل شده است مثل: سالن بولینگ، بیلیارد، سینما چندبعدی و سالن ماساژ.

مطلب پیشنهادی:  ترفندهای نظافت یخچال چیست؟

مرکز خرید هوم سنتر پادنا

بیشتر فروشگاه‌های هوم‌سنتر پادنا شامل اجناسی با قیمت پایین‌تر از بقیه مراکز خرید کیش هستند و برای افرادی که دوست دارند به صورت عمده سوغاتی برای عزیزانشان بخرند پادنا گزینه‌ی خوبی است.

مرکز خرید ونوس کیش

از مزایای پاساژ ونوس می‌توان به برخورداری از سالن بازی برای کودکان اشاره کرد.

مرکز خرید دامون کیش

ویژگی منحصربه‌فرد دامون داشتن اسکی روی یخ است که می‌توانید لحظات به یاد ماندنی برای خودتان خلق کنید.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید مرجان

اگر به دنبال مرکز خریدی با تنوع زیاد برای البسه کودکان می‌گردید، پاساژ ونوس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

زیتون

مرکز خرید زیتون به عطر، ادکلن و شکلات معروف است زیرا بهترین برند‌ها و فروشگاه‌ها را در خود جای داده است.

پانیذ

پانیذ جز مجتمع‌هایی است که تنوع کالایی بالایی دارد و در عین حال قیمت اجناس خیلی مناسب هستند.

صفین

بازر صفین جز بازارهای بومی‌نشین‌ها است که به ان بازار عربی‌ها هم گفته می‌شود. و برای خریدهای روزانه گزینه خوبی به حساب می‌آید.

کوروش برند سنتر

کوروش برند سنتر یکی از لوکس‌ترین مرکز خرید کیش است کهاکثر محصولاتش برند هستند.

رویا مال کیش

در رویا مال کیش اکثر برندهای معروف مثل: پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل، تامی هایلفیگر وجود دارند. و در عین حال خیلی از بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در کیش محسوب می‌شود.

بهکیش

مرکز خرید بهکیش برخلاف بقیه مجتمع‌های خرید بیشتر فروشگاه‌های آن مبلمان و دکوراسیون بوده است و افرادی که قصد خرید جهیزیه دارند این مرکز خرید کیش برایشان بسیار خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

درباره زندان اسرارآمیز تکاب چه می‌دانید؟

زندان برنجه، جاذبه‌ای طبیعی و اسرارآمیز است که در نزدیکی روستای برنجه قرار دارد. نام زندان…