بورا بورا؛ رمانتیک‌ترین مقصد گردشگری جهان

2
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قطعا شنیدن نام بورا بورا برایتان عجیب است! این نام یا شما را یاد شخصیت‌های انیمیشن‌های کودکی‌تان می‌اندازد یا وردهای جادویی که جادوگران استفاده می‌کنند؛ اما کاملا در اشتباه هستید. بورا بورا یک ورد جادویی نیست؛ نام جزیره‌ای در آن‌سوی اقیانوس آرام است که با طبیعت سحرآمیزش شما را جادو می‌کند!
جزیره بورا بورا

جزیره بورا بورا با وجود اینکه نام عجیب و غریبی دارد؛ اما طبیعت فوق‌العاده‌اش آن را به یکی از رویایی‌ترین مقاصد دنیا به‌خصوص برای عشاق تبدیل کرده است. همراه دلتامگ با طبیعت فوق‌العاده زیبای این جزیره آشنا شوید.

جزیره بورا بورا کجاست؟

حتما شنیدن چنین نامی برایتان عجیب است. شاید فکر می‌کنید بورا بورا جزیره‌ای است که هنوز قبایل بدوی در آن زندگی می‌کنند وگرنه این اسم اندکی غیرعادی است؛ ولی باید بگوییم که این جزیره با هماین نام عجیبش لقب زیباترین جای جهان را یدک می‌کشد. بورا بورا در واقع جزیره‌ای مجلل در پلی نزی فرانسه است که در آن‌سوی دریاهای این کشور و در میانه اقیانوس آرام قرار گرفته و بخشی از مجمع‌الجزایر تاهیتی محسوب می‌شود. این جزیره در حد فاصل استرالیا و ایالات‌متحده قرار دارد.

جزیره بورا بورا کجاست؟ دلتامگ

جاذبه هایی مسحور کننده در جزیره بورا بورا

صخره‌های مرجانی قلبی شکل، سواحل فوق‌العاده و کم‌نظیر آن‌که جزو 100 ساحل برتر دنیا هستند، آب‌های زلال و شفافی که تا اعماق دریاچه‌ها را در آن‌ها می‌توانید ببینید، نارگیل‌های خوشمزه‌ای که در این جزیره می‌توانید بخورید، خانه‌های ویلایی شگفت‌انگیز با معماری سنتی مسحور کننده، استراحتگاه‌های لاکچری و مرواریدهای سیاهی که سوغات اصلی جزیره هستند، همگی در لیست جاذبه‌های اعجاب‌انگیز این جزیره قرار می‌گیرند. این جزیره به خاطر سواحل و طبیعت زیبایش لوکیشن بسیاری فیلم‌ها مانند تریپل اکس (XXX)، تب جزیره (Island Fever)، طوفان (Hurricane) و … بوده است. ساحل این جزیره را یکی از زیباترین سواحل دنیا می‌دانند.

جاذبه هایی مسحور کننده در جزیره بورا بورا دلتامگ

بورا بورا جزیره‌ای با آداب و سنت‌های زیبا و عجیب

جزیره بورا بورا جزیره‌ای با سنت‌ها و رسوم عجیب اما زیباست. اکثر مسافران این جزیره عشاق، تازه‌عروس و دامادها و متاهل‌هایی هستند که بسیار همسر خود را دوست می‌دارند به همین دلیل به رمانتیک‌ترین مقصد دنیا مشهور شده است. در این جزیره هر چیزی یک معنای خاصی دارد؛ مثلا اگر خانمی را در این جزیره دیدید که گلی را پشت گوش خود گذاشته است قطعا از این کار منظوری دارد.

مطلب پیشنهادی:  اینجا بعد از مرگ برایتان خانه لوکس می‌سازند!

اگر گل پشت گوش چپ خانم باشد یعنی او مجرد نیست یا معشوقی در زندگی‌اش دارد؛ اما گل در پشت گوش راست یعنی مجرد بوده و آمادگی شروع یک رابطه را دارد. با اینکه عجیب است اما باید بدانید که مردم این جزیره خال‌کوبی را یک امر مقدس می‌دانند. محلی‌ها معتقدند اصل خال‌کوبی به دو پسر «خدای آفرینش» برمی‌گردد. در ضمن این موضوع را به‌عنوان نشانه زیبایی نیز تلقی می‌کنند، هرچند در گذشته از آن برای نشان دادن موقعیت اجتماعی استفاده می‌کردند.

بهترین زمان سفر به بورا بورا کی است؟ دلتامگ

بهترین زمان سفر به بورا بورا کی است؟

از آنجایی که آب‌وهوای جزیره بورا بورا همیشه معتدل است، خبری از زمستان بسیار سرد و تابستان بسیار گرم در آن نیست. دمای این جزیره در بیشتر روزهای سال از 26 درجه سانتی‌گراد بالاتر نمی‌رود به همین دلیل در هر فصلی که به آن سفر کنید می‌توانید در آب‌های زلال و فیروزه‌ای آن تنی به آب زده و لذت ببرید. با این وجود از نیمه اردیبهشت تا نیمه مهر بهترین زمان سفر به این جزیره است.

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    25 بهمن 1402 در 1:30 ق.ظ

    امسال که گرانی نگذاشت پس اندازی داشته باشیم . شاید سال آینده بشود به بورابورا رفت .

    پاسخ

    • زینب پروانه

      25 بهمن 1402 در 8:50 ق.ظ

      ما هم هر سال تصمیم میگیریم یه کشور خارجی نریم 😄

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…