رپورتاژ آگهی

مناطق شگفت انگیز‌ جزیره گنج؛ انتخاب بهترین هتل در تور مالدیو

3
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
هرچند که جزیره‌های مالدیو نقاط اشتراک زیادی دارند، اما تفاوت‌های جزئی آن‌ها، مکان اقامت مسافران را تغییر می‌دهند.

به همین دلیل مسافران در رزرو تور جزایر مالدیو دقت زیادی به خرج می‌دهند و به نکات ریز بیشتری دقت می‌کنند. اکثر مسافران اطلاعاتی از شباهت جزایر به یکدیگر نظیر هتل‌های روی آب، امکان انجام غواصی (تقریبا در تمامی سواحل) و استخر‌های سوئیت‌های روی آب دارند. اما از تفاوت‌ها و وجه تمایزهای هر جزیره و خصوصا هتل‌های آن‌ها نسبت به یکدیگر بی‌خبر هستند. پس برای افزایش اطلاعاتتان نسبت به این مجمع‌الجزایر، 8 مورد از بهترین جزایر مالدیو برای اقامت را بررسی می‌کنیم.

تجربه‌ شنا با سفره‌ماهی‌ها در جزیره “لاندا گیرووا”

جزیره “لاندا گیروا” در بین سواحل مالدیو بهترین گزینه برای شنا کردن با پرتو مانتا یا همان سفره‌ماهی است. برای شنا کردن در کنار این حیوانات بی‌خطر فقط کافیست پس از شیرجه در آب‌های سواحل این جزیره منتظر نزدیک شدن سفره‌ماهی‌ها بمانید. فقط باید در نظر داشته باشید که نباید به سرعت به سوی آن‌ها شنا کنید؛ زیرا این آبزی‌ها از شما بسیار سریع‌تر هستند. از طرفی دیگر نیز باید از دست زدن به آن‌ها پرهیز کنید تا از سوی شما احساس خطر نکنند. شنا در کنار سفره‌ماهی‌ها تنها گزینه‌ی پیش روی شما در این جزیره نیست. بلکه می‌توانید تور مالدیو هتل چهار فصل (Four Season) را رزرو کنید تا از خدمات این هتل بهره‌مند شوید.

از اسپا تا شام رمانتیک در هتل معروف جزیره باروس

هتل باروس در جزیره‌ای مرجانی به همین نام ساخته شده است. بیشتر تفریحات مسافران نیز در این جزیره به امکانات هتل باروس اختصاص دارد. این هتل امکاناتی نظیر یوگا و اسپا را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این امکانات، باروس رستوران‌های متفاوتی برای صرف غذا دارد. رمانتیک‌ترین رستوران این هتل، “فانوس دریایی” نام دارد. پیشنهاد می‌کنیم در صورت رزرو تور مالدیو و اقامت در این هتل حداقل یک بار شامتان را در این رستوران صرف کنید. به طور کلی “باروس” یکی از رمانتیک‌ترین استراحتگاه‌های جهان به شما می‌رود.

در جزیره کاکائو فقط یک گزینه برای اقامت دارید!

در جزیره کاکائو (Cocoa) می‌توانید هتل کومو را برای اقامتتان انتخاب کنید. سوئیت‌های روی آب هتل کومو بر خلاف هتل 4 فصل و هتل باروس با فاصله از یکدیگر ساخته شده‌اند. به همین علت هم در سوئیت خود هیچ دیدی جز از سوی اقیانوس به شما وجود ندارد. البته نوع طراحی سوئیت‌های این هتل تنها ویژگی خاص آن نیست. بلکه هتل کومو شرایطی را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید با یک قایق خصوص تندرو به دل آب بزنید. می‌توانید این قایق خصوصی را به یک مکان رمانتیک برای زوج خود تبدیل کنید و حتی شام را در قایق صرف کنید.

“یکه و تنها”؛ هتلی برای رستوران‌گردی در جزیره “Reetri Rah”

اگر اهل شکم‌گردی و آزمایش غذاهای مختلف در سفر هستید، در زمان رزرو تور مالدیو روی اقامت در این جزیره تاکید داشته باشید. هتل “one & only” تنها هتل ساخته شده در این جزیره کوچک است. این هتل با 5 رستوران یکی از بهترین استراحتگاه‌های مالدیو برای صرف غذا به شمار می‌رود. این مجموعه یکی از رستوران‌هایش را به گیاه‌خواران اختصاص داده است. چهار رستوران دیگر این هتل نیز به ترتیب غذاهای ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی و آسیای غربی را برای مسافران سرو می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  تاثیر روغن جوانه گندم برای مو شگفت‌انگیز است

تجربه‌ی شام ویژه و انجام ورزش‌های غیر آبی در ولیگاندو

با رزرو تور مالدیو و اقامت در جزیره‌ی ولیگاندو امکانات متفاوتی نسیب شما می‌شود. از شام‌های ویژه‌ی کنار ساحل گرفته تا ورزش‌هایی مانند فوتبال و والیبال! دلیل آن هم امکانات زیاد هتل “ولیگاندو” است. این هتل می‌تواند شرایط صرف یک شام رمانتیک را در فرو رفتگی‌های ساحل و به دور از شلوغی برای شما فراهم کند. همچنین این هتل زمین‌هایی را برای ورزش مسافران تعبیه کرده تا در طول اقامت به ورزش‌های غیر از شنا و غواصی هم بپردازید.

استراحت در سواحل آرام با امکانات مدرن!

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جزیره‌ی کشور مالدیو، شهر ماله است. این شهر بیشترین امکانات را از نظر تکنولوژی دارد و یکی از جزایر هوشمند مالدیو هم محسوب می‌شود. دور تا دور شهر هتل‌های مختلف و ساحل‌های مختلفی وجود دارد. در تمامی این سواحل می‌توانید تفریحات وسیع دریایی را از جمله جت‌اسکی و پاراگلایدر را تجربه کنید. رزرو هتل در ماله به آن دسته از مسافران تور مالدیو پیشنهاد می‌شود که قصد فاصله گرفتن از فرودگاه اصلی این کشور را ندارند.

با جزیره‌ی دوست‌دار محیط زیست مالدیو آشنا شوید!

“Ukulhas” یا اوکولهاس از جزایر دوست‌دار محیط زیست مالدیو است. همین موضوع هم دلیلی‌بر تمیزی و نظافت زبانزد این جزیره نزد مسافرانیست که تور سالانه تور مالدیو را به مقصد آن رزرو می‌کنند. این جزیره بیش از گروهی از مسافران میزبان خانواده‌ها می‌باشد. علاوه‌بر خانواده‌ها از هر کشوری، ایتالیایی‌ها هم اکثرا به دلیل سبک مدیریت و نظافت جزیره، این منطقه را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

نورهای جزیره “وادهو”؛ جاذبه‌ای که هر جایی پیدا نمی‌کنید!

جزیره “وادهو” با ساحل ستارگان و روشن تجربه‌ای جدید برای شما رقم می‌زند. مشابه این ساحل را فقط می‌توانید در برخی از کشورهای دنیا تماشا کنید. البته در ایران نیز چابهار و قشم سواحلی مشابه به وادهو دارند. اما اگر تور مالدیو را رزرو کرده و راهی این کشور شدید، بازدید از وادهو را از دست ندهید.

از کجا مشاوره‌ی بیشتری برای رزرو تور مالدیو بگیریم؟

برخی از اطلاعات مورد نظرتان به منظور رزرو تور مالدیو را نمی‌توانید از طریق مطالعه به دست آورید. برای تکمیل این اطلاعات علاوه‌بر مطالعه به مشاوره‌ی حضوری یا تلفنی هم نیاز خواهید داشت. برای رفع این نیاز پیشنهاد می‌کنیم با آژانس گردشگری نهال گشت به شماره 02633143000 تماس بگیرید. کارشناسان تور این شرکت می‌توانند در رابطه با رزرو هتل در مالدیو یا نحوه و زمان پروازها به این کشور به شما مشاوره دهند.

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    15 آذر 1402 در 2:55 ب.ظ

    باتشکر از برنامه خوبتون 9ح

    پاسخ

  2. ناشناس

    23 بهمن 1402 در 3:28 ب.ظ

    خیلی جذاب است

    پاسخ

  3. ناشناس

    6 اسفند 1402 در 3:10 ق.ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …