با رویایی‌ترین مناطق جهان آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جهان ما زیبایی‌های زیادی دارد. برای آشنایی با برخی از آن‌ها این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.
زیباترین مکان‌های جهان

زیباترین مکان‌های جهان را بشناسید. این مکان‌های زیبا شما را حیرت‌زده خواهد کرد.این مکان‌ها در سراسر دنیا هستند. جهانی که ما در آنجا زندگی میکنیم به قدری وسیع و زیباست که نمی‌توانید باور کنید. اگر به این مکان‌ها سفر کنید حس می‌کنید که به بهشت رفته‌اید. این مناطق با عجایب هفتگانه دنیا تفاوت دارد. این مکان‌ها ساخته دست بشر نیستند و از خلایق پروردگار هستند. اگر می‌خواهید بازیباترین مکان‌های جهان آشنا شوید، بادلتامگ همراه شوید.

دروازه جهنم

این مکان دیدنی و جذاب در شمال ترکمنستان قرار دارد. این منطقه در عین زیبایی خوف زیادی را در دل شما ایجاد می‌کند. در این منطقه گازهایی طبیعی در جریاناست و دانشمندان تلاش زیادی در کم کرئن این گازها به عمل آورده‌اند اما تا به حال نتیجه‌ای نداشته است. در این مکان که به دروازه جهنم نامگزاری شده است، حفره‌ای است که با مواد مذاب پر شده است. این حفره بسیارخطرناک است و نباید سعی کنید به آن نزدیک شوید.

کوهستان مولوکای در هاوایی

این کوهستان و جنگل‌هایش که در جزایر هاوایی قرار دارد. این کوهستان در 50سال اخیر موجبی برای این شده است که جزایر هاوایی دست نخورده باقی بماند. این مناطق کوهستانی برای آینده محیط زیست زمین بسیار عالی است. این جزیره 18 کیلومتر است. این جزیره سراسر با آبشارهای زیبا پوشیده شده است. در این جزیره تعداد زیادی از خرابه‌هایی باستانی قرار دارد که شما را حیرت‌زده خواهد کرد. این کوهستان یکی از زیباترین مکان‌های جهان است.

زیباترین مکان‌های جهان

 پارک ملی جسپر در آلبرتا کانادا

این پارک ملی که در کشور کانادا واقع شده است، یکی از زیباترین مکان‌های جهان است. یک مکان بکر، طبیعی و وحشی است. این پارک جنگلی دست نخورده است. در این پارک ملی یک رودخانه وجود دارد که آب آن رودخانه بسیار شفاف و آبی رنگ است. این رودخانه در یک مسیری پر از سنگ‌های زیبا واقع شده است. زیبایی و طبیعت بکر این منطقه به قدری زیباست که هر روزه هزاران بازدید کننده، گردشگر و عکاس در آن‌جا یافت می‌شود. این پارک ملی برای ماجراجویی یک جای عالی است.

مطلب پیشنهادی:  نرگسی اسفناج با پنیر

زیباترین مکان‌های جهان

جزایر فارو در دانمارک

این جزیره که یک روستای کوچک است با این‌حال یکی از زیباترین مکان‌های جهان است. سقف خانه‌هایی که در این روستا قرار دارد پر از جمن‌های سبز است. در اطراف این روستا کوه‌هایی قرار دارد که در عین حال که یک شکل گنبدی و زیبا دارند، پر از غلف‌های سبز است. این جزیره جزو جزایر اسکاندیناوی به شمار می‌رود است.

آبشار آنجل یکی از زیباترین مکان‌های جهان

این آبشار که در کشور ونزوئلا واقع شده است. این آبشار به طول 979 متر است. جنگل‌های دور افتاده ملی کانایما در این منطقه قرار دارد. این آبشار در یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. تفریح‌های متنوع و زیادی در این منطقه قرار دارد. بندبازی، قایق‌سواری، صخره‌نوردی، کمپینگ، پرش یا جامپینگ و شنا برای گردشگران در اطراف آبشار آنجل از جمله تفریحات بسیار شگفت‌انگیز و دیدنی این آبشار است.

زیباترین مکان‌های جهان

دره‌های آنتلوپ در آریزونا

این دره‌های شگفت‌انگیز که در قارذه آمریکا و در کشور آمریکا در ایالت آریزونا قرار گرفته است، یکی از زیباترین مکان‌های جهان است.

زیباترین مکان‌های جهاناین دره‌ها به صورت طبیعی و در اثر فرسایش و به نحوی طبیعی شکل گرفته است. هیچ نیروی انسانی در شکل گیری آن دخیل نیست. در بین این دره‌ها شکاف‌های زیبایی در اثر فرسایش به وجود آمده است و نور زیبای آفتاب عبور می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 544

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهر شیرینی

    شیرین ترین شهر ایران کجاست؟

    شهر شیرینی ایران کجاست؟ اکثر مردم از زمان کودکی هنگامی که اولین خوراکی شیرین زندگیشان را م…
  • شهر گیلاس ایران کجاست؟

    شهر گیلاس ایران کجاست؟

    شهر گیلاس ایران کجاست؟ گیلاس یکی از میوه‌های تابستانی بسیار خوشمزه و خوش رنگ و لعاب است که…
  • زیباترین شهر ایران

    زیباترین شهر ایران کجاست؟

    زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…
بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

طرز تهیه شیرینی میکادو مجلسی با نصف پیمانه آرد نخودچی

شیرینی میکادو جزو آن دسته از دسرهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند؛ با توجه به …