5 مورد از زیباترین سواحل دنیا که هوش از سر شما می‌برد!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه کسی در دنیا وجود دارد که دریا و ساحل زیبایش را دوست نداشته باشد؟ چه کسی می‌تواند بی تفاوت از کنار شگفتی‌های بی‌نظیر و سواحل جادویی بگذرد؟ دلتان می‌خواهد با زیباترین سواحل دنیا آشنا شوید؟ با ما همراه باشید.
زیباترین سواحل دنیا

در دنیا سواحل زیبا و رویایی بسیاری وجود دارد که از نظر گردشگران ممکن است لقب زیباترین سواحل دنیا را به خود بگیرند؛ اما بعضی از آنها به‌راستی مانند تکه‌ای جدا شده از بهشت هستند. دلتامگ در این مقاله به معرفی چند مورد از این سواحل اعجاب‌انگیز پرداخته است.

ساحل پانتای کناک، لنکاوی از سواحل زیبای جهان

یکی از زیباترین و رویایی‌ ترین سواحل دنیا، ساحل پانتای کناک است که در کشور مالزی واقع شده است. از آنجایی که این ساحل یکی از محبوب‌ترین سواحل دنیاست امکانات خدماتی و رفاهی بسیاری برای آن در نظر گرفته شده است. اقامتگاه‌های لوکس و مدرن این ساحل، رستوران‌های متعدد در کنار تفریحات آبی هیجان‌انگیز و گوناگون سبب شده که این ساحل جایگاه ویژه‌ای نزد گردشگران پیدا کند.

ساحل پانتای

ساحل ناپالی هاوایی یکی از زیباترین سواحل دنیا

برای آن‌هایی که اهل تفریح و سفرهای خارج از کشور هستند، حتی برای آن‌هایی که به شناختن زیباترین نقاط جهان علاقه دارند، هاوایی نامی آشناست. هاوایی مملو از سواحل زیبا و تماشایی است که از محبوبیت زیادی بین گردشگران برخوردارند؛ اما معروف‌ترین آن‌ها ساحل ناپالی است. آبشارهای زیبا، صخره‌های زمردین، دره‌های پیچ‌درپیچ و پرشیب زیبایی این ساحل را چندبرابر کرده است.

سواحل هاوایی

ساحل ریلی تایلند از زیباترین سواحل دنیا

تایلند یکی از معروف‌ترین کشورهای دنیاست که مقصد بسیاری از توریست‌های در سراسر دنیاست. این کشور با زیبایی‌های عجیب و شگفت‌انگیز خود همه را می‌فریبد. سواحل این کشور نیز مملو از شگفتی و زیبایی هستند؛ اما ساحل ریلی آن با صخره‌های آهکی، تالاب‌های مخفی و آب‌های زلال اقیانوس گویا گوشه‌ای از بهشت بوده و نسبت به دیگر سواحل تایلند می‌تواند برتری داشته باشد. جالب است بدانید که دسترسی به این ساحل تنها از طریق قایق‌های بلند و سنتی تایلند ممکن بوده و در جزیره‌ای که در آن قرار گرفته هیچ‌گونه وسیله نقلیه موتوری مثل اتوبوس، ماشین و موتورسیکلت دیده نمی‌شود.

مطلب پیشنهادی:  بهترین صبحانه فشم را در کجا بخوریم؟

سواحل تایلند

ساحل وادهو مالدیو از رویایی ترین سواحل دنیا

چه کسی در دنیا وجود دارد که سواحل سفید و پاکیزه مالدیو را نشناسد؟ اگر دلتان حمام آفتاب و آب تنی و غواصی می‌خواهد یا که حتی دلتان یک سفر استثنایی به یک جزیره زیبا و رمانتیک را می‌خواهد تا عاشقانه‌هایتان را در گوش معشوقتان نجوا کنید جزیره وادهو در مالدیو را انتخاب کنید.

سواحل مالدیو

ساحل بوراکی وایت فیلیپین از سواحل زیبای جهان

فیلیپین کشوری است که قدم‌به‌قدم آن یک جزیره و یک ساحل تماشایی دارد. 7500 جزیره کوچک و بزرگ این کشور زیبای آسیایی را تشکیل داده‌اند. در میان این همه جزیره پیدا کردن یک ساحل بکر اندکی سخت است؛ اما ساحل بوراکی وایت به‌عنوان یکی از زیباترین سواحل دنیا انتخاب خوبی است. این ساحل که از نامش هم پیداست مملو از شن‌های سفید است. در کنار شن‌های سفید، درختان نخل سر به فلک کشیده و آب‌های زلال و فیروزه‌ای به این ساحل تصویری بهشتی بخشیده‌اند.

سواحل فیلیپین

سخن پایانی

هیچ‌کس از سفر به شهرهای بندری و جزیره‌ای بدش نمی‌آید؛ اما بدون شک همه به دنبال یافتن زیباترین سواحل دنیا هستند تا سفری خاطره‌انگیز و بهتر برای خود رقم بزنند. ایرانی‌ها شاید بیشتر از هرکسی دلشان سفرهای این‌گونه بخواهد. از آنجایی که بیشتر سواحل زیبای دنیا در قاره آسیا قرار دارند دسترسی ایرانی‌ها به آن‌ها بسیار راحت و آسان خواهد بود به همین دلیل این سواحل از مقاصد گردشگری محبوب در کشور محسوب می‌شوند. اگر سواحل زیبا برای شما جذاب است، پس با زیباترین مکان های دنیا نیز آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…