این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
صنعت مد پوشاک روزبه‌روز در حال پیشرفت کردن است. یکی از مواردی که در لباس زنانه در مهمانی‌های مختلف مشاهده می‌کنید، پوشیدن کراپ زنانه است.
مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ یکی از جذاب‌ترین و زیبا‌ترین لباس‌ها برای دختران و خانم‌ها است. لباس کراپ یا کراپ تاپ، لباسی است که قسمت نیم تنه بالای بدن را پوشانده و از پیراهن یا تیشرت کوتاه‌تر است. همراه دلتامگ باشید تا شما را با مدل‌های مختلف این کراپ تاپ‌ها آشنا کنم.

مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه چیست؟

کراپ به لباسی گفته می‌شود که قسمت نیم تنه بالای بدن را پوشانده و از تیشرت زنانه یا پیراهن‌های معمولی کوتاه‌تر است و اندازه آن تا لبه کمر شلوار است اما در بعضی انواع آن کوتاه‌تر بوده و شکم و پهلو را نیز نشان می‌دهد.

مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه در جنس‌های مختلف از جمله توری، نخی، بافت و غیره وجود دارد و انواع متفاوتی از آن را مشاهده می‌کنید. پوشیدن کراپ در بین دختران جوان بسیار رایج بوده و استایلی شیک و جذاب را برای شما ایجاد می‌کند.

کراپ زنانه ورزشی

یکی از پرطرفدارترین کراپ‌ها در بین دختران جوان، کراپ‌های ورزشی است. در این نوع از کراپ‌ها، در قسمت جلوی سینه، یک لایه پد قرار داشته که از افتادگی سینه‌ها در حین ورزش جلوگیری می‌کند.

کراپ‌های ورزشی به صورت کشسان و جذب بوده تا شما بتوانید به راحتی با آن‌ها حرکات ورزشی انجام دهید. همچنین نکته مهمی که باید بدانید آن است که جنس کراپ‌های ورزشی قابلیت تنفس بالایی داشته و عرق را به خوبی جذب می‌کند. این خاصیت جنس کراپ‌های ورزشی باعث جلوگیری از حساسیت و قازچ‌های پوستی می‌شود.

کراپ زنانه فانتزی

کراپ زنانه فانتزی

کراپ فانتزی که یک انتخاب مناسب برای استایل های نیمه رسمی است، دارای مدل های مختلف از جمله بند دار، بدون بند ، آستین دار و غیره می باشد. جنس کراپ های فانتزی می تواند نخی، توری، پلاستیکی و پارچه های کشسان باشد. برخی از انواع مدل کراپ های فانتزی، پولک دوزی و مهره دوزی نیز شده اند. رایج ترین مدل کراپ فانتزی ، جنس توری آن است. کراپ فانتزی را می توانید با دامن کوتاه یا شلوارک به خوبی ست کرد.

مطلب پیشنهادی:  با این ترفند، جوجه کباب سیزده بدر خوشمزه‌تر کن!

مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه مجلسی

جالب است بدانید اگر به لباس عروس‌های امروزی دقت داشته باشید، به صورت دوتیکه دوخته می‌شوند و قسمت دامن و نیم تنه بالایی آن از هم جدا هستند.

قسمت بالایی لباس عروس به نوعی کراپ مجلسی است. مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه مجلسی در مدل‌های بدون آستین و با استین تولید می‌شوند. مدل دیگری که از کراپ مجلسی می‌توانید در بازار مشاهده کنید، کراپ تاپ مجلسی بوده که در بین نوجوانان نیز بسیار محبوب است.

این کراپ‌ها از انواع گیپور، تور، ساتن تولید می‌شوند. بعضی از این کراپ‌های مجلسی دارای گره‌هایی در جلوی لباس هستند. لازم است بدانید که کراپ دخترانه مجلسی را می‌توانید به همراه دامن مجلسی بپوشید.

کراپ زنانه کبریتی

کراپ زنانه کبریتی

کراپ کبریتی همانطور که از اسمش پیداست از پارچه کبریتی تولید شده و دارای کشسانی بالایی است. کراپ‌های کبریتی به دلیل جنسی که دارد بیشتر مناسب فصل زمستان و پاییز و هوای سرد است.

کراپ زنانه باردو

کراپ باردو، دارای یقه‌ای زیبا و منحصر به فرد است. نام باردو ، از نام زنی در فرانسه گرفته شده است. یقه کراپ باردو به شکلی است که شانه‌ها و استخوان یقه را نمایش می‌دهد.

تعداد کلمات مطلب: 526

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

این 2 شهر زیبا ترین بهار را در ایران دارند

زیباترین شهر ایران در بهار کجاست؟ درست است که هر شهی زیبایی به خصوص خود را دارد اما کدام ش…