جدیدترین مدل‌های پرده 2024 برای آشپزخانه

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال یک مدل پرده زیبا و جدید برای آشپزخانه هستید، این مطلب را از دست ندهید.
پرده اشپزخانه

پرده جزو المان‌هایی است که در دکوراسیون خانه نقش بسیار مهمی دارد؛ به همین دلیل برای زیباتر شدن فضای خانه سعی می‌شود از بهترین مدل‌های پرده استفاده شود؛ آشپزخانه هم قسمت مهمی از خانه به شمار می‌آید که چیدمان آن نقش بسزایی در زیباتر دیده شدن سایر قسمت‌های خانه دارد؛ به همین دلیل سعی می‌شود از پرده جدید برای آشپزخانه استفاده شود؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد دارید جدیدترین مدل‌های پرده اشپزخانه را به شما معرفی کنیم.

بهترین پرده برای آشپزخانه کدام است؟

امروزه مدل‌های متنوعی از پرده اشپزخانه در بازار موجود است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون آشپزخانه یکی را انتخاب کنید؛ به همین منظور در ادامه چند مدل پرده آشپزخانه مدرن را به شما معرفی می‌کنیم.

پرده پشت دری، از انواع پرده آشپزخانه

این مدل پرده‌ها که به ساعت شنی معروف هستند، به وسیله میله از بالا به پایین متصل شده و در صورت نیاز از وسط با کمک کمربند بسته می‌شود؛ برای تهیه این پرده معمولا به 2.5 الی 3 برابر عرض پنجره پارچه نیاز دارید؛ این مدل پرده پاپیونی آشپزخانه، بر روی پنجره‌های کوچک و یا پنجره‌های متصل به درب کاربرد دارد.

پرده اشپزخانه

پرده هلال دار

پرده هلال دار نیز یکی از انواع پرده‌های متنوع است که می‌تواند به آشپزخانه شما زیبایی بیشتری ببخشد؛ جنس این مدل پرده پارچه‌ای است که می‌تواند برای آشپزخانه مناسب باشد؛ چرا که به راحتی شسته می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی مقدار نور ورودی به آشپزخانه را تنظیم کنید؛ در این مدل پرده، پارچه را به صورت هلال‌دار دوخته و به ریل پرده اتصال می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:  بهترین روش کاشت فلفل دلمه ای در گلدان چیست؟ + ویدئو

پرده آشپزخانه شیدرول

اگر به دنبال یک مدل پرده کوتاه آشپزخانه هستید، مدل‌های شیدرول می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ این مدل پرده‌ها در کنار زیبایی خاصی که به خانه می‌بخشند، به خوبی هم می‌توانند حریم خصوصی را حفظ کنند؛ این پرده در طرح‌های متنوعی در بازار موجود است که می‌توانید متناسب با فضای آشپزخانه خود یکی را انتخاب کنید.

پرده اشپزخانه

پرده کرکره چوبی، جدیدترین پرده کرکره آشپزخانه

پرده کرکره‌ای به مدلی از پرده‌ها گفته می‌شود که تعدادی اسلاید چوبی یا فلزی توسط زنجیرهای پلاستیکی یا نخ‌های مقاوم به هم متصل شوند. لازم به ذکر است که این اسلایدها به صورت افقی و موازی هم به یکدیگر متصل می‌شوند.

پرده اشپزخانه

پرده آشپزخانه رومن

یکی از محبوب‌ترین مدل پرده‌های پارچه‌ای که تلفیقی از مدل بالارو و پارچه‌ای است، پرده رومن است؛ این مدل پرده سبک زیبا و کلاسیکی دارد که باعث ایجاد جلوه‌‌ای خاص در فضا می‌شود؛ یکی از دلایلی محبوبیت این مدل پرده، قابل شستشو بودن آن است؛ مکانیزم این پرده‌ها به گونه‌ای است که به راحتی بالا و پایین می‌شوند و هر قسمت از پرده را که بخواهید می‌توانید باز و بسته کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های جذاب برای چیدمان بالکن لاکچری

بالکن‌ها می‌توانند فضایی عالی برای استراحت، غذا خوردن و لذت بردن از فضای باز باشند. با کمی…