۷ مدل مبل تک نفره جدید برای پذیرایی شیک شما

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبل تک نفره در پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب منزل کاربرد خوبی دارد. در این مطلب با ۷ مدل مبل تکی جدید و زیبا آشنا می‌شوید.
زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

چیدمان مبل در پذیرایی و نشیمن، یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که برای دکوراسیون منزل انجام می‌دهیم. هنگام انتخاب ست مبلمان ممکن است متوجه نیاز خود از فضا نباشیم. با انتخاب یک یا دو مبل تک نفره می‌توانیم فضای نشیمن و پذیرایی را تکمیل کنیم و به آن حالتی صمیمی و زیبا ببخشیم. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، تا پایان این مطلب از دلتامگ، با ما همراه باشید.

زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

مبل تک نفره می‌تواند در نقش مبل میزبان مورد استفاده قرار بگیرد و لازم نیست حتماً با سایر قطعات مبلمان ست باشد. اما ایجاد هماهنگی نسبی در رنگ و طرح لازم است. در ادامه این مطلب ۷ مدل مبل تکی زیبا را به شما معرفی کرده‌ایم که به وسیله آن‌ها دکوراسیون پذیرایی و نشیمن شما تکمیل می‌شود.

زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

مبل تک نفره مدرن، مدل یوکی

این مدل مبل تکی، برای ست کردن با انواع مبل راحتی مدرن انتخاب خوبی است. همچنین می‌توانید آن را در گوشه نشیمن یا اتاق خواب قرار دهید و به وسیله آن فضایی دنج برای مطالعه یا استراحت به وجود بیاورید.

مبل تکی مدرن، مدل هانا

مدل هانا نسبت به یوکی ظرافت بیشتری دارد و به همین دلیل برای دکوراسیون خانه‌های مینیمال انتخاب بهتری است. پارچه این مدل مبل ساده و به رنگ‌ خنثی است و همین موضوع باعث می‌شود که در تمام فضاها قابل استفاده باشد.

زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

مبل تک نفره ایتالیایی

این مدل مبل تکی، بسیار راحت و زیبا است. می‌توانید در یک گوشه از پذیرایی یا نشیمن منزل خود از این مدل مبل استفاده کنید و با انتخاب یک میز جلومبلی ساده، فضا را دنج و آرام‌بخش نشان دهید.

زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

مبل تکی حصیری

مبل حصیری هم برای فضای داخلی مناسب است و هم برای تراس و حیاط خلوت کاربرد دارد. این مدل مبل تکی به راحتی با چوب ست می‌شود و روی پارکت زیبایی آن چند برابر می‌شود.

انتخاب پارچه به رنگ‌های ساده و خنثی، مبل حصیری را زیباتر نشان می‌دهد. می‌توانید در کنار آن یک آباژور ایستاده حصیری قرار دهید و یک ست زیبا در پذیرایی یا نشیمن خود داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  5 مدل کمد دیواری جدید برای اتاق خواب

زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

مبل تک نفره چرمی

این مدل مبل برای سبک دکوراسیون مدرن انتخاب خوبی است. مبل چرمی دوام خوبی دارد و بسیار راحت است. در تصویر زیر یک مدل مبل چرمی نرم و راحت مشاهده می‌کنید که پشتی آن قابل تنظیم است و برای تماشای فیلم در نشیمن منزل کاربرد خوبی دارد. همچنین می‌توانید آن را در کنار کتابخانه و شومینه قرار دهید و فضای دنجی برای مطالعه ایجاد کنید.

زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

مبل تخت خواب شو

مبل تک نفره تخت خواب شو، یکی از بهترین انتخاب‌ها است و فضای خانه شما را بی‌نهایت راحت می‌کند. می‌توانید در نشیمن خانه کوچک خود، این مدل مبل را داشته باشید و از آن به عنوان تخت خواب مهمان استفاده کنید. مبل تخت خواب شو ایکیا، جلوه‌ای لوکس و در عین حال صمیمی دارد و به همین دلیل بسیار پرطرفدار است.

زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

مبل تکی انگلیسی

مبل تکی انگلیسی یکی از زیباترین مدل‌ها است. پارچه این مدل مبل اغلب طرح‌دار است. می‌توانید پارچه مبل را با پرده پذیرایی ست کنید و به این ترتیب دکوراسیون خانه خود را لوکس و گران نشان دهید.

زیباترین مدل‌های مبل تک نفره

سخن پایانی

مبل تک نفره از جمله قطعات پرکاربرد در دکوراسیون منزل است. می‌توانید از آن به عنوان مبل میزبان در نشیمن و پذیرایی استفاده کنید و یا به وسیله آن فضایی دنج برای آرامش و مطالعه شبانه ایجاد کنید. در هر صورت طرح و رنگ مبل را باید متناسب با سایر اجزای موجود در دکوراسیون منزل انتخاب کنید تا خانه شما شیک و باهویت به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان آشپزخانه سنتی ایرانی؛ آشپزخانه ای که زندگی در آن جریان دارد!

چگونه یک آشپزخانه سنتی ایرانی را چیدمان کنیم؟ در واقع برای چیدمان یک آشپزخانه ایرانی باید …