محله آسمان تهران کجاست؟ + امکانات، دسترسی و نمونه آگهی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله آسمان جزو آن دسته از محله‌هایی است که بسیاری از افراد با آن آشنا نیستند، اما اگر می‌خواهید ساکن شمال غرب تهران باشید و به دنبال خانه‌ای با قیمت مناسب‌ هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.
محله آسمان‌ تهران

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد ساکن تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، ترافیک و شلوغی خیابان‌های پایتخت است؛ همین امر سبب شده، افرادی که قصد اجاره و یا خرید خانه را دارند به دنبال محله‌ای باشند که از این هیاهو به دور باشد. محله آسمان‌ تهران یکی از بهترین محله‌های تهران است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و سکونت در آن می‌تواند برای شما مزایایی بسیاری به همراه داشته باشد. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در آسمان تهران را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله آسمان تهران کجاست؟

محله آسمان در شمال غرب و منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد؛ همین موقعیت جغرافیایی سبب شده تا این محله از آب‌وهوای خوبی برخوردار باشد. بسیاری از آپارتمان‌هایی که در این محدوده ساخته می‌شوند ویوی زیبای کوه‌های البرز را دارند. این محله از  شمال به بزرگراه یادگار امام، از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی، از شرق به بلوار پاک‌نژاد و از غرب به بزرگراه یادگار متصل می‌شود. محله آسمان در مجاورت با محله‌های ‌بهرود، سعادت آباد، دریا، پونک، سپهر، نفت، پرواز، فرحزاد قرار دارد. سرای محله آسمان که در خیابان سعادت آباد،سرو غربي،ميدان كتاب،پارك بوستان قرار دارد، یکی از مراکز فرهنگی مهم این محله است که بسیاری از امکانات آموزشی و تفریحی را می‌توان در آن مشاهده کرد.

خرید آپارتمان در آسمان - محله آسمان تهران کجاست

دسترسی به محله آسمان تهران

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محله، دسترسی بسیار راحت آن به سایر نقاط تهران است؛ با توجه به اینکه این محله به بزرگراه‌های هاشمی و یادگار امام متصل است، شما به راحتی می‎‌توانید با اتومبیل خود به این منطقه تردد کنید. علاوه بر آن این محله به خطوط حمل و نقل عمومی نیز دسترسی بسیار مناسبی دارد و شما می‌توانید از اتوبوس و تاکسی‌هایی که در میدان کاج سعادت آباد قرار دارند استفاده کنید. لازم به ذکر است که مترو محله آسمان تهران، هنوز به بهره‌برداری نرسیده و در صورت احداث می‌توانید از متروی ایستگاه میدان کتاب و یادگار امام استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در جردن تهران چند؟

امکانات رفاهی محله آسمان تهران

مجتمع بزرگ تجاری اپال تهران در محله آسان قرار گرفته است. قرار گرفتن محله آسمان در مجاورت سعادت اباد و نفت و پونک این امکان را برای ساکنین محله فراهم آورده تا به راحتی از امکانات پزشکی و تفریحی_تجاری محلات دیگر استفاده کنند.

 قیمت آپارتمان در محله آسمان تهران

قیمت اجاره و خرید خانه در محله آسمان نیز مانند تمام نقاط، تحت تاثیر عوامل مختلفی چون متراژ، موقعیت جغرافیایی قرار می‌گیرد. از سوی دیگر با توجه به اینکه این محله جزو مناطق بالا شهر تهران است، انتظار می‌رود که قیمت خانه در این محدوده بالا باشد. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم .

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

109

23

141,000,000

15,000,000,000

106

11

157,000,000

16,700,000,000

116

نوساز

186,000,000

21,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…