5 مدل کمد دیواری جدید برای اتاق خواب

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد خرید و نصب کمد دیواری برای اتاق خواب را دارید، بهتر است قبل از خرید با انواع جدید آن آشنا شوید.
مدل جدید کمد دیواری

در زمان‌های قدیم از صندوقچه برای نگهداری وسایل و لباس‌ها در اتاق خواب استفاده می‌کردند؛ اما با گذشت زمان و پیشرفت تگنولوژی، کمدهای دیواری جای صندوق‌های قدیمی را گرفتند به طوریکه امروزه کمد دیواری نقش بسیار مهمی در دکورایسیون اتاق‌خواب و یباتر شدن محیط دارد؛ اما با توجه به اینکه کمد دیواری انواع بسیار مختلفی دارد؛ لازم است با مدل کمد دیواری جدید که در بازار موجود است آشنا شوید تا هنگام خرید بتوانید راحت‌تر انتخاب کنید؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا چند مدل از چدیدترین طرح‌های کمد دیواری را به شما معرفی کنیم.

کمد دیواری اتاق خواب ریلی

کمد دیواری ریلی جزو مدل‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و هیچگاه از مد نمی‌افتد؛ این مدل کم دیواری جدید برای اتاق‌خواب‌های کوچک بسیاذر مناسب است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند؛ یکی دیگر از دلایل محبوبیت کمد دیواری ریلی، تنوع بالا در طرح است و شما می‌توانید با توجه به سبک چیدمان اتاق خواب خود یکی از انواع آینه‌ای، قاب دار و بدون قاب را انتخاب کنید.

مدل کمد دیواری جدید

مدل کمد دیواری جدید آینه‌ای

اگذ به دنبال یک کمد دیواری چند منظوره هستید، کمد دیواری آینه ای انتخاب بسیار خوبی است خصوصا برای اتاق‌خواب‌هایی با فضای کم که امکان قرار دادن آینه قدی در اتاق را ندارند؛ در این طرح شما می‌توانید با توجه به  سلیقه و اندازه اتاق خواب، اینه را به صورت افقی و یا عمودی روی آن نصب کنید؛ علاوه بر آن استفاده از آینه برای درب کمد دیواری باعث می‌شود فضای اتاق خواب بزرگ‌تر از حد معمول به نظر برسد. این مدل کمد دیواری انواع مختلفی دارد؛ برای مثال اگر چیدمان اتاق شما ساده است، می‌توانید از آینه‌های طرح‌دار برای کمد استفاده کنید.

مدل کمد دیواری جدید

کمد دیواری شیشه ای

این مدل کمد دیواری جدید ظاهر بسیار شیک به اتاق خواب شما می‌بخشد؛ بنابراین اگر چیدمان اتاق شما مدرن است، از این سبک کمد دیواری استفاده کنید؛ معمولا شیشه‌ای که در این مدل کمد دیواری جدید استفاده می‌شود ضد خ بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است؛ در نتیجه انتظار می‌رود که در مقایسه با مدل‌های دیگر قیمت بالاتری داشته باشد؛ از دیگر جذابیت‌های این کمد دیواری که باعث شده در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد، نمایان بودن فضای داخل کمد است که شما م‌توانید با توجه به سلیقه خود قسمتی از شیشه کمد را برنزی یا دودی کنید.

مطلب پیشنهادی:  4 مواد خانگی در دسترس برای تمیز کردن اتو سوخته!

مدل کمد دیواری جدید

کمد دیواری لولایی

این طرح کمد دیواری در بین مردم بسیار مرسوم است و از زمان‌ها قدیم تا کنون از آ« استفاداه می‌شود؛ یکی از مزایای این مدل کمد دیواری جدید این است که هیچگاه از مد نمی‌افتد؛ اما لازم به ذکر است که این سبک طراحی کمد دیواری برای اتاق‌خواب‌هایی مناسب است که فضای زیادی در اختیار دارند و باز و بسته شدن درب‌ها مشکلی برای کمد فضا ایجاد نمی‌کند.

مدل کمد دیواری جدید

کمد دیواری ترکیبی

اگر فضای کافی در اتاق خواب دارید و یا دوست دارید یک طرح خاص برای کمد دیواری اتاق خواب نوجوان خود انتخاب کنید، مدل‌های ترکیبی بهترین انتخاب است؛ در این مدل شما می‌توانید از دو نوع کمد دیواری ریلی و لولایی با هم استفاده کنید؛ لازم به ذکر است که این درب‌ها مناسب کمدهای بزرگ با عمق زیاد هستند.

کمد دیواری بدون درب

اگر سبک دکوراسیون مدرن است بهتر است از این مدل کمد دیواری جدید برای اتاق خواب استفاده کنید؛ کمدهای بدون درب که معمولا در رنگ‌های مشکی موجود هستند، ظاهر بسیار ساده و مدرنی دارند که می‌تواند چیدمان اتاق شما را بسیار خاص کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 کاربرد فرش گرد در دکوراسیون که کسی به شما نمی‌گوید

برای بسیاری از مردم، فرش آن است که چهار ضلع و چهار گوشه داشته باشد. اغلب هنگام خرید فرش سر…