دیوارکوب چوبی؛ یک ایده جذاب برای دکوراسیون منزل + ویدیو

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیوارکوب چوبی یک انتخاب جذاب برای دکوراسیون تمام فضاهای منزل است. شما می‌توانید با بریدن و رنگ‌آمیزی تخته‌های چوبی، یک مدل دیوارکوب شیک و زیبا برای تزیین منزل خود بسازید.

دیوارکوب چوبی یک محصول زیبا و پرطرفدار برای دکوراسیون منزل است. دیوارکوب را می‌توانید به صورت نیمه یا کامل به دیوار نصب کنید و از این طریق جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی منزل ببخشید. در این مطلب از دلتامگ با انواع مدل‌های دیوارکوب چوبی و کاربرد آن در دکوراسیون منزل آشنا می‌شوید.

دیوارکوب چوبی در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

تمام دیوارهای منزل را می‌توانید با دیوارکوب چوبی تزیین کرده و فضایی شیک و دلنشین ایجاد کنید. حتی می‌توانید مانند ویدیویی که به این مطلب ضمیمه شده، خودتان در خانه یک دیوارکوب زیبا و شکیل بسازید و از دست‌سازه خود لذت ببرید.

انواع مدل‌های دیوارکوب برای تمام سبک‌های طراحی داخلی قابل سفارش است و شما می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. چوب طبیعی متریالی گرم و زیبا برای دکوراسیون منزل است و در تمام فضاها کاربرد دارد.

دیوارکوب چوبی مدرن

تزیین دیوار پذیرایی

با استفاده از دیوار کوب چوبی می‌توانید فضای پذیرایی را به بهترین شکل تزیین کنید. محل نصب تابلو دکوراتیو، تلویزیون و اطراف شومینه، بهترین مکان برای نصب دیوارکوب است.

انواع رنگ چوب برای این فضا مناسب است. اما بنا به سلیقه خود می‌توانید رنگ‌های متفاوت مانند سبز، آبی، زرد، طوسی و … را نیز انتخاب کنید و به وسیله آن دکور خانه خود را از یکنواختی نجات دهید.

دیوارکوب چوبی برای پذیرایی و نشیمن

تزیین دیوار اتاق خواب

با دیوارکوب چوبی می‌توانید دیوار پشت تخت، میز تحریر و یا دیوار شاخص اتاق خواب را تزیین کنید و جلوه‌ای بی‌نظیر به فضای اتاق ببخشید. انواع چوب سرو، راش، بلوط و یا تخته‌های نئوپان و چوب مصنوعی برای ساخت دیوارکوب اتاق خواب کاربرد دارند و شما با توجه به نیاز و بودجه خود می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تخته‌های چوبی ارزان قیمت را به خوبی برش زده، رنگ‌آمیزی کنید و به نحو زیبایی به دیوار نصب کنید.

مطلب پیشنهادی:  7 رنگ مناسب برای دفتر کار

دیوارکوب چوبی مدرن برای تزیین اتاق خواب

تزیین راهروی ورودی

دیوار کوب چوبی محصولی شیک و زیبا برای تزیین فضای ورودی منزل است. می‌توانید انواع رنگ‌های زیبا را برای این مدل دیوارپوش انتخاب کرده و به وسیله آن فضایی صمیمی و دعوتگرا ایجاد کنید. همچنین با نصب یک آینه چراغ دار یا ساده می‌توانید دکور این فضا را زیباتر کنید.

می‌توانید طراحی دیوارکوب را با کمد دیواری و جاکفشی یکی کنید تا فضا یکدست و زیبا به نظر برسد. همچنین با استفاده از چراغ‌های ال ای دی می‌توانید زیبایی دیوارکوب را دوچندان کنید.

تزیین آشپزخانه

استفاده از دیوارکوب چوبی برای تزیین آشپزخانه هم ایده خوبی است. می‌توانید رنگ دیوارکوب را با کابینت‌ها ست کرده و زیبایی آن را دوچندان کنید. با اضافه کردن نوارهای ال ای دی در شیارهای دیوارکوب، فضا بسیار زیبا می‌شود.

دیوارکوب چوبی مدرن

تزیین دیوار حمام و سرویس بهداشتی

در سرویس بهداشتی و حمام نیز می‌توانید با استفاده از دیوارکوب چوبی، جلوه‌ای بی‌نظیر و زیبا ایجاد کنید. دیوارکوب برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی انتخاب خوبی است. برای مثال می‌توانید با استفاده از دیوارکوب، کابینت روشویی شیک و نورپردازی زیبا، یک سرویس بهداشتی شیک مدرن یا به سبک اروپایی داشته باشید.

سخن پایانی

دکوراسیون منزل به خلاقیت و ایده‌پردازی نیاز دارد. شما با ساده‌ترین مواد در دسترس می‌توانید جلوه‌ای بی‌نظیر در خانه خود ایجاد کنید. دیوارکوب چوبی از جمله متریال‌های زیبا و در دسترس است که می‌توانید از آن برای تزیین تمام فضاهای منزل به سبک‌های متنوع استفاده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 528

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین زمان آبیاری گل های آپارتمانی در فصل بهار

از مهم‌ترین نکات هنگام مراقبت از گیاهان، نحوه آبیاری گل های آپارتمانی است که نقش بسیار موث…