برای درمان قطعی میگرن این 3 ویتامین‌ را بخورید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم با سردرهایی شدید درگیر هستید که خواب راحت را از شما گرفته و حتی نمی‌گذارد به کار و وظایف روزانه خود برسید، این مطلب را از دست ندهید.
درمان قطعی میگرن

درمان قطعی میگرن به شما کمک می‌کند تا با خلاص شدن از سردردهای عذاب آور به زندگی عادی خود باز گردید. معمولا اکثر کسانی که میگرن دارند هنگامی که به سردرد دچار می‌شوند، نمی‌توانند وظایف خود را انجام دهند و معمولا دارو و قرص‌های شیمیایی نیز برایشان کارساز نیست. درمان فوری سردرد شدید با 4 راهکار ساده معمولا برای کسانی مناسب است که سردردهایی معمولی و با شدت کم دارند و درمان قطعی میگیرن نیست.

کسانی که به میگرن مبتلا هستند نمی‌توانند از راهکاهای عادی برای درمان سردرد استفاده کنند زیرا میگرن یک سردرد عادی نیست. پژوهشگران پس از سال‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که وجود برخی ویتامین‌ها در بدن می‌تواند برای کاهش علائم میگیرن و کم شدن سردردهای میگرنی کمک کند. با دلتامگ هراه باشید تا با درمان قطعی میگرن آشنا شوید.

درمان قطعی میگرن چیست؟

شما می‌توانید با استفاده از یک سری مواد غذایی و ویتامین‌ها به راحتی میگرن خود را کنترل کنید. شاید در ابتدا کمی زمان ببرد و سخت باشد اما پس از مدتی با استمرار خواهید توانست تا میگرن خود را با روش‌های ساده و بدون ضرر درمان کنید.

درمان قطعی میگرن

ویتامین D

این ویتامین برای سلامت مغز و اعصاب بسیار مناسب است. به دلیل اینکه این ویتامین التهاب شما را کاهش می‌دهد می‌تواند برای کاهش سردرد شما موثر باشد. تحقیقات صورت گرفته نشان داده است که اگر بدن شما به مقدار کافی این ویتامین را داشت باشد، تعداد دفعاتی که ب سردردهای میگرنی دچار می‌شوید، کمتر می‌شود.

منیزیم

یکی از مواد معدنی بسیار مهم است که برای سلامتی انسان ضروری است و کمبودش مشکلاتی را برای شما ایجاد می‌کند. این ماده معدنی برای انتقال پیام‌های عصبی یک مواد معدنی ضروری است. این ماده مهم معدنی می‌تواند برای کم شدن علائم و سردرهای شدید میگرن بسیار تاثیرات مثبتی داشته باشد.

انواع ویتایمن B

انواع ویتامین‌های ب مانند ب 12 و ب6 تاثیرات بسیار خوبی بر روی سیستم عصبی و مغز و اعصاب شما داشته باشد. این ویتامین با تولید کردن گلبول‌های قرمز برای بدن شما به تقویت شدن سیستم ایمنی و حمایت کردن از سلول‌های عصبی شما به درمان قطعی میگرن شما کمک می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  عشاق تپه حسنلو و قدیمی‌ترین بوسه جهان!

درمان قطعی میگرن

درمان قطعی میگرن در طب سنتی

با توجه به تحقیقاتی که در طب سنتی ایرانی صورت گرفته است کسانی که به بیماری میگرن کبتلا هستند، طبعی سرد دارند و اکثرا زود عصبانی می‌شوند. هنگام عصبانیت معمولا به سردردهای وحشتناکی مبتلا می‌شوند که آن‌ها را از تجربه زندگی روزمره محروم می‌کند. یکی از راهکارهایی که طب سنتی برای رهایی از میگرن پیشنهاد می‌کند این است که محلولی از آب سرد و روغن بادام تلخ تهیه شود و سر خود را به آرامی با آن ماساژ دهید. دیگر درمان‌های قطعی میگرن با طب سنتی:

  1. خوردن عسل با آب ولرم
  2. پرهیز از دخانیات و سیگار
  3. دمنوش ریحان
  4. آب انگور طبیعی
  5. به لیمو
  6. حجامت و زالو درمانی
  7. عرق اسطوخودوس

درمان قطعی میگرن

درمان قطعی میگرن عصبی

میگرن می‌تواند علل عصبی داشته باشد. همانطور که در ابتدا به شما گفتیم بسیاری از افراد سرمزاج هنگامی که عصبی می‌شوند به سردرهای میگرنی دچار می‌شوند. این سردرها ضربان دار هستند. یعنی مانند نبض در سر شما به خصوص پیشانی شما می‌زنند. برای میگرن عصبی بهتر است که ذهن خود را آرام نگه دارید. می‌تواندی از این راهکارها استفاده کنید:

درمان قطعی میگرن

  • روغن نعنا
  • روغن اسطوخودوس
  • مدیتیشن
  • ذهن آگاهی
  • کمک از روانشناس
  • جوشانده گل مینا
  • استفاده از زنجبیل در چای
  • گشنیز

 

تعداد کلمات مطلب: 546

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

خانم باسیاست با این ترفند از شوهرت پول بگیر

روش پول گرفتن از همسر باید با سیاست خانومانه انجام شود. موضوع گرفتن پول از همسر یکی از مسا…