۷ مدل کابینت روشویی لوکس و زیبا برای سرویس بهداشتی مدرن

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کابینت روشویی یکی از زیباترین عناصر مورد استفاده در سرویس بهداشتی و حمام امروزی است. در این مطلب با ۷ مدل کابینت زیبا و لوکس برای سرویس بهداشتی آشنا می‌شود.
کابینت روشویی

کابینت روشویی، یکی از المان‌های جذاب و کاربردی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مدرن است. مدل‌های متنوعی از کابینت در فضای سرویس بهداشتی کاربرد دارد. در این مطلب از دلتامگ، ۷ مدل کابینت شیک و زیبا برای روشویی معرفی می‌کنیم.

زیباترین مدل‌های کابینت روشویی

کابینت روشویی در مدل‌های متنوعی برای فضای سرویس بهداشتی طراحی می‌شود و هر کدام از آن‌ها علاوه بر زیبایی، کارایی مخصوص به خود را دارند. در ادامه مطلب با ۷ مدل کابینت زیبا برای سرویس بهداشتی و حمام آشنا می‌شوید.

کابینت روشویی مینیمال

کابینت مینیمال

این مدل کابینت برای خانه‌های مدرن بهترین انتخاب است. درب و کشو کابینت مینیمال مخفی است و طراحی بسیار ساده‌ای دارد و از این نظر برای فضاهای کوچک انتخاب خوبی است. هر چند می‌توانیم در فضاهای بزرگ هم از آن استفاده کنیم. می‌توانید با یک مدل آینه چراغ دار، زیبایی این کابینت را تکمیل کنید.

کابینت نئوکلاسیک

این مدل کابینت روشویی، ظاهری به شدت لوکس و زیبا دارد. اگر پذیرایی و آشپزخانه شما به سبک نئوکلاسیک است، می‌توانید این سبک را در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام نیز تکرار کنید. جزئیات طراحی و تزیینات این مدل کابینت، جلوه‌ای لوکس و زیبا به فضای حمام و سرویس بهداشتی شما می‌بخشد.

کابینت روشویی نئوکلاسیک

کابینت معلق

این مدل کابینت پایه ندارد و به دیوار نصب می‌شود. ظاهر خاص این مدل کابینت باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد. کابینت معلق در ابعاد دلخواه شما قابل سفارش است و از این نظر در سرویس بهداشتی بزرگ و کوچک کاربرد دارد. همچنین می‌توانید این مدل روشویی را به سبک مینیمال ساده یا لوکس و پرتزیین داشته باشید.

کابینت روشویی معلق

کابینت لوکس چوبی

کابینت روشویی چوبی لوکس، جزئیات زیبایی دارد و جلوه‌ای فاخر و زیبا به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام شما می‌بخشد. با یک نورپردازی اصولی و زیبا می‌توانید جلوه‌ای شیک و دلنشین به فضای سرویس بهداشتی خود ببخشید. چوب در کنار تمام رنگ‌ها و متریال‌ها زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانید با استفاده از یک روشویی روکار چینی یا سنگی، جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس به سرویس بهداشتی و حمام خود ببخشید.

مطلب پیشنهادی:  نور خطی، سبکی متفاوت از نورپردازی که خانه شما را متحول می‌کند

کابینت روشویی لوکس چوبی

کابینت آینه دار

کابینت آینه دار، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرویس بهداشتی است. چرا که از درب آن می‌توانیم به عنوان آینه استفاده کنیم. با نصب چراغ ال ای دی روی درب کابینت، می‌توانیم کارایی و زیبایی آن را افزایش دهیم. کابینت آینه دار برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی انتخاب خوبی است و به زیبایی هر چه بیشتر فضا کمک می‌کند.

کابینت روشویی آینه دار

کابینت مدرن لوکس

کابینت روشویی مدرن لوکس، انتخابی ایده‌آل برای خانه‌های لوکس است. به ویژه در حمام اتاق خواب مستر، با استفاده از این مدل کابینت می‌توانیم جلوه‌ای بسیار لوکس و فاخر ایجاد کنیم. انتخاب رنگ و طرح این مدل کابینت باید با توجه به سبک دکوراسیون و چیدمان کلی فضا انجام شود.

کابینت روشویی مدرن لوکس

کابینت ترکیبی

کابینت ترکیبی در واقع از ترکیب قفسه‌های باز و کابینت تشکیل شده و امکانات فراوانی را برای سرویس بهداشتی و حمام فراهم می‌کند. با استفاده از این مدل کابینت فضای ذخیره‌سازی تا حد مطلوبی افزایش یافته و کارایی حمام و سرویس بهداشتی شما افزایش می‌یابد.

کابینت روشویی ترکیبی

سخن پایانی

کابینت روشویی یکی از کاربردی‌ترین عناصر و المان‌ها در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام است. با استفاده از این وسیله می‌توانیم نظم بیشتری را در فضای سرویس بهداشتی فراهم کنیم و کارایی آن را تا حد خوبی افزایش دهیم.

انواع مدل‌های روشویی روکار و توکار برای سرویس بهداشتی مدرن قابل استفاده است و می‌توانیم با استفاده از کابینت، فضای ذخیره‌سازی بیشتری در سرویس بهداشتی خود داشته باشیم.

تعداد کلمات مطلب: 560

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بدون هزینه دکوراسیون منزل را تغییر دهید

امروزه بسیاری از افراد برای تغییر روحیات خود و اعضای خانواده دوست دارند که دکوراسیون خانه …