دکور اتاق خواب؛ ۵ راهکار ساده و ارزان

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هیچ کس از اتاق خواب ساده و مینیمال بدش نمی‌آید؛ اما گاهی سادگی بیش از حد، فضا را کسل‌کننده نشان می‌دهد. در این مطلب ۵ راهکار ارائه داده‌ایم که دکور اتاق خواب ساده شما را به شدت متحول می‌کنند.
دکور اتاق خواب شیک

اتاق خواب می‌تواند در اوج سادگی هم زیبا باشد و این کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. اما با انجام یک سری راهکار ساده می‌توانیم جلوه‌ای متفاوت و زیبا به دکور اتاق خواب ببخشیم. اگر به این موضوع علاقه‌مند شده‌اید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

راهکارهایی که دکور اتاق خواب شما را متحول می‌کنند

محافظه کاری در دکوراسیون داخلی منزل، در برخی موارد باعث می‌شود که با یک فضای خام و کسل‌کننده مواجه شویم. به همین دلیل در این مطلب به شما ۵ راهکار ارائه می‌دهیم که دکور اتاق خواب شما را به شدت متحول می‌کنند و به آن جلوه می‌بخشند.

دکور اتاق خواب شیک

استفاده از کناف دیوار

کناف دیوار یکی از زیباترین ایده‌ها برای تزیین اتاق خواب است. می‌توانید به این وسیله دیوار پشت تخت خود را تزیین کنید و به کل فضا جلوه‌ای لوکس و جذاب ببخشید. کناف امکان نورپردازی دیوار را برای شما فراهم می‌کند و به وسیله آن می‌توانید نور خطی جذاب و همه‌پسندی را روی دیوارها اجرا کنید.

همچنین به وسیله کناف می‌توانید قفسه و شلف در اتاق خواب خود داشته باشید. کناف عایق بسیار خوبی برای حرارت و صدا است؛ به همین دلیل می‌تواند یک انتخاب عالی برای دکور اتاق خواب شما باشد.

استفاده از تابلو دکوراتیو

تابلوهای دکوراتیو جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس و زیبا به دکوراسیون اتاق خواب شما می‌بخشند. می‌توانید این تابلوها را روی دیوار پشت تخت یا میز تحریر بیاویزید و به این وسیله جلوه جذابی به دکور اتاق خواب خود ببخشید. انواع طرح‌های انتزاعی برای اتاق خواب مدرن و مینیمال مناسب هستند و با انتخاب ترکیب رنگی مناسب می‌توانید زیبایی اتاق خواب خود را به اوج برسانید.

دکور اتاق خواب شیک

نقاشی روی دیوار

نقاشی دیوار یکی از راهکارهای جذاب برای تزیین اتاق خواب است. یک روش ساده برای این کار وجود دارد و آن نقاشی با استفاده از نوارچسب است. در این روش می‌توانید طرح دلخواه خود را روی دیوار پیاده کنید و با چسب مرزهای آن را تعیین کنید؛ سپس در صورت نیاز با مواد مناسب به دیوار بافت می‌دهید و روی آن را رنگ‌آمیزی می‌کنید. با کندن چسب‌ها، طرح جالبی روی دیوار اتاق خواب نمایان می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین کفپوش پذیرایی را تنها با 6 ترفند ساده انتخاب کنید

استفاده از آینه چراغ‌دار

آینه چراغ دار می‌تواند یک نقطه کانونی جذاب در دکور اتاق خواب شما ایجاد کند. می‌توانید این آینه را روی میز آرایش خود قرار دهید و یا یک آینه قدی چراغ دار جذاب در اتاق خواب خود داشته باشید

این آینه‌ها با نوارهای ال ای دی روشن می‌شوند. می‌‌توانید نورهای رنگی را به آینه اضافه کنید و به این طریق جلوه‌ای جذاب در اتاق خواب خود به وجود بیاورید. آینه دیواری چراغ دار نیز ایده بسیار جذابی است و دکوراسیون اتاق خواب شما را به شدت متحول می‌کند.

دکور اتاق خواب شیک

استفاده از آباژور و چراغ‌های فانتزی

چراغ‌های فانتزی رومیزی و ایستاده، جلوه‌ای بسیار لوکس و زیبا به اتاق خواب شما می‌بخشند. انواع طرح‌ها و مدل‌های چراغ فانتزی در بازار موجود است و می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

همچنین اگر کمی مهارت مجسمه‌سازی داشته باشید، می‌توانید چراغ‌های دست‌ساز زیبایی را به دکور اتاق خواب خود اضافه کنید و از این طریق جلوه‌ای متفاوت به آن ببخشید.

دکور اتاق خواب شیک

سخن پایانی

دکور اتاق خواب ساده و مینیمال همیشه پرطرفدار است. اما اگر نمی‌خواهیم فضا بیش از حد یکنواخت و کسل‌کننده به نظر برسد، باید کمی خلاقیت به خرج دهیم. کارهایی مثل نقاشی روی دیوار و یا استفاده از متریال‌های جالبی مثل تخته‌های کناف، برای دکوراسیون اتاق خواب شیک، به شدت پیشنهاد می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های جذاب برای چیدمان بالکن لاکچری

بالکن‌ها می‌توانند فضایی عالی برای استراحت، غذا خوردن و لذت بردن از فضای باز باشند. با کمی…