با این ۷ مدل شلف حمام، به فضا نظم بدهید

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شلف حمام یکی از پرکاربردترین المان‌ها برای نظم دادن به فضا است و در مدل‌های متنوعی طراحی می‌شود. در این مطلب با ۷ مدل شلف جدید و زیبا برای حمام و سرویس بهداشتی آشنا می‌شوید.
جدیدترین مدل‌های شلف حمام

شلف حمام یکی از پرکاربردترین المان‌ها برای نظم بخشیدن به فضا است و مدل‌های متنوعی دارد. امروزه افراد بیش از گذشته به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی اهمیت می‌دهند و بر این اساس ایده‌های بسیاری برای زیباتر نشان دادن این فضا وجود دارد. در این مطلب از دلتامگ، ۷ مدل شلف دیواری زیبا و شیک را برای فضای حمام و سرویس بهداشتی به شما معرفی می‌کنیم.

جدیدترین مدل‌های شلف حمام

شلف حمام در مدل‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شود. شما باید بر اساس سبک دکوراسیون و نیاز خود، یک مدل را برای نظم دادن به فضای حمام خود انتخاب کنید. در ادامه با جدیدترین مدل‌های شلف و قفسه برای حمام آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های شلف حمام

شلف دیواری مینیمال

شلف دیواری مینیمال برای خانه‌های مدرن انتخاب بسیار خوبی است و فضا را خلوت و مرتب نشان می‌دهد. اگر وسایل زیادی برای نگهداری ندارید و می‌خواهید فضای حمام شما خلوت‌تر نشان داده شود، از این مدل شلف استفاده کنید. می‌توانید وسایل ضروری را درون کمد یا کابینت قرار دهید و روی شلف مینیمال را با چند قلم دکوری ساده پر کنید تا فضا زیبا و دلنشین به نظر برسد.

استند چوبی حمام

استند چوبی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های شلف حمام است که در ابعاد و اندازه‌های متنوعی طراحی می‌شود. استندها جای زیادی برای ذخیره‌سازی لوازم دارند. می‌توانید حوله، لوازم شستشو، انواع عطر و لوسیون را در این استندها ذخیره‌سازی کنید و علاوه بر ایجاد نظم در فضا، به زیبایی آن نیز بیفزایید.

جدیدترین مدل‌های شلف حمام

شلف دیواری کنج

گوشه‌های فضای حمام، محل مناسبی برای ذخیره‌سازی و نگهداری لوازم است. می‌توانید با نصب یک شلف دیواری در کنج حمام، استفاده بهینه‌ای از فضا داشته باشید. گوشه حمام و نزدیک دوش، محل مناسبی برای قرار دادن لوازم شستشو مانند شامپو، صابون و … است. به این ترتیب در عین مرتب کردن فضا، می‌توانید دسترسی خوبی به لوازم مورد نیاز خود داشته باشید.

جدیدترین مدل‌های شلف حمام

قفسه دیواری چوبی

شلف حمام چوبی بسیار شیک و پرطرفدار است و در خانه‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفسه‌بندی این مدل شلف‌ها به شکل‌های متنوعی انجام می‌شود و شما باید بسته به محل ذخیره‌سازی مورد نیاز و متراژ فضا، مدل مناسب خود را پیدا کنید. همچنین با قرار دادن چند گلدان سبز و کوچک در قفسه‌ها، می‌توانید فضایی شاداب‌تر و زیباتر داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  گل مرجان مناسب‌ترین گیاه آپارتمانی برای شما

جدیدترین مدل‌های شلف حمام

قفسه ایستاده فلزی

قفسه یا استند ایستاده فلزی، ظاهری بی‌نهایت شیک و ظریف دارد و برای خانه‌های لوکس بهترین انتخاب است. این مدل شلف حمام را می‌توانیم با انواع اکسسوری، آینه دستشویی و چراغ دیواری ست کنیم. تا به این ترتیب فضای ما مرتب و فاخر به نظر برسد.

می‌توانیم در کنار قفسه یک نیمکت و چوبرختی برای آویزان کردن لباس‌ها داشته باشیم و یک پیش‌ورودی برای فضای حمام (دوش و وان حمام) ایجاد کنیم. همچنین می‌توانیم از قفسه‌های فلزی به عنوان پارتیشن برای جدا کردن فضای حمام و توالت استفاده کنیم.

جدیدترین مدل‌های شلف حمام

شلف چوبی مدرن

شلف چوبی مدرن، یکی از زیباترین مدل‌های شلف حمام است و می‌توانیم از آن برای ذخیره‌سازی لوازم موجود در حمام استفاده کنیم. این مدل‌ شلف معمولاً به صورت ترکیبی با کابینت روشویی طراحی می‌شود. می‌توانیم از قسمت زیر روشویی نیز برای قرار دادن لوازم مورد نیاز استفاده کنیم.

جدیدترین مدل‌های شلف حمام

شلف چوبی روی وان حمام

شلف چوبی روی وان، یکی از جالب‌ترین ایده‌ها برای آسایش افراد در حمام است. می‌توانیم لوازم مورد نیاز خود را روی این شلف قرار دهیم و در حین حمام به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. انواع شامپو، لوازم نظافت و حتی لیوان نوشیدنی را می‌توانیم روی این قفسه قرار داده و تجربه یک حمام لذت‌بخش را داشته باشیم.

جدیدترین مدل‌های شلف حمام

سخن پایانی

شلف حمام یکی از پرکاربردترین المان‌ها برای نظم بخشیدن به فضای حمام و سرویس بهداشتی است. اگر امکان تهیه مدل‌های موجود در این مطلب را ندارید، می‌توانید برای ساختن یک شلف ساده دست به کار شوید. با داشتن یک تخته چوبی یا هر وسیله دیگر، به راحتی می‌توانید این کار را در منزل انجام دهید.

تعداد کلمات مطلب: 628

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 ترفند کاربردی برای چیدمان خانه یک خوابه

با تغییر سبک معماری و نیز افزایش هزینه‌های مسکن، خانه‌های امروزی به طراحی‌های مدرن‌تری متم…