شیک‌ترین مدل‌های آینه دستشویی

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آینه دستشویی یکی از المان‌های کاربردی و زیبا در دکوراسیون است و طرح‌های بسیار متنوعی دارد. در این مطلب با ۶ مدل آینه شیک و پرطرفدار برای سرویس بهداشتی آشنا می‌شوید.
جدیدترین مدل‌های آینه دستشویی

آینه دستشویی یکی از مهم‌ترین المان‌ها در دیزاین و دکوراسیون این فضای خصوصی از منزل است. مدل‌های متنوع آینه برای روشویی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه استفاده از نور مخفی پشت آینه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در ادامه این مطلب از دلتامگ با جدیدترین مدل‌های آينه سرویس بهداشتی آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های آینه دستشویی

آینه دستشویی علاوه بر نقش کاربردی آن، از نظر بصری نیز نقش مهمی را در دکوراسیون ایفا می‌کند. این المان زیبا و کاربردی، مدل‌های بسیار متنوعی دارد.

وقت آن رسیده است که کمی از قاب‌های مربعی و مستطیلی ساده فاصله بگیریم و با قاب‌های جذاب، فضای سرویس بهداشتی را تزیین کنیم. در ادامه با ۶ مدل آینه شیک و زیبا برای سرویس بهداشتی و حمام آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های آینه دستشویی

آینه با اشکال غیرهندسی

این مدل آینه دستشویی، ظاهری خاص و جذاب دارد و به همین دلیل برای طراحی سرویس بهداشتی مدرن بهترین گزینه است. ظاهر شیک و آوانگارد این مدل آینه باعث شده است که در میان نسل جوان طرفداران بسیاری داشته باشد. می‌توانید پشت آینه را با نوار ال ای دی روشن کنید و یا از چراغ‌های دیواری برای تکمیل نورپردازی فضا استفاده کنید.

آینه بدون قاب

آينه یک سره وسیع و بدون قاب، باعث می‌شوند که فضا پرنور و وسیع به نظر برسد. این مدل آینه‌ها برای انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی مناسب هستند. با انتخاب یک روشویی کابینت دار شیک و زیبا و نصب یک آینه بدون قاب، می‌توانید یک سرویس بهداشتی لوکس و مدرن داشته باشید.

انعکاس طرح کاشی روی این آینه‌ها، زیبایی فضا را دو چندان می‌کند. اگر این مدل آینه را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کرده‌اید باید در نظافت فضا کوشا باشید. فضای همیشه تمیز و شفاف سرویس بهداشتی، باعث هویت بخشیدن به کل خانه می‌شود.

جدیدترین مدل‌های آینه دستشویی

آینه نیم دایره

آینه دستشویی نیم دایره، انتخابی شیک و لوکس برای خانه‌های مدرن است. با یک نورپردازی جذاب پشت آینه، می‌توانیم فضایی بی‌نهایت لوکس و فاخر در سرویس بهداشتی منزل ایجاد کنیم. برای ایجاد جلوه بیشتر، می‌توانیم پشت آینه را با کاشی‌های جذاب یا دیوارپوش چوبی تزیین کنیم.

مطلب پیشنهادی:  علت کپک زدن کابینت آشپزخانه و راههای جلوگیری از آن

جدیدترین مدل‌های آینه دستشویی

آینه آویز

این مدل آینه برای فضاهای بزرگ انتخاب خوبی است. برای مثال در حمام اتاق خواب مستر می‌توانیم این مدل آینه را اجرا کنیم و یک روشویی کابینت دار و جذاب در فضای بین حمام و دستشویی داشته باشیم. این آینه می‌تواند به عنوان یک پارتیشن برای جداسازی فضا ایفای نقش کند.

جدیدترین مدل‌های آینه دستشویی

آینه مینیمال

این مدل آينه دستشویی، طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد و برای خانه‌های مدرن و لوکس انتخاب خوبی است. در کنار آن باید تمام اجزای موجود در سرویس بهداشتی، طراحی ظریف و مینیمالی داشته باشند تا هماهنگی کامل در دکوراسیون به چشم بیاید.

جدیدترین مدل‌های آینه دستشویی

آینه دستشویی عمودی

این مدل آینه، برای سرویس بهداشتی مدرن کوچک بهترین گزینه است. در بسیاری از حمام‌های امروزی، جای کافی برای قرار دادن روشویی کابینت دار نداریم و باید به یک روشویی ساده کوچک اکتفا کنیم. در این فضاها استفاده از آینه عمودی توصیه می‌شود. چرا که هم جای کمتری را اشغال می‌کند و هم باعث می‌شود که فضا بزرگتر دیده شود.

جدیدترین مدل‌های آینه دستشویی

نکات مهم انتخاب آینه دستشویی

هنگام انتخاب آینه برای سرویس بهداشتی و حمام باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • سبک دکوراسیون داخلی
  • میزان روشنایی فضا
  • متراژ فضا
  • نیاز به قفسه و کابینت
  • ست کردن آینه با سایر المان‌های موجود (مانند آویز حوله، کابینت، قفسه و …)

سخن پایانی

انتخاب آینه سرویس بهداشتی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های دکوراسیون داخلی است. تنوع مدل‌های این المان کاربردی باعث شده است که هنگام انتخاب با تردید روبرو شویم. اما با ایده گرفتن از تصاویر و در نظر گرفتن نیازها، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. دقت کنید که تمام اجزای موجود در فضای شما باید با هم هماهنگی داشته باشند تا فضا زیبا و باهویت به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…