با کمترین هزینه به دبی سفر کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دبی با امکانات فوق‌العاده و دیدنی‌های خاص یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا و انتخاب اول مسافران برای سفری خاطره‌انگیز است. این شهر در کنار جاذبه‌های گردشگری و تفریحات هیجان‌انگیزی که دارد به گرانی مشهور است. اما آیا می‌شود سفری اقتصادی به این شهر زیبا داشت؟
تفریحات ارزان دبی

سفر ارزان به دبی، به عنوان یکی از مجلل‌ترین شهرهای دنیا شاید در نگاه اول غیر ممکن به نظر برسد، اما با رعایت بعضی نکات در مدیریت هزینه‌ها می‌توانید هم از سفرتان نهایت لذت را ببرید و هم هزینه‌ها را مدیریت کنید. یکی از روش‌هایی که به شما در مدیریت هزینه‌ها کمک می‌کند این است که تفریحات ارزان دبی را قیمت کنید. در این مطلب از دلتامگ تعدادی از تفریحات رایگان یا ارزان قیمت دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

تفریحات ارزان دبی

شهر دبی تفریحات مختلفی دارد. از انواع مراکز خرید گرفته تا رستوران‌های مختلف، بزرگترین پارک‌های آبی دنیا، مجلل‌ترین هتل‌ها و… . در سفر به دبی شما می‌توانید با انتخاب تفریحات قیمت مناسب، سفری اقتصادی و در عین حال خاطره‌انگیز داشته‌باشید.

کویرگردی

کویرهای دبی

امارات متحده از خشک‌ترین کشورهای دنیاست که جدیدا با مشکل بی‌آبی و خشکسالی روبه‌رو شده‌است. در این کشور کویرهای بسیاری وجود دارد که از زیباترین کویرهای جهان هستند و می‌توان به جای هزینه‌های گزاف برای تفریحات لوکس و گران قیمت، کویر گردی را انتخاب کرد و به طور رایگان به گردش، پیاده‌روی و عکاسی در کویر پرداخت. البته در کویرهای دبی تفریحات مختلف مثل شتر سواری، سافاری، شب نشینی در کویر و … نیز وجود دارند، که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

آبشار کانال آبی دبی

کانال آبی دبی در خیابان شیخ زائد، 3 کیلومترطول، 6.4 کیلومتر نوار ساحلی و 12 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری دارد که تفریحی ارزان قیمت را برای گردشگران فرهم آورده‌است. نیمکت‌های بسیاری در فضای باز ساحل قرار گرفته‌اند که می‌توانید روی این نیمکت‌ها به تماشای آبشار مکانیکی این کانال بنشینید و لذت ببرید. این آبشار در زمان عبور قایق‌ها از زیرکانال آبی دبی رنگش تغییر می‌کند. این آبشار از زیبا‌ترین آبشارهای مکانیکی جهان است.

مطلب پیشنهادی:  آیا به‌راستی کوه رورایما متعلق به جهان دیگری است؟

آبنمای دبی

آبنمای موزیکال که در دریاچه برج خلیفه دبی قرار دارد، حدودا 6600 لامپ دارد و همزمان با پخش موسیقی نمای چشم نوازی به این آبنما می‌دهد. برای ساخت این آب نما تقریبا 800 میلیون درهم هزینه شده و 25 رنگ متفاوت دارد. این سازه توسط یک شرکت آمریکایی در سال 2008 میلادی بنا شد و از ساعت 13:30 تا 14 و از ساعت 18 تا 23 هر نیم ساعت یک بار فعالیت می‌کند. تماشای این آب نمای خارق العاده رایگان است و قابل توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد.

سواحل، از تفریحات ارزان دبی

سواحل دبی

سواحل دل‌انگیز و زیبایی که در شهر دبی وجود دارد باعث شده گردشگران زیادی به آن جذب شوند. بجز سواحلی که در اختیار هتل‌ها هستند گشت و گذار در دیگر سواحل دبی رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. سواحل جمیرا، کایت و پارک از جمله سواحل رایگان دبی هستند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین سالن‌های بولینگ تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…