تجربه اقامت رویایی در کشتی‌های کروز!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سفر با کشتی‌های کروز جزو رویایی‌ترین و خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان خواهد بود. کشتی‌هایی که تمام امکانات یک هتل بسیار مجهز را دارند. به علاوه اینکه در میان اقیانوس‌ها حرکت می‌کنند و تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای شما به ارمغان می‌آورند.
اقامت در کشتی های کروز

کشتی‌های کروز، کشتی‌های بسیار بزرگ و لوکسی هستند که برای جابه‌جایی مسافران بین مقاصد گردشگری مختلف به کار می‌روند. غیر از کشورهای زیبایی که در مسیر این سفر هیجان‌انگیز قرار دارند، امکانات و تفریحات داخل کشتی هم شما را به خود جذب خواهد کرد. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم تا به بررسی اقامت در کشتی های کروز بپردازیم و برخی از جذاب‌ترین امکانات آن‌ها را بررسی کنیم.

تاریخچه کشتی‌های کروز

داستان کشتی‌های کروز به زمانی بر می‌گردد که کشتی‌ها تنها برای حمل بار و جا به جایی نامه‌ها به کار می‌رفتند. در واقع در آن زمان هیچ تصوری از جا به جایی مسافران نیز وجود نداشت چه برسد به این که هتلی با تمامی امکانات روی کشتی باشد. در سال 1840 اولین کشتی مسافربری به این فکر افتاد که برای مسافرانش غذا و شیر تازه سرو کند. روند به همین صورت ادامه داشت تا در بین سال‌های 1850 و 1860 کشتی‌های مسافری مجلل‌تر شدند و درنهایت امروزه عرشه، برای حضور مسافران، با امکانات مختلف اعم از، رستوران و سرگرمی‌های مختلف فراهم آمده است.

سفر با کشتی های کروز

اقامت در کشتی های کروز، مناسب برای تمام اعضا خانواده

از خردسالان تا نوجوان‌ها؛ از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تا نوه‌هایشان؛ تور کشتی کروز سفری جذاب و مفرح برای همه افراد با هر سنی خواهد بود. سخت است بتوانید به سفری بروید که همزمان فرزند 5 تا 10 ساله یا نوچوان 14 یا 15 ساله شما از آن لذت ببرد، در عین حال کلی فعالیت تفریحی مناسب بزرگسالان هم وجود داشته‌باشد. کشتی کروز آن نوع سفر را برای شما فراهم می‌کند، چرا که این اقیانوس‌پیماهای بزرگ گستره‌ای باورنکردنی از امکانات و تفریحات مناسب تمام اعضای خانواده با هر سنی را دارند.

مطلب پیشنهادی:  طاعون رقص: عجیب‌ترین هیستری جمعی در تاریخ

دلتامگ

امکانات کشتی‌های کروز

هر آن چیزی که تصورش را بکنید در کشتی‌های کروز وجود دارد. از ساده‌ترین چیزها مثل صندوق امانات، اینترنت، سونا، استخر، خدمات ماساژ، خشکشویی، سرسره‌های آبی، سالن تماشای فیلم، سالن ورزشی، زمین بازی، فروشگاه برای خرید، نمایش موزیکال، موسیقی زنده و … تا امکانات شگفت‌انگیزی مثل پیست اتومبیل رانی، چتر بازی در تونل باد، سینماهای چند بعدی با قابلیت شبیه سازی فضا، پارک‌های آبی بزرگ، دوچرخه سواری بر فراز آسمان، موج سواری در فضای مخصوص، سالن‌های رصد ستارگان، اسکی روی یخ، ربات‌های پیشخدمت روی عرشه و … .

اقامت در کشتی های کروز مزایای زیادی دارند. مهم‌ترین مزیت آن‌ها این است که باعث می‌شوند تا شما چشم از موبایل‌های خود بردارید و به جهان اطراف خود با دقت بیشتری بنگرید. به خاطر اینکه در سفرهای دریایی در نقاط دورافتاده‌ای حرکت می‌کنید شاید امکان دسترسی به اینترنت برای شما پرهزینه باشد. بنابراین این سفر درواقع غنیمتی است تا از فضای مجازی فاصله بگیرید و زندگی را لمس و تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین پینت‌ بال‌های تهران را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…