کدام استایل خانم‌ها، مردان را جذب می‌کند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طبق یک‌سری تحقیقات نشان داده شده که مردان از چه استایلی در خانم‌ها بیشتر خوششان می‌آید.
استایل های جذاب زنانه که مردان دوست دارند

خیلی از استایل های جذاب زنانه وجود دارد که افراد با شناخت آن‌ها می‌توانند چهره متفاوتی را برای خودشان ایجاد کنند. لازم است بدانید که صنعت مد یک کسب و کار چند میلیارد دلاری است و فقط زنان نیستند که به مد علاقه دارند. مردان هم به همان اندازه از ظاهر زنان و لباس‌های همسرشان آگاه هستند. همراه دلتامگ باشید.

استایل های جذاب زنانه که مردان دوست دارند

در ادامه چند مورد از تیپ و استایل‌های زنانه را برایتان آورده‌ایم تا با شناخت آن‌ها متوجه شوید که آقایان از چه تیپ و استایلی خوششان می‌آید.

کفش پاشنه بلند

شاید خانم‌ها با کفش پاشنه‌دار خیلی راحت نباشند اما جالب است بدانید که کفش‌های پاشنه همانی هستند که مردان دوست دارند. این کفش‌ها اغلب با ظرافت، زیبایی و زنانگی همراه هستند.

بسیاری از مردان کفش‌های پاشنه بلند را جذاب می‌دانند زیرا این کفش‌ها می‌توانند پاها و وضعیت بدن زن را به طور زیباتری نشان دهند. همچنین کفش پاشنه بلند باعث می‌شود که زنان حالت صاف و مطمئن‌تری داشته باشد که به نوبه خود می‌تواند جذابیت آنذها را چند برابر کند.

جوراب‌های نازک پاریزین

جالب است بدانید که جوراب‌های پاریزین هم به عنوان یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که زنان می‌توانند بپوشند انتخاب شده است. یکی از کاربران گفته است که او چندین دهه است که این جوراب را پای زنان ندیده است و آرزو می‌کند که آن‌ها برگردند. استفاده از جوراب پاریزین به افراد کمک می‌کند تا پاهای خوش‌فرم و صافی داشته باشند. چند نفر دیگر با این موضوع موافق بودند و گفتند که از دهه ۸۰ و ۹۰ دیگر آنها را ندیده‌اند اما آرزو دارند که باز هم زنان از این مدل جوراب‌ها بپوشند.

 استایل های جذاب زنانه با پیراهن‌های ساحلی و تابستانی

این مدل پیراهن‌ها که از جنس نرم و سبک دوخته شده‌اند و با طراحی ساده و در عین حال پیچیده همراه هستند، زنان را جذاب می‌کنند. جای تعجب ندارد که زنان در ماه‌های گرم‌تر پیراهن‌های شاد تابستانی را انتخاب می‌کنند، این لباس‌ها حس آزادی و زیبایی را به افراد می‌دهد، حسی که قابل شکست نیست.

مطلب پیشنهادی:  6 نشانه مردی که زنش را دوست ندارد

 استایل های جذاب زنانه با پیراهن‌های ساحلی و تابستانی

 پیراهن‌های دکمه‌دار کتان

پیراهن‌های دکمه‌دار کتان از جمله مواردی است که اکثر افراد آن را دوست دارند. یکی از طرفداران پیراهن‌های دکمه‌دار کتان (مدل مردانه) فاش کرد که به نظر او زنانی که این پیراهن‌ها را می‌پوشند به شدت جذاب هستند.

پارچه گشاد و قابل تنفس کتان یا نخی، همراه با حال و هوای آرام و ساده پیراهن دکمه‌دار، ظاهری جذاب و مطمئن را می‌سازند. جای تعجب نیست که بسیاری از مردان زنانی را که پیراهن‌های دکمه دار نخی می‌پوشند غیرقابل مقاومت می‌دانند.

 استایل های جذاب زنانه با لباس قرمز

این مورد را شاید همه افراد حدس بزنند که مردان عاشق رنگ قرمز هستند. پوشیدن لباس قرمز یکی از محبوب‌ترین پاسخ‌ها در میان مردانی بود که از آن‌ها پرسیده بودند چه لباسی را برای خانم‌ها جذاب‌تر از همه لباس‌ها می‌دانند. یکی از آقایان در این تحقیقات و نظرسنجی‌ها گفته بود: “من عاشق یک پیراهن قرمز درست و حسابی هستم.”

 استایل های جذاب زنانه با لباس قرمز

پیراهن سفید کلاسیک و ساده

هر خانمی باید در کمد خود یم پیراهن سفید داشته باشد. مردان همیشه از لباس‌های ساده مخصوصا سفید تعریف و تمجید می‌کنند چرا که به نظر آنها این سبک لباس برای زنان فوق العاده جذاب است.

سادگی و ظرافت این لباس کلاسیک برای بسیاری از مردان جالب و جذاب است. نکته جالب در مورد این شکل لباس این است که می‌توان آن را متفاوت پوشید و همیشه بدون زحمت شیک به نظر برسید.

یک پیراهن سفید خواه با شلوار جین و خواه با دامن یا شلوار مجلسی ست شود، یک پیراهن زیبا و همه کاره است که می‌تواند به هر زنی احساس اعتماد به نفس و جذابیت بدهد.

تعداد کلمات مطلب: 598

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

میلک شیک شکلات و موز، یک نوشیدنی مجلسی برای دورهمی‌های شما

اگر دوست دارید برای دورهمی‌های خود یک نوشیدنی کافی‌شاپی و مجلسی تهیه کنید، میلک شیک شکلات …