معرفی بهترین سالن‌های بولینگ تهران

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید فکر کنید که بولینگ یک تفریح لاکچری جدید است، اما جالب است که بدانید اولین باشگاه بولینگ تهران در سال 1335 افتتاح شد. این سالن بولینگ در محدوده سعادت آباد قرار داشت و هنوز هم ساختمان متروکه‌اش وجود دارد.
معرفی بولینگ های تهران

بولینگ یکی از تفریحات موردعلاقه جوانان است. البته بولینگ به همان راحتی که در کارتون‌ها دیده‌ایم، نیست و آداب و رسوم مخصوص دارد. این ورزش، انتخاب مناسبی برای سرگرمی‌های آخر هفته‌های شماست. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم تا به معرفی بولینگ های تهران بپردازیم. امیدواریم که لحظات خاطره‌انگیزی را همراه با عزیزانتان در این سالن ‌های بولینگ بگذرانید.

معرفی بولینگ های تهران

در هر کجای پایتخت می‌توانید باشگاه بولینگ پیدا کنید. حق انتخاب با شماست است که کدام را انتخاب کنید. در ادامه مطلب به معرفی بولینگ های تهران می‌پردازیم.

بولینگ تیراژه

باشگاه بولینگ تیراژه یکی بهترین سالن‌های بولینگ پایتخت است که در غرب تهران و در مجتمع تجاری تیراژه قرار دارد. این باشگاه یک سالن مینی و یک سالن کامل برای بزرگسالان دارد که سالن مینی آن چهار لاین و سالن بزرگسالان آن ۱۲ لاین دارد. لاین‌های بولینگ بزرگسالان این مکان کاملا مجهزاند و محیطی شاد و خانوادگی را برای شما فراهم می‌آورند. در قسمت مینی‌بولینگ این سالن نیز تمامی ‌مشخصات بولینگ بزرگسالان مثل قوانین بازی و تعداد پین‌ها رعایت می‌شود و تنها سایز و ابعاد لاین‌ها و پین‌‌ها کوچکتر از حالت استاندارد هستند. مجتمع تیراژه بیشتر به خاطر شهربازی سرزمین عجایب که درون آن قرار دارد مشهور است، به همین خاطر این باشگاه با نام بولینگ سرزمین عجایب نیز شناخته می‌شود.
آدرس: پایین‌تر از پونک، مجتمع تجاری-تفریحی تیراژه، سرزمین عجایب

معرفی بولینگ های تهران: بولینگ باشگاه انقلاب

بولینگ باشگاه انقلاب

باشگاه ورزشی انقلاب یکی از مجهزترین و بهترین مجموعه‌های ورزشی تهران است. این باشگاه سالن بولینگ هم دارد. حرفه‌ای ها معمولا برای بولینگ بازی کردن به باشگاه انقلاب می‌روند. شاید برای استفاده از سالن بولینگ باشگاه انقلاب مجبور شوید، مدتی در انتظار بمانید، چونکه این باشگاه بسیار شلوغ است و طرفداران زیادی دارد.

آدرس: خیابان ولیعصر، ابتدای اتوبان نیایش، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

بولینگ اریکه ایرانیان

یکی از امکانات تفریحی که در مجتمع تجاری هشت طبقه و بزرگ اریکه ایرانیان قرار دارد، سالن بولینگ است. این باشگاه همراه با ساخت مجموعه اریکه ایرانیان در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد و در حاضر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های بولینگ پایتخت محسوب می‌شود. باشگاه اریکه ایرانیان به غیر از فضای شاد و جذابی که دارد، سالنی مجهز به ۱۲ لاین استاندارد و سیستم‌های ثبت امتیاز اتوماتیک و پیشرفته است و با پخش موسیقی، انرژی مضاعفی به بازیکنان، می‌دهد. مجموعه اریکه ایرانیان امکانات دیگری مانند سالن بیلیارد و اسنوکر، سینما، استخر، سالن بندسازی و… نیز دارد که بعد از استفاده از باشگاه بولینگ، می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید.
آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع تجاری-تفریحی اریکه ایرانیان

بولینگ مگامال

سالن بولینگ مگامال، سالنی مجهز و پیشرفته است که مساحتی حدود ۱۳۰۰ متر دارد و از این بابت یکی از بزرگترین باشگاه‌های بولینگ تهران است. این باشگاه ۱۲ لاین استاندارد بولینگ دارد و در طبقه دوم مجتمع تجاری مگامال قرار گرفته‌است. یکی از نکات جالب در این باشگاه بولینگ تهران امکان استفاده اختصاصی از ۴ لاین به صورت خانوادگی و یا گروهی است که از این لحاظ برای افرادی که در جمع‌های دوستانه یا به صورت خانوادگی به آن مراجعه می‌کنند، مزیتی ویژه فراهم آورده است.

مطلب پیشنهادی:  طرحواره و تله های زندگی
آدرس: بزرگراه ستاری، شهرک اکباتان، میدان شهید صارمی، مجموعه تجاری- تفریحی مگامال

معرفی بولینگ های تهران: بولینگ عبدو یا چمران

بولینگ عبدو تهران

مجموعه بولینگ عبدو که نام دیگر آن بولینگ چمران است، مجتمعی قدیمی است که حدودا ۵۰ سال قبل توسط علی عبدو احداث شد. سالن این مجموعه در ابتدا دارای ۲۰ لاین بولینگ بود که از این لحاظ بزرگترین سالن‌های این ورزش در آسیا به شمار می‌رفت؛ اما این باشگاه در سال ۱۳۵۸ دچار آتش سوزی مهیبی شد که در پی آن، تمام امكانات و تجهیزاتش آتش گرفت. با این حال این باشگاه بولینگ تهران بعدها دوباره با نام مجموعه چمران بازسازی شد و در حال حاضر با داشتن ۸ لاین که دارای استاندارد های بین‌المللی هستند، یکی از بهترین باشگاه‌ها در تهران است. مجموعه چمران هم دارای امکانات زیادی است که از میان آن ها می‌توان به چندین سالن سینما، شهربازی، سالن های ورزشی، استخر، فودکورت و… اشاره نمود.

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، روبه‌روی ایستگاه مترو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…