آغاز ثبت‌نام مسکن ملی از هفته آینده

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیرامون اعلام خود مالکی 335 هزار متقاضی از ثبت‌نام آنها برای ساخت مسکن در پنج‌ماه اول سال 1401 ابراز امیدواری کرد.
مسکن ملی

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز دور جدید نام‌نویسی مسکن ملی از هفته آینده خبر داد.

وضعیت ملتهب بازار مسکن موجب شده تا شهروندان بیش از پیش به خرید آپارتمان از پروژه‌های ملی مسکن فکر کنند. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون نام‌نویسی مسکن ملی تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

محمود محمود‌زاده با توجه به افزایش ساخت مسکن توسط بخش خصوصی که از استراتژی‌های جهش تولید مسکن به شمار می‌رود، به افزایش صدور 300 تا 350 هزار واحد پروانه ساختمانی، طی سال‌های اخیر اشاره کرد.

مسکن ملی

افزایش 20 درصدی تسهیلات ساخت و ساز

این مقام مسئول درباره ارائه خدمات طراحی به منظور افزایش سهم بخش خصوصی در تسهیلات ساخت از افزایش 20 درصدی وام برای ساخت و ساز صنعتی خبر داد.

محمود‌زاده توضیح داد: «سازندگان می‌توانند تمام مراحل درخواست را بدون مراجعه حضوری انجام دهند. در نتیجه با این سیاست از امضا طلایی خودداری شده است. متقاضیان با مراجعه به سامانه و انتخاب شعبه بانکی می‌توانند اقدام به دریافت تسهیلات ساخت کنند.»

مطلب پیشنهادی:  با مالیات بر عایدی مسکن موافقت شد!

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اعلام خود مالکی 335 هزار متقاضی از نام‌نویسی آنها برای ساخت مسکن در پنج‌ماهه نخست سال جاری ابراز امیدواری کرد.

به نظر می‌رسد که با ثبت‌نام الکترونیک به راحتی بتوان سازندگان را بدون مراجعه حضوری ترغیب به دریافت تسهیلات ساخت و ساز کرد. همچنین افزایش تسهیلات ساخت و ساز صنعتی می‌تواند کمک قابل‌توجهی به سازندگان کند.

مطالعه بیشتر:اعلام زمان مجدد برای ثبت نام مسکن ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…